Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

w stopniu minimalnym znam się na mechanice ale mam dość ludzi którzy tylko kroją kasę i nic z tego nie wychodzi, w aucie zostały wymienione: przewody/filtry/kopułka/świece/sonda lambda/pompa paliwa i auto dalej muli, gdy dodaje gazu praktycznie nie jedzie po 3 sek złapie i ruszy, tak na każdym biegu, potrafi jechać dodaje gazu a on zwalnia, gdy jest na jałowym biegu trzęsie budą i nierówno pracuje

 

przeczytałem sporo tematów i to co wyczytałem może być przepływomierz ?

Opublikowano (edytowane)
był pod komputerem i pokazło tylko sondę która została wymieniona, z silniczkiem nie robiłem, przeczyszczę Edytowane przez cocoon
Opublikowano
Nierowno pracuje... duze sa wahania czy lekkie? Sprawdz szczelnosc dolotu, moze ktorys z gumowych przewodow doprowadzenia powietrza sparcial, nie jest szczelny i stad tez moze wynikac problem polegajacy na tym ze dodajesz gazu a efekt odczuwasz dopiero za te 3 sekundy
Opublikowano

i po załozeniu dalej wywala błąd sondy?? dziwne,.,

 

oby nie bylo tak ze kase wzieli za nową sonde a zamontowali ci starą :norty:

ja po zmianie sondy (miałem takie same objawy dusił sie, pod górke nie dał rady wyjechac) poczułem roznie natychmiastowo no niebo a ziema.

i spalanie spadlo.

Opublikowano
Wachania są wielkie, potrafi zgasnąć na światłach tak nisko spadają, pojadę jeszcze raz na komputer w piątek przeczyszczę silniczek, dam znać jak efekty dzięki Panowie :)
Opublikowano

Duże, że aż gaśnie mówisz... ja tak miałem po tym jak gaz strzelił w kolektor i rozerwał przewód gumowy łączący obudowe filtra pow z kolektorem

a jesli masz szczelny uklad... w co na prawde waatpiee biorac pod uwage jak wiele czesci wymieniles, a nawet uszkodzony przepływomierz czy brudny krokowiec, az takich wahan raczej by nie dal

Opublikowano
coraz więcej mechaników to są poprostu ochroniarze z biedronki :D ja też ostatnio mialem z kilkoma przejścia że widać było tylko że kase zedreć chcą. A tępe to takie że ja lepiej sobie poradziłem, oczywiście z waszą pomocą forumowiczów :) ogólnie thx :) Wiadomo że jest paru dobrych mechaników ale z tych paru większa połowa chce cie naciągnąć, więc zostaje tylko dwóch dobrych i uczciwych mechaników na 20 możliwych :D
Opublikowano
nie mialem czasu i zabiore sie dopiero na ten weekend ale podam jeszcze jedną informacje która moim zdaniem jest istotna, auto tak zaczęło się zachowywać gdy wrócilo od blacharza!! moment od wyjechania od niego wcześniej silnik pracował perfekcyjnie!! coś stało się tam a co, to nie wiem gdybym miał jakiś dowód sku*** bym sprawę założył
Opublikowano

Wydaje mi się, że istotna ta informacja jest dla Ciebie jeśli chcesz żeby blacharz ci za naprawę zapłacił.

Naprawa blacharska nie powinna mieć wpływu na pracę silnika, a jeśli coś zostało zepsute, to i tak nie ma większego znaczenia przy ustalaniu przyczyny, bo taki ktoś mógł zepsuć po prostu wszystko, w sensie że każda inną część.

Byłem w podobnej sytuacji jak Ty, okazało się jednak że to nie była wina osoby którą podejrzewałem, chociaż wiele na to wskazywało.

Opublikowano
No to jak niby wytlumaczyc to ze w baku bylo 15L paliwa a po wyjechaniu od niego ledwie dojechalem na CPN 200m dalej, końcówka rezerwy byla, od malowania?
Opublikowano

Wez sie zastanow co robisz, piszesz ze ci sie dlawi potem piszesz ze byl u blacharza, a teraz wyjezdzasz z tym ze ci paliwo ubylo, jak sie zastanowisz, to napisz z czym masz problem bo widze ze co chwila dorzucasz cos nowego.

Do lekarza jak przychodzisz tez tak robisz? "Panie doktorze boli mnie" Ten na pewno od razu bedzie znal odpowiedz.

 

Na licznik patrzyles?? moze blacharz mial sprawe do zalatwienia albo potrzebowal paliwa i sie posilkowal twoim.

Ubywa Ci to paliwo ? Blacharz tylko malował?

Może masz nieszczelnośc w ukłądzie paliwowym.

Jakis przewód pękł, sparciał, albo przerdzewiał i paliwo nie dociera po właściwym ciśnieniem.

Opublikowano
przeplywke sprawdzales? Tak jak pisali koledzy wyzej sprawdz szczelnosc dolotu. Ewentualnie sprawdz podlaczenie sondy. Ta sonda to dedykowana do twojego silnika czy jakas uniwersalna?
Opublikowano
a mojemu znajomemu mechanik (jego własny kolega) wymienił mu przepływomierz co kosztuje dużo cos około 600zł ale ten mechanik kolega powiedział ze udało mu sie załatwić tani zamiennik no i wymienił, a w pracy silnika i tak sie nic nie zmieniło. Kolega chciał odzyskać przepływomierz to mechanik mu powiedział że wyrzucił :) ciekawe po co mu przepływomierz oryginalny- pewnie na sprzedaż. Jesli kolega koleege tak roluje to ciekawe jak roluje obcych. Aż strach sie bać co oni robią z autami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.