Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No tylko swap. Z e32 najpewniej i w zupełności zadowalająco z automatem. Nie chodzi o moc i przyspieszenie tylko o sam dźwięk dwunastu garnków :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mnie tam już w pełni by satysfakcjonowało 4.4 V8 :) Nie jest mocno słabsza od V12, brzmi już pięknie, i zdecydowanie mniej zabawy ze swapem, bo ten silnik był dostępny w E34 i nie trzeba nic sztukować i kombinować ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

a ile 535i spali gazu w mieście? bo głównie będę jeździć po mieście, w trasie rzadziej więc żeby mnie spalanie nie zaskoczyło zbytnio :mrgreen:

ogólnie to się już nakręciłem przez was porządnie na to auto, i priorytetem jest e34, jak nie znajdę nic wartego uwagi to wtedy b4 :P

Opublikowano
a ile 535i spali gazu w mieście? bo głównie będę jeździć po mieście, w trasie rzadziej więc żeby mnie spalanie nie zaskoczyło zbytnio :mrgreen:

ogólnie to się już nakręciłem przez was porządnie na to auto, i priorytetem jest e34, jak nie znajdę nic wartego uwagi to wtedy b4 :P

Nie, nie, nie! Tylko nie audi :D Odbierzesz sobie całą frajdę z jazdy ;) 535 w mieście? No licz 18 litrów gazu przy w miarę spokojnej jeździe i nie pokazywaniu na każdych światłach kto jest kto :D To jak 8,5 litra PB cenowo, więc nie jest źle ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

"Bo mój rym to Mka beta, przy twoim w gazie trabancie" propsy za ten tekst ;D

a co do Audi to czemu taki hejt?

 

18l trochę dużo, a 520i, 525i też palą podobną ilość do 18l?

bo jednak bmw to bmw, musi palić. ;)

Opublikowano
Ja mam 525i 24v i powiem CI tak spala mi około 15 litrów gazu w górach(w zimie), około 12-14 litrów w miescie zalezy jaki ruch i jakies 9-10 litrów w trasie. to takie moje wyliczenia:]
Opublikowano
"Bo mój rym to Mka beta, przy twoim w gazie trabancie" propsy za ten tekst ;D

a co do Audi to czemu taki hejt?

 

18l trochę dużo, a 520i, 525i też palą podobną ilość do 18l?

bo jednak bmw to bmw, musi palić. ;)

Czemu hejtuję audi? Odpowiedź prosta: FWD ;) No te z AWD jeszcze jakoś da radę przełknąć ;P

Przy M50 i tak musisz się liczyć z co najmniej 15L gazu w mieście nie praktykując Ekodrajwingu ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
to jednak przeżyje te 18l i wezmę mocniejszą :twisted: :twisted:

z ciekawości, ile kosztuje gwintowane zawieszenie do e34?

Już nie przesadzaj, seryjne zawieszenie E34 już pozwala na naprawdę ostre ciśnięcie po zakrętach, na tuning przyjdzie pora jak już się nauczysz bez strachu wykorzystywać standardowe możliwości zawiasu E34 :]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
NormanWeed polecam kupić w czystaj PB i polatać troszke. Szybko zdecydujesz na na LPG i bedziesz zadowolony nawet z 20l\100km. :wink: 20l. lpg to nie 20 PB :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja swoją kupiłem za 4 od znajomego i w miarę sie sprawdza.Musze w nią trochę włożyć - zmieniłem już jedną spękaną tarczę, zawieszenie czyli 2 wachacze + belkę i w najgorszym wypadku czeka mnie teraz wymiana uszczelki pod głowicą,i to tyle.Wiec licząc,zmiesciłem się w ok.5500zł.I myslę ze jak na e34 to dość tanio,porównując z ofertami internetowymi to od 6-7 tys można spokojnie coś znaleść.Ale jak widać,zależy na co sie trafi.
Opublikowano

Ja dzis zakupilem E34 z 93r za 7150zł. Jak zwykle plany sa inne, a kupuje sie co inngo. Mialo byc 2.5 na ręcznej, a jest 2.0 Vanos na automacie. Auto w bdb stanie z roczna sekwencją, ale jak to przy kazdym trzeba cos zrobic i juz tak naliczylem ze musze wlozyc w niego 500zl na przednie zawieszenie i wymiane oleju itp. Za ile bys samochodu nie kupil i tak trzeba cos wlozyc. Reszta to kosmetyka. 7-8tys trzeba wydac na jakiekolwiek E34 do jazdy, ale to tez nie jest zasada. Większośc lata swietnosci ma juz za soba.

W sumie bylem juz zdecydowany na 535i z roczną sekwencja, ale podobno cos tam z cisnieniem miala nie halo i wnetrze bylo dobrze dojechane. Brak klimy i przebieg zadecydowal ze jej nie wzielem.

Opublikowano

535i przynajmniej moje zjada 15 litrów gazu, gdy oszczędnie jeżdżę po mieście wynik z przebiegu jakichś 7-8 tys km, czyli od nabycia auta mam w podpisie, ale jeżdżę 80% po trasie. Zapier.alając tym autem z głową da się wykręcać zaskakujące wyniki. nie zamieniłbym póki co na nic innego poza sławnym V12 :norty:

Sensowny gwint można wyrwać za okolice 2ooo-25oo zł z tego co się rozglądałem jakoś w marcu, jak się ogarnę za kilka dni to się będę brał właśnie za gwint u siebie tudzież za jakieś twarde,zwykłe ale usportowione typu MTS. Do codziennej jazdy gwint raczej się nie nadaje no chyba że lubisz liczyć wszystkie dziury na swoim ciele, no chyba że e34 to auto do zabawy a na co dzień masz drugie jak ja- wtedy inna bajka :wink:

Po za tym Hugo dobrze prawi - daj sobie trochę czasu na ogarnięcie seryjnego zawiasu, na nim też można dobrze latać w zakrętach,wiem po sobie :norty:

Większośc lata swietnosci ma juz za soba

Zdecydowanie masz rację,trudno trafić coś z sensem, chociaż zależy jeszcze kto jakie ma wymagania :roll:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
nie zamieniłbym póki co na nic innego poza sławnym V12 :norty:

Wolalbym chyba V8 4.4. Osiagi takie same jak nie lepsze, mniejsze spalanie, nowsza konstrukcja. Do tego 6 gang. Ostatnio stala E34 z tym motorem na allegro. V12 tez reszta stala.

Opublikowano
nie zamieniłbym póki co na nic innego poza sławnym V12 :norty:

Wolalbym chyba V8 4.4. Osiagi takie same jak nie lepsze, mniejsze spalanie, nowsza konstrukcja. Do tego 6 gang. Ostatnio stala E34 z tym motorem na allegro. V12 tez reszta stala.

I do V12 części takie drogie że zamiast jednej części nieraz opłaca się całą 750 kupić słyszałem :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
a ja kupiłem swoje e34 za 1350zł na licytacji ;D silnik m20b20 bez gazu , zero rdzy na nadwoziu i podwoziu.... kolor : srebrny metallic, choc wyposarzenie prawie podstawowe , przyjemnie się jezdzi. a stan określam na bdb...i nie jestem z tym co piłują samochody, więc w takim stanie zostanie sprzedany :D.... rok to 1988, i dodam że auto miało aktualne opłaty... mam go od początku roku i jeszcze nic przy nim nie robiłem.... więc widzisz , zależy co się trafi .... pozdro

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

Witam, podepnę się pod temat. Ja kilka miechów temu trafiłem super egzemplarz 2.4TD. Dałem piątaka. No po prostu nie ma się do czego przyczepić! Wiadomo trzeba było olej, filtry i inne części eksploatacyjne wymienić. Silnik igiełka, grama oleju po prostu nie bierze! Więc trzeba tylko taki trafić... pozdro

 

Aha dodam jeszcze że pierwszy właściciel był czy może jeszcze jest, rzecznikiem tego forum ;) pozdrawiam

Opublikowano
Realna cena, he śmieszne. Kupiłem auto za 6 po dwóch latach włożyłem prawie 8tys na a cena i tak pozostanie ta sama za którą kupiłem.
Opublikowano

hehe dokladnie, ja kupilem pol roku temu za 7 a wlozylem juz 3,5 do tego dodac koszty rejestracji i ubezpiecznia 1,5 i juz jest fajna sumka, nie liczac kosztow wydanych na paliwo, a wartosc auta nie wzrasta a spada...

no ale kupowalem nowe zimowki i w audio dla kaprysu tysiaca wlozylem, wiec liczac moje koszty nie jest zle :)

a z moich "duzych" awarii to wymiana wysprzeglika...

Opublikowano
W tym jest ptoblem. Wielu ludzi niepotrzebnie laduje kase w samochod, albo przeplaca za robote lub czesci, kupujac lub naprawiajac samochod gdziekolwiek.
Opublikowano

Dobrze ze to nie dotyczy mnie :P

Narazie nie zamierzam sie pozbywac mojej bawarki, ale jakby kiedys strzelilo mi to do glowy to audio wyjmuje w pol godziny, tak samo nie dalbym kupujacemu nowych czy dwusezonowych kapci...

Co do kupowania czesci i robocizny, to ja kupuje w necie tam gdzie taniej, zawsze jakies firmowe zamienniki, z normalnych sklepow, czesto na fakture, nigdy chinszczyzna. Jesli chodzi o mechanike to to czego nie zrobie sam, zrobi moj znajomy, który jeszcze nigdy ze mnie nie zdarl i zawsze mam wrazenie ze powinienem mu zaplacic drugie tyle...

Ostatnio wymienialem hamulce; klocki + tarcze + czujniki + pociagniecie recznego + jakies pierdólki - koszt calkowity z robocizna zamknal mi sie w 700zl

Duzo? Wg mnie tyle co nic, a spokoj mam na dluuuuugi czas :)

 

Przymykajac oko na niedostatki mocy w TD to jestem mega zadowolony z mojego egzemplarza i nie zaluje zadnej zlotówki :)

Opublikowano

Ja za swoją e34 520i 24v 1995 dałem około 1 tys euro. Po roku wywalam na złom bo walnął silnik i naprawa się nie opłaca :(

Teraz poluję na e39

Opublikowano
Darek wkladaj benzyne i dalej smigaj E34 :D
Opublikowano
Mogę sprzedać tanio ale odbiór na własną rękę spod Aachen. Silnik działa i można jechać ale głowica poszła. Nie opłaca mi się tu naprawiać bo sam silnik to minimum 400€ i robocizna drugie 400€ a auto za 1000€. Tym bardziej że teraz potrzebuję diesla z większym kufrem więc szukam zadbanej e39 bo już też coś nowszego wolę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.