Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

btw. Hugo to nie ty przypadkiem zjechałeś Ryśka Peje podwójnymi na Jutjubie?;D

A i owszem, ja ;]

 

Do 4.000 polecam poszukać diesla, jak nie musi mieć sporo mocy, to dobre i oszczędne są 524td ;] Mocniejszą alternatywą jest TDS, ale wymaga trochę większej uwagi i trudniej o niezajeżdżony egzemplarz ;] Z benzyniaków mimo wszystko wolałbym mocniej wyeksploatowaną wersję z sześcioma garami niż R4 w lepszym stanie, niebo a ziemia ;) Polecam silnik M30, jeśli z gazem, to niedrogi w eksploatacji. Jeśli nie chcesz gazu, to myśl raczej o dieslu - 1.8 benz może i mało pali ale za słaby na tą budę i niestety 4 gary, a przy sześciocylindrowych nie masz co liczyć na średnie spalanie poniżej 10l. W każdym razie przy zakupie uważaj i jeszcze raz uważaj, nie napalaj się i nie bierz pierwszego z brzegu, jak trzeba to i 20 obejrzyj, w tej półce cenowej bardzo łatwo o skarbonkę bez dna ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na cokolwiek by nie wypadł wybór, nie cena jest ważna a stan techniczny. Możesz kupić za 3000 i trafić perełkę lub totalny złom do którego trzeba będzie wsadzić przynajmniej drugie tyle ale też możesz kupić za 8000, i tak samo trafić na zadbany egzemplarz wart tej ceny lub totalną padlinę w która trzeba ładować kasę.

Jeśli nie wiesz za dużo o autach to weź kogoś kto go obejrzy. Przede wszystkim stan techniczny a cena potem.

Opublikowano
Witam,

 

Chciałbym kupić BMW E34, i chciałbym wiedzieć jaką sumą musiałbym dysponować co najmniej żeby nie kupić trupa w którego będzie trzeba włożyć kolejne tyle.

Za ile najtaniej można dostać stare roczniki tak żeby pojeździć takim autem jeszcze pare lat?

I jakie minimum musiałbym mieć żeby kupić nowszy rocznik (te z szerokimi nerkami)?

 

Z góry dzięki za pomoc

 

 

Witam

 

Prawda jest taka ze musisz pojezdzic i poogladac - sam sobioe wyrobisz zdanie, ja za swoja dalem ok 5 tys - sprowadzona, wiec trzeba bylo doliczyc formalnosci. Gen zawsze bedzie cos do zrobienia - nie ma igiel kilkunastoletnich. Wiadomo - to co cie bedzie najdrozej kosztowac to silnik i zawieszenie - wiec tu musisz zrobic przeswietlenie na maxa. Jak juz znajdziesz cos co sie spodoba moze wartko podjechac na szarpaki i pomiar cisnienia w cylndrach ?

 

Powodzonka

Opublikowano

Ktoś tam wcześniej napisał, że "Oczywiście w 99,9% wypadków cena jest adekwatna do stanu". Tu się zdecydowanie nie zgodzę :)

 

Zazwyczaj ludzie ściemniają na maxa (zwłaszcza na Alledrogo) byleby przyciągnąć kupca, albo też się po prostu nie znają. Swojego kombiaka szukałem prawie pół roku, oglądając przy tym wiele egzemplarzy, czasami jeżdżąc nawet po 300km żeby oglądać. Przedział cenowy określiłem na 6-8k więc nie takie całkiem najtańsze zajechańce. I niestety to co w ogłoszeniu miało być stanem bardzo dobrym nie wymagającym wkładu W WIĘKSZOŚCI było tragedią.

 

Najciekawsze przykłady to:

- większość blach powgniatane

- przeżarta podłoga lub progi, z dziurami takimi że można wsunąć dłoń

- pożarte rynienki w drzwiach na całej długości

- fotel kierowcy składający się w większości z gąbki niż z tapicerki (nie można tu już mówić o przetarciach czy dziurach bo tapicerki tam juz prawie nie było

- automat tak zajechany że przy dowolnej prędkości wciśnięcie w deche nie powodowało redukcji (nawet kick-down) - obroty rosły do 2-3k i tak próbował przyspieszeć

- pływanie obrotów po +/- 500

- klekot jak fordowskie 2,3D, dymienie jak trabant czy też 45s do 100 km/h

 

To co mogę doradzić ze swojej strony, poza najważniejszym oczywiście stanem technicznym, (abstrahując od paliwa i silnika) to szukanie egzemplarza dobrze wyposażonego. Beemki wychodziły w wielu opcjach i jest w czym wybierać. Niestety na Alledrogo co drugi pisze, że jego to "Pełna opcja" lub "Full wypas". Wydaje mu się, że jak 20 letnia beemka ma klimę (ręczną) i skórę to to już jest MAX. I nawet pewnie nie słyszał o fotelach czy kierownicy z pamięcią czy parktroniku.

 

Różnice w cenach używanych aut nie są duże i nieraz naprawdę za 1k zł więcej można mieć parę bajerów ułatwiających życie i poprawiających komfort. Mi niestety przez pół roku nie udało znaleźć się wersji jaką chciałem (może miałem wygórowane wymagania ;P) w stanie w jakim chciałem. Ale kupiłem nieźle wyposażoną podstawę (automat, klimatronik, NIVO, podwójny szyber), a doposażyć w skóry z pamięciami, drewno, tempomat, komputer i inne bzdety można już samemu jak się ma zajoba tak jak ja :)))

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano

Zależy jaka moc będzie Cię cieszyć...

ja za swoją dałem 7800 i nie dokładam nic, wyczyściłem krokowiec i sam dla siebie uszczelke pod klawiaturą i kolektorem przy okazji i jest elegancko:)

DObrze wyposażona (Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby x4 domykane z pilota, Skórzana tapicerka, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, AirBag, Radio CD/USB), nowy aku, gaz sekwencja, amory wymienione, klocki i tarcze nowe, płyn hamulcowy wymieniony, opony zimowe na stalówkach, robiony na glanc rozrusznik i alternator i coś tam jeszcze mam pozapisywane;)

Olej i filtry po raz kolejny wymieniłem dzisiaj leje paliwo i jeżdzę ile wlezie;)

trzeba dobrze poszukać i coś o tym wiedzieć...nie bierz mechanika który do tej pory zaglądał tylko do maluchów i fiest bo możesz kupić kota w worku :mrgreen:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Witam jak chcesz kupic bmw z 95 roku i na dodatek 2,5 w benzynie i w stanie bardzo dobrym to ok 12000 tys musisz miec ale jest jeszcze taki problem ze takich samochodów prawie wcale nie ma Mówimy tu o sedanie a nie combi :D
Opublikowano

btw. Hugo to nie ty przypadkiem zjechałeś Ryśka Peje podwójnymi na Jutjubie?;D

A i owszem, ja ;]

 

Do 4.000 polecam poszukać diesla, jak nie musi mieć sporo mocy, to dobre i oszczędne są 524td ;] Mocniejszą alternatywą jest TDS, ale wymaga trochę większej uwagi i trudniej o niezajeżdżony egzemplarz ;] Z benzyniaków mimo wszystko wolałbym mocniej wyeksploatowaną wersję z sześcioma garami niż R4 w lepszym stanie, niebo a ziemia ;) Polecam silnik M30, jeśli z gazem, to niedrogi w eksploatacji. Jeśli nie chcesz gazu, to myśl raczej o dieslu - 1.8 benz może i mało pali ale za słaby na tą budę i niestety 4 gary, a przy sześciocylindrowych nie masz co liczyć na średnie spalanie poniżej 10l. W każdym razie przy zakupie uważaj i jeszcze raz uważaj, nie napalaj się i nie bierz pierwszego z brzegu, jak trzeba to i 20 obejrzyj, w tej półce cenowej bardzo łatwo o skarbonkę bez dna ;)

 

To ze buda e34 jest za ciezka do 1.8 to dyzurna opinia a ciekaw jestem ilu pokusilo sie porownac do innych modeli z silnikiem 1.8. Ja tak, i np e46 z silnikiem 1.8 wazy 1280 kg. a e34 1360kg :wink: . Wiec roznica niewielka zaledwie 80 kg czyli waga powiedzmy pasazera. I jakos nikt az tak nie krytykuje e46 318. Wiadomo 518 demonem szybkosci nie jest ale do normalnego jezdzenia wystarczy. Najwiekszy minus to brzmienie, nie ma to jak r6 :D

Opublikowano

btw. Hugo to nie ty przypadkiem zjechałeś Ryśka Peje podwójnymi na Jutjubie?;D

A i owszem, ja ;]

 

Do 4.000 polecam poszukać diesla, jak nie musi mieć sporo mocy, to dobre i oszczędne są 524td ;] Mocniejszą alternatywą jest TDS, ale wymaga trochę większej uwagi i trudniej o niezajeżdżony egzemplarz ;] Z benzyniaków mimo wszystko wolałbym mocniej wyeksploatowaną wersję z sześcioma garami niż R4 w lepszym stanie, niebo a ziemia ;) Polecam silnik M30, jeśli z gazem, to niedrogi w eksploatacji. Jeśli nie chcesz gazu, to myśl raczej o dieslu - 1.8 benz może i mało pali ale za słaby na tą budę i niestety 4 gary, a przy sześciocylindrowych nie masz co liczyć na średnie spalanie poniżej 10l. W każdym razie przy zakupie uważaj i jeszcze raz uważaj, nie napalaj się i nie bierz pierwszego z brzegu, jak trzeba to i 20 obejrzyj, w tej półce cenowej bardzo łatwo o skarbonkę bez dna ;)

 

To ze buda e34 jest za ciezka do 1.8 to dyzurna opinia a ciekaw jestem ilu pokusilo sie porownac do innych modeli z silnikiem 1.8. Ja tak, i np e46 z silnikiem 1.8 wazy 1280 kg. a e34 1360kg :wink: . Wiec roznica niewielka zaledwie 80 kg czyli waga powiedzmy pasazera. I jakos nikt az tak nie krytykuje e46 318. Wiadomo 518 demonem szybkosci nie jest ale do normalnego jezdzenia wystarczy. Najwiekszy minus to brzmienie, nie ma to jak r6 :D

E46 318 ma lekko mocniejszy silnik niż ten w E34 - Delikatnie podwyższona moc i moment, wyższa kultura pracy, zdarza się vanos, dzięki któremu jest bardziej elastyczny. Poza tym przedliftowe 518 jeździły na jeszcze starszej konstrukcji - M40. A kto powiedział, że nikt nie krytykuje 318 e46? :D

Może i mam trochę za bardzo zatwardziałą opinię, ale moim zdaniem w BMW co najmniej R6 musi siedzieć i tyle! :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Zgadzam sie ze r6 to podstawa wiec pewnie predzej czy pozniej pojawi sie w mojej E34. Zastanawiam sie tylko ktory? M30 m50 m52...?
Opublikowano

Również byłbym za R6, interesuje mnie sedan w manualu, wiadomo że takie opcje jak skóra czy klima byłby mile widziane, tylko raczej w tym budżecie (4000 zł, lekko ponad) nie znajdę, patrząc na allegro to w ogłoszeniach 5k+ nie zawsze są elektryczne szyby

 

Myślałem bardziej na 520i ewentualnie 525i, Hugo polecasz M30, to jest 530i?, jako maksimum dałem sobie 2,5l a widzę że polecacie wyżej, warto wziąć mocniejsze? jak jest ze spalaniem? ile gazu bierze na 100, bo chciałbym LPG więc chyba nie będzie drogi w utrzymaniu

 

a jak jest z blachą w e34? rdza często się zdarza czy to blachy w ocynku?

 

najważniejsze jest dla mnie nie kupić trupa, ale auto które powoli małymi sumami mogę doprowadzić do stanu świetności

są jakieś charakterystyczne dla e34 rzeczy na które warto zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin auta?

Opublikowano

R6 to R6, o zaletach i przewadze nad R4 każdy może coś powiedzieć jak zresztą widzisz po odzewie w temacie to w kwestii 518 :wink: . Silniki dwulitrowe i dwu i półlitrowe oczywiście nie są złe, części są do nich łatwo dostępne bo jest ich dużo, montowane były też w innych BMW, nie tylko w e34 więc dostęp do ewentualnych używek jest dobry. Hugo,ja i jeszcze parę innych osób poleca silniki M30, jednostki te uchodzą za pancerne ale i paliwożerne w opowieściach, na żywo i w realu wygląda to tak że jeśli kupisz padło od "wsiowego rejsera z pod remizy" to nawet M30 będzie zajechane :mad2: Z silników M30 możesz wybierać między M30B30,czyli 530i i M30B35,czyli 535i. Paliwożerność to w zasadzie mit, zależy kto ile jeździ i jak, moje M30B35 pali niecałe 15 litrów gazu(sekwencja), przy normalnej jeździe, wcześniej miałem e36 coupe (2litry,vanos,24 zawory i 150 koni) ze zwykłym gazem i mi paliła 13 litrów LPG także moim zdaniem M30B35 jest paliwożerny tylko według tych którzy go nie mają :norty:

Pewnie zastanawiasz się dlaczego 90% ludzi wkręca Ci większe silniki niż zakładasz?

Jest to tak że spalanie w silniku większym np o litr od założonego wcale nie jest dużo większe niż np w 2.0,a moc...

Dlatego żebyś nie zakładał za pół roku tematu z serii : "co potrzeba do swapa na coś mocniejszego" radzimy mocniejszy silnik.

 

Spalanie jak już pisałem w moim M30B35 to niecałe 15 litrów na setkę- dokładne mam w podpisie w pasku, wyliczone z jakichś 2 tys km na gazie.

Rdzy brak, przynajmniej na moim egzemplarzu, lecą progi i ranty drzwi, ranty nadkoli klapa, maska i wszystko to co leci w każdym innym 20 letnim aucie... :norty: Jeśli trafisz zadbany egzemplarz to rdzy nie zobaczysz.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak jak napisał kolega wyżej - w BMW dobrze jest kupić silnik na wyrost ;] 2.0R6, 2.5R6, 3.0R6 i 3.5 R6 spalają bardzo podobne ilości paliwa, a przy naprawdę spokojnej jeździe większy silnik jest wstanie spalić mniej od mniejszego ;) (Np w E36 i E46 silnik 2.8 jest oszczędniejszy od 2.0 i 2.5 ;) W e34 najfajniejsze opcje z R6, to M30b35, M30b30 i M50b25 (choć ten trzeci nie jest już tak wytrzymały). E34 ma tą przypadłość, że świetnie się prowadzi i kocha zakręty, będziesz chciał jeździć coraz szybciej i szybciej, dlatego mały silnik szybko przestanie Ci wystarczać, ja jak kiedyś będę myślał o zmianie auta to po głowie chodzi mi już tylko E34 540i ;) No, V8 to już zupełnie inna bajka jeśli o spalanie chodzi, i nie ma szans na zakup do 8.000 zł czegoś do jazdy.

 

Zgadzam sie ze r6 to podstawa wiec pewnie predzej czy pozniej pojawi sie w mojej E34. Zastanawiam sie tylko ktory? M30 m50 m52...?

Jak już chcesz swapić to idź na całość i M62 wstaw (V8) :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Miałem 520 w combi 150 koni spalanie 16 gazu pózniej kupiłem 735 e32 paliła ok 15 gazu obecnie moja 525 pali ok 13 litrów gazu oczywiscie sekwencja nie kupujcie słabych bo to nie jedzie i pali jak smok mogę nawet powiedzieć ze 540 bedzie palic ok 16 l przy w miarę normalnej jezdzie a z resztą kto kupuje BMW nie patrzy na spalanie a jak chce zeby mu paliła 8 to polecam TICO :D
Opublikowano
Też się zastanawiałem nad E32 :D Ale to auto ma jedną wadę, która przesłania sporo zalet :D Jest niemiłosiernie brzydkie ;) Cholernie ociężałą sylwetkę ma...

 

bluźnisz, to auto jest jednym z moich ulubionych, tylko e38 jest ładniejszym bmw moim zdaniem, wielka, długa limuzyna. ;D

btw ile trzeba wyłożyć za egzemplarz do jazdy?

 

Co do silników to skoro takie są opinie i 15-16l gazu mnie satysfakcjonuje, więc nie mam nic przeciwko większym pojemnościom, jak już ktoś wspomniał spalanie zależy od stylu jazdy a nie od cm3 silnika. dzięki za pomoc ;)

a który z tych silników będzie lepszy? 320i czy 325i?

i jaki wynik taki silnik wykręca na benzynie z ciekawości?

Opublikowano
Też się zastanawiałem nad E32 :D Ale to auto ma jedną wadę, która przesłania sporo zalet :D Jest niemiłosiernie brzydkie ;) Cholernie ociężałą sylwetkę ma...

 

bluźnisz, to auto jest jednym z moich ulubionych, tylko e38 jest ładniejszym bmw moim zdaniem, wielka, długa limuzyna. ;D

btw ile trzeba wyłożyć za egzemplarz do jazdy?

 

Co do silników to skoro takie są opinie i 15-16l gazu mnie satysfakcjonuje, więc nie mam nic przeciwko większym pojemnościom, jak już ktoś wspomniał spalanie zależy od stylu jazdy a nie od cm3 silnika. dzięki za pomoc ;)

a który z tych silników będzie lepszy? 320i czy 325i?

i jaki wynik taki silnik wykręca na benzynie z ciekawości?

E38 i owszem, przepiękne auto ;) Ale łączy tą wielkość z lekką, sportową linią :D E32 ma za wielką dupę ;] Ale to moja subiektywna opinia. Do najładniejszych wg mnie zaliczają się E30, E34, E38 i E46 ;]

Zdecydowanie 525i będzie lepszy, ale w wersji z silnikiem M50 ciężko będzie coś sensownego znaleźć za małe pieniądze ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
mała pomyłka, źle napisałem. chodziło mi o 530i i 535i, bo jednak ta większa pojemność to lepsza opcja, patrząc na moc i spalanie które nie jest dużo większe.
Opublikowano
535 ma 211 lub 218 koni 530 tylko 188 wiec bierz większą a co do wyglądu to e 32 jest super ale musi miec też ładne felgi z szerokimi oponami a nie jakieś blaszane fele i opony cienkie bo to wygląda jak koń na kozich nogach :D
Opublikowano

W sumie to tak czytam i myślę- czy aby na pewno na pierwsze auto dobrym wyborem jest wymiatacz z tylnym napędem,szperą i ponad dwustoma kobyłami na pokładzie? :roll:

Jeśli nie latałeś niczym podobnym to może najpierw się przewieź czyimś zdrowym wozidełkiem, żeby za tydzień nie pojawił się temat "nie ogarnąłem zakrętu, jakie koszty naprawy?" :norty:

O ile w lecie jest subiektywnie w miarę łatwo, to zima już nie jednemu doświadczonemu pomogła powymieniać parę gratów po dzwonie :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
W sumie to tak czytam i myślę- czy aby na pewno na pierwsze auto dobrym wyborem jest wymiatacz z tylnym napędem,szperą i ponad dwustoma kobyłami na pokładzie? :roll:

Jeśli nie latałeś niczym podobnym to może najpierw się przewieź czyimś zdrowym wozidełkiem, żeby za tydzień nie pojawił się temat "nie ogarnąłem zakrętu, jakie koszty naprawy?" :norty:

O ile w lecie jest subiektywnie w miarę łatwo, to zima już nie jednemu doświadczonemu pomogła powymieniać parę gratów po dzwonie :wink:

Grunt to zdrowy rozsądek, opanowanie, i przewidywanie sytuacji. I niestraszne konie wtedy :] Zimą łatwiej wpaść w poślizg autem z napędem na tył, ale i łatwiej z niego wyjść takowym ;)Tylko nie panikować :D Powywijać trochę na oblodzonym placu w celu nauki kontroli poślizgu też nie zaszkodzi ;) Baba+RWD+zima = drzewo/rów :P

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Jaka jest różnica w spalaniu między 530i a 535i?

bo 535i ma 40 kucy więcej, który z tych silników bardziej polecacie?

co do auta na początek, co prawda jest mocne, ale zamierzam jeździć z głową, nie rozwalę auta po tygodniu,

jak będę chciał poszaleć, pojadę na opuszczone lotnisko ;)

Opublikowano

Polecić trudno, a przynajmniej trudno to zrobić obiektywnie. Ja mam M30B35 czyli 3 i pół litra i ten silnik polecam. Spalanie mnie satysfakcjonuje, 14-15 litrów gazu na setkę, mam sekwencje KME, benzyny podobnie chociaż na benzynie przejechałem tylko z 1000km tym autem więc mogę mieć niedokładny obraz spalania PB. Odejście jak na tak ciężkie auto jest niezłe, potrafi zaskoczyć warczącego mugenem golfiarza czy innych calibro tjunerów, ku mojej uciesze :norty: Oczywiście spalanie które podałem to wynik z proporcji 70/30 trasa/miasto. Przy porządnym ciśnięciu spalanie na kompie, a i w praktyce leci w górę nawet do 40-50 litrów, co też wiem z doświadczenia. Ogólnie jednostka nie do zarżnięcia jeśli użytkowana z głową, mam na blacie przebieg kolo 320k km ile jest w rzeczywistości nie wiem( a przynajmniej nie dokładnie), ale jeśli miałbym kupić e34 jeszcze raz to tylko z m30b35 lub z moim wymarzonym 5.0 w samej benzynce :cool2:

Podejrzewam że M30B30 spali podobne ilości tak gazu jak i PB, pomimo tego że ma moc mniejsza o całe Tico czy Seicento :norty:

 

...zamierzam jeździć z głową...

...jak będę chciał poszaleć, pojadę na opuszczone lotnisko ;)...

Też tak mówiłem :twisted:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Polecić trudno, a przynajmniej trudno to zrobić obiektywnie. Ja mam M30B35 czyli 3 i pół litra i ten silnik polecam. Spalanie mnie satysfakcjonuje, 14-15 litrów gazu na setkę, mam sekwencje KME, benzyny podobnie chociaż na benzynie przejechałem tylko z 1000km tym autem więc mogę mieć niedokładny obraz spalania PB. Odejście jak na tak ciężkie auto jest niezłe, potrafi zaskoczyć warczącego mugenem golfiarza czy innych calibro tjunerów, ku mojej uciesze :norty: Oczywiście spalanie które podałem to wynik z proporcji 70/30 trasa/miasto. Przy porządnym ciśnięciu spalanie na kompie, a i w praktyce leci w górę nawet do 40-50 litrów, co też wiem z doświadczenia. Ogólnie jednostka nie do zarżnięcia jeśli użytkowana z głową, mam na blacie przebieg kolo 320k km ile jest w rzeczywistości nie wiem( a przynajmniej nie dokładnie), ale jeśli miałbym kupić e34 jeszcze raz to tylko z m30b35 lub z moim wymarzonym 5.0 w samej benzynce :cool2:

Podejrzewam że M30B30 spali podobne ilości tak gazu jak i PB, pomimo tego że ma moc mniejsza o całe Tico czy Seicento :norty:

 

...zamierzam jeździć z głową...

...jak będę chciał poszaleć, pojadę na opuszczone lotnisko ;)...

Też tak mówiłem :twisted:

5.0? To byś musiał zrobić swapa z E32 albo E38, bo e34 z tym motorem przecież nie było ;) I zostaje Ci raczej opcja z automatyczną skrzynią, manuala do tego motoru można dostać tylko z E31 a więc podejrzewam, że sama skrzynia będzie droższa od reszty auta :D Ktoś jeszcze mówił, że można jakoś przerobić manuala z 540 tak żeby podszedł, skrócić obudowę i sprzęgło skompletować z 2 różnych modeli, nie pamiętam z jakich, ale to też od cholery zabawy i nie lada szpeca trzeba :D Ja jak będę swapił, to na M62 4.4 ;) Tak liczę jesienią tego roku się w to bawić :D Kupić jakiegoś anglika e39 na części, i naprzód =]

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.