Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mozna też wymieniać auto na nowe co 30 000 km. albo gdy popielniczka jest pełna, i wtedy roczny koszt eksploatacji 335i wyniesie 100 tys zł.:)

Nie pale więc oszczędzam 100tysi rocznie ;)

 

Zapomnialem oświecach !!! ok 80zł szt. brak zamiennikow :)

 

Olo@G3 fajny pomysł z takim abonamentem ja sie pisze :cool2:

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja chciałem wymienić olej w skrzyni ale ani w serwisie ani w warsztacie gdzie specjalizują sie w ASB wręcz zakazli, nawet podczas drobnej naprawy skrzyni wymienia się tylko filter i zalewa sie stary olej.

sam juz niewiem co myśleć, moja ma 200 tyś. ale działa bez żadnych problemów.

zapytaj w "prwadziwym" warsztacie a nie w warsztacie, który mysli, że jest naj...

jeżeli logika Ci nie podpowiada, że jak coś jest smarowane to samarowidło się zużywa i wskazana jest wymiana to posłuchaj producneta skrzyni (firma ZF), który informuje, że olej należy wymianiać co 160tys. km lub co 10 lat, nawet wg zapisu ASO widnieje zapis "long life"...

 

a filtr jak najbardziej, zbiera wszystkie "opiłki" więc zasada jest taka sama, wymieniamy

 

na razie tak samo jak 100 lat wstecz czy 1000 lat wstecz auto typu perpetum mobile nie istnieje, może w przyszłym roku :mrgreen:

 

link na adresy z warsztatami:

http://www.prnd.pl/warsztaty

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Mogę się podpisać obiema rękoma pod kwota 6000 rocznie. Średnio 500 / miesiąc - moja sztuka nawet nie zauważa takich kwot wydanych na jej dobry nastrój :wink:

 

Z pamięci w zeszłym roku wydałem:

 

1. Oliwa dwa razy (zmieniam wiosna-jesień) - 700-800

2. Tarcze + klocki przód 1500 (robiłem coś jeszcze, nie pamiętam co, w sumie rachunek 1900)

3. Solenoid Vanosa 400

4. Przegląd 80 kkm (filtry, klocki tył, świece, inne duperele) 1700

5. Walka z elektronika (bezskuteczna - wezwanie do wymiany klocków wciąż zapala się bez powodu) 800 (400 ASO i 400 niezależny warsztat elektroniczny)

6. Na pewno były inne pierduły których teraz nie pamiętam.

7. Opony na tył 3000 PLN (lato i zima) - znikają jak śnieg w maju :wink: - nie ma opcji żeby starczyły na więcej niż jeden sezon.

 

Hmm, to może zapytam, czy jest na forum jakiś użytkownik 335i, który zmienia olej wg. zaleceń producenta, nie kończy opon po 5-10 tys. km i rusza spod świateł bez pedału w podłodze?

Zaczynam się martwić, że jestem jakiś dziwny... :wink:

Opublikowano

Oliwę wymieniam nie wg zaleceń producenta, bo:

1. Nie wierze w oleje Long Life w wysilonych i obciążonych cieplnie silnikach. Koszt wymiany oleju jest wg mnie zbyt niski żeby zmuszać silnik do pracy na tej samej oliwie i filtrze przez 30 kkm .

2. Zalecany przez producenta Castrol to w polskich warunkach szczoch a nie olej. :!:

 

Opony zmieniam często chociaż nie mam w zwyczaju palić gumy, ani kręcić baczków na jakimś placu. Natomiast przyznaje się do częstej jazdy bokiem. To auto za bardzo do tego kusi.. :oops:

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano

co do sedna to mam/robię podobnie:

 

- opony starczają mi na ~15tys.,

- płyny/filtry wymieniam co ~15 tys.,

- klocki przód co ~20tys., tył co ~30tys.,

- patrząc na tarcze widzę, że będzie należało je wymieniać co drugie klocki,

 

- nie używam Castrola ale nie uważam, że zalecnay olej z danej klasy to "szczoch", osobiście używam Motul co nie zmiania faktu, że szanuję innych producentów...

 

podstatwowa zasada: dbasz o auto :cool2: , auto dba o Ciebie :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Odnośnie zapytania w temacie to jako posiadacz powyższej mogę tylko dodac

1 polecam wszystkim, super autko!!

2 zwykła to ona jest jak porównujesz z eMkami :)

3 bez min tysiaka nawet nie wysiadaj by wejśc do sklepu po coś do tego auta :(

4 zalewam tylko shell VP, o BP też tylko złe opinie słyszałem, i na żadną pompe nie narzekam - 90tys, 08'

jak dla mnie to unikatowo fajna beema, mało takich modeli

Opublikowano

Nie wiem czy to dobry dzial..jesli nie to prosze o przeniesienie.

 

Interesuje sie zakupem BMW E90 335i. modele z 07-09roku.

Czy sa jakies roznice miedzy silnikami w tych modelach? Podobno w 2008r. przeszedł jakis lifting, poprawili cos w silniku?

Wybrac wersje z manualem czy automatem?

bede auto poddawal modyfikacja: wydech program, moze cos wiecej aby wskoczyc na 400KM +. Czy automat bedzie znacznie wolniejszy?

 

Teraz naped.. jezdzilem autami z napedem 4x4 (audi s3, evo 9) teraz szukam daily cara.. i zastanawiam sie wlasnie czy 4x4 w BMW sie sprawdza?

Czy w 4x4 tez jest haldex?

 

Na co zwrocic uwage podczas zakupu takiego BMW z takim silnikiem?

Duzo sie rozni wersja USA od europejskiej?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

1. Jest już temat w którym pytają ludzie o 335i , następnym razem użyj szukajki :search:

 

2. Różnią się np tym, że jeden ma twin turbo, a drugi single turbo ale z dwoma ślimakami + poprawa chorób wieku dziecięcego poprzedniego modelu.

 

3. Zdania podzielone, jak chcesz upalać strzelać często boki itp to bierz manual, ja wole szybką ale jednak relaksująca jazdę więc wybrałbym automat, który praktycznie nic nie jest wolniejszy od manuala, a przeciętny driver z automatem szybciej pojedzie.

 

4. Xdrive sprawdza się dobrze podczas ruszania ostrego, szybkiej jazdy i poprawi bezpieczeństwo w zimie, ale o walorach trakcyjnych reduktorach itp jask w EVO, Imprezie albo quattro to zapomnij, Xdrive to raczej dodatek poprawiający bezpieczeństwo niż prawdziwe 4x4

 

5. Zwróć uwage czy pompa paliwa była wymieniona bo te modele mają ja felerną, a z USA lepiej nie bierz najczęściej są w kiepskim stanie po dzwonach i łatane, poza tym duzo zabawy z przerobką lamp, zegarów i programowaniem

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

myśląc o zakupie danego modelu (zaliczanego do "szbkich" aut) chyba najpierw trzaba mieć podstawową wiedzę na temat auta, Twoje pytania świadczą, że oprócz chcęci zakupu nic nie wiesz na temat auta z oznaczeniem na klapie "335i"...

 

w stopce masz zapis coś o internecie, sugeruję zacząć od wikipedii lub katalogu BMW...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A

myśląc o zakupie danego modelu (zaliczanego do "szbkich" aut) chyba najpierw trzaba mieć podstawową wiedzę na temat auta, Twoje pytania świadczą, że oprócz chcęci zakupu nic nie wiesz na temat auta z oznaczeniem na klapie "335i"...

 

w stopce masz zapis coś o internecie, sugeruję zacząć od wikipedii lub katalogu BMW...

 

A jaka to jest wiedza podstawowa? Rozstaw osi, pojemnosc baku, ile ma miejsca w bagazniku i ile spala?

Opublikowano

złośliwość nic nie pomorze, czytanie o podstawach tak:

 

- różnice liftowe,

- opis skrzyni automatycznej (po liftowe: 2sprzęgła dla oski, klasyczny konwerter dla xdrive),

- zasada x drive (nie haldex tylko płytkowe elektryczne w oznaczeniu BMW elektroniczne sprzęgło wielotraczowe sterowane zamisat elektromagnesem, silniczkiem elektrycznym),

- zasada doładowania (twin turbo dla wersjii przed liftoywych, twin scroll dla po liftowych)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Tu temat o 335i:

viewtopic.php?f=70&t=149023&start=45

Reszta jak dziqsek napisal.

Co do xDrive to Torsen, to to nie jest, ale lepszy rydz niz nic, szczegolnie w mocnym aucie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Nie wiem czy to dobry dzial..jesli nie to prosze o przeniesienie.

 

Interesuje sie zakupem BMW E90 335i. modele z 07-09roku.

Czy sa jakies roznice miedzy silnikami w tych modelach? Podobno w 2008r. przeszedł jakis lifting, poprawili cos w silniku?

Wybrac wersje z manualem czy automatem?

bede auto poddawal modyfikacja: wydech program, moze cos wiecej aby wskoczyc na 400KM +. Czy automat bedzie znacznie wolniejszy?

 

Teraz naped.. jezdzilem autami z napedem 4x4 (audi s3, evo 9) teraz szukam daily cara.. i zastanawiam sie wlasnie czy 4x4 w BMW sie sprawdza?

Czy w 4x4 tez jest haldex?

 

Na co zwrocic uwage podczas zakupu takiego BMW z takim silnikiem?

Duzo sie rozni wersja USA od europejskiej?

 

Jeżdzę 335i z 2007 sprowadzoną z USA w automacie i automat posiada spory zapas momentu, więc bez problemu możesz modyfikować na 400+. Szybkość tej skrzyni jest bardzo dobra, w praktyce prawie jak manual, a komfort o wiele większy.

Jeśli chodzi o pompę paliwa, ten problem dotyczy statystycznie 5-10% aut z USA, więz zalezy jak trafisz. Większość oferowanych w Polsce jest po dzwonach i warto sprawdzić co było wymienione.

Opublikowano
Poszukaj automatu dwusprzęgłowego :cool2: a będzie szybszy niż manual. Jeżeli nie znajdziesz nic ciekawego to bierz normalny automat też jest ok.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
KoKoS a czy przypadkiem ten dwusprzęgłowy automat nie wystepuje tylko w "M"?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Nie :wink:

http://1.bp.blogspot.com/_wYrCwT3r5uw/SHgOOsREFMI/AAAAAAAABDk/2Sbs2MPJFkE/s400/BMW-335i-DKG-1.JPG

 

Pozwolę sobie przytoczyć cytat ze strony producenta:

"O dynamice jazdy nie decyduje sama moc silnika, ale i wydajność przeniesienia mocy na drogę. 7-biegowa sportowa skrzynia automatyczna z podwójnym sprzęgłem nie marnuje mocy ani przez milisekundę.

Dwa sprzęgła przełączają pomiędzy dwoma wałkami skrzyni biegów: jeden z parzystymi biegami 2, 4 i 6 i jeden z nieparzystymi 1, 3, 5 i 7. Na przykład podczas przyspieszania na trzecim biegu czwarty bieg jest już wstępnie załączony. Oba sprzęgła w ciągu milisekund przełączają z jednego wałka na drugi bez jakichkolwiek szarpnięć i przerywania przeniesienia napędu. Pozwala to uzyskać wartości przyspieszenia jak w prawdziwym samochodzie sportowym. A ponieważ szybsza zmiana biegów oznacza mniej strat mocy, sportowa skrzynia automatyczna oszczędza na 100 km 0,2 l benzyny.

 

Dźwigienki przy kierownicy pozwalają trzymać ręce stale na kierownicy również przy ręcznej zmianie biegów. Podczas hamowania obroty silnika dostosowywane są aktywnie do kolejnego biegu, co daje lepszą przyczepność tylnych kół i optymalną stabilność jazdy."

:D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Artur a z Jamsem nie rozmawiałeś?

Ma na tyle długo swoją 335 że napewno da jakąś radę.

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
dkg mam w 335i, także bez m też występuje, skrzynia jest inna. moc podniosłem powerboxem do jakiś 350 - 360 i żadnych minusów nie widzę, jeżdże z tym już 5 mies i nie widzę żadnych usterek czy coś, zupełnie jakby auto było do tego gotowe. nie pierwszy już raz napiszę, że jest to bardzo trafny wybór przy zakupie BMW
Opublikowano

Też miałem takie dylemat przy wyborze auta i zastanawiałem się nad pdobnymi tematami co Ty.

 

1) Różnice są między silnikami poprostu jeden ma oznaczenie n54 i 2xturbo drugi n55 1xturbo oraz inna głowica. Teoretycznie n55 jest lepszy ale praktycznie to nie wiadomo jak będzie sie spisywał VALVETRONIC (system sterowania zaworów) przy podkręceniu mocy.

Kwestia tubiny twin scroll-owej przy robienu pałera jest na wielki plus.

 

2)Napęd Xdrive z BMW jest calkowicie inny niz ten który opisujesz. Jeżeli chodzi o upalanie lepsze będzie evo9 jeżeli chodzi start z miejsca czyli wykorzystanie najbardziej użytecznych prędkości to Xdrive.

 

3) Róznice między autami ze stanów są podstawowe (licznik, lampy i sterowanie nimi). Co do pompy paliwa to nawet w ASO nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi, podobno wszędzie nawalałe tak samo. Najwiekszy problem aut z USA to że sa po ostrych przygodach.

Jak miałbyś możliwość samodzielnego sprowadzenia to sie opłaca.

 

Jeżeli miałeś doczynienia z s3 i evo9 to akurat ten model BMW będzie dla Ciebie pozytywnym zaskoczeniem pomimo braków związanych z wiedzą o budowani pałera :cool2:

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam BMW 335i 2007r.

Moim zdaniem powinieneś wybrać Automat z podwójnym sprzęgłem - posiadam taki (bajka). O wiele bardziej wygodniejszy, masz manetki, i ludzka ręka nie jest w stanie tak szybko zmienić bieg jak ta skrzynia.

Przed kupnem zastanów się czy jesteś gotowy na ten samochód. Trzeba pamiętać, że posiada on twin turbo. Trzeba o to odpowiednio zadbać. Przy starcie, odczekać z 2 minutki, aby turbiny mogły się nagrzać, rozprowadzenie oleju itd. Po szybszej jeździe, odczekać ok 5 min, aby turbiny mogły ochłonąć, aby ich nie zniszczyć.

Samochód sprowadziłem ze Stanów jak miał 2 tys. mil. Pachniał nowością, nietknięty. Osobiście tam byłem, oglądałem, sprawdzałem.

Nie miałem z nim ani razu żadnego problemu (odpukać).

Mój dobry kolega, ma taki sam samochód tylko w manualu. Przejechał się moim, zakochał się, i już miesiąc później podjechał do mnie pod dom 335i.

Niestety na długiej prostej przegrał ze mną wielokrotnie o ponad całą długość samochodu - to jest właśnie ta różnica. (być może nie potrafi zmieniać biegów - nie wiem)

 

Powiem tak.

Moja żona zaszła w ciążę, i zastanawiam się nad zamianą na BMW 535i / BMW M5 / BMW 530d - jeżeli masz taki możemy się dogadać oczywiście za moją dopłatą, jeżeli nie, jak byłbyś zainteresowany kupnem zapraszam na priv. Niestety to jest coupe i mojego małego maleństwa tam nie powożę - nigdy bym nie sprzedał tego samochodu, ale niestety moja żona ma rację, że ten samochód się nie nadaje na rodzinne podróże :/

BMW 335i coupe

rok: 2007 czerwiec

sprowadzony ze Stanów (można powiedzieć, że nowy)

od samego początku serwisowany w BMW BRECZKO - Białystok - z resztą wszystko jest w VIN

kolor: Montego Blue

czarna skóra

przebieg: 83 tys.

nie sprzedam taniej niż za 100 tys. Jeżeli cena jest zbyt wygórowana proszę do mnie nie pisać.

po więcej info zapraszam na GG: 2612945

Opublikowano

Mity z satelity z tym chłodzeniem turbiny, może najlepiej go nie gasić? :mrgreen:

 

Silniki odrzutowe zatrzymują się w czasie kilkunastu sekund z prędkości obrotowych o wiele większych... Odczekanie 30 sekund - maks minuta jest wystarczające...

A co do czekania dwuminutowego zanim się ruszy ... :mrgreen: Żadnego silnika nie powinno się ganiać zanim nie osiągnie temp. 90 stopni, ale powinno się zaraz po odpaleniu ruszyć i powoli jechać. :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jestem bardzo ciekaw opinii użytkowników BMW z turbinami, czy są tego samego zdania co KOKOS.

Osobiście radziłem się 2 mistrzów z salonu w AUTO FUSA oraz z AUTO BRECZKO - którzy mi powiedzieli, że jest to koniecznie - to samo usłyszałem w USA.

 

I kto ma rację?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.