Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej kupowac w ASO. Najtansze ASO sa w niemieckim ebayu, sprzedaja tam wszystkie czesci - np. tutaj

http://shop.ebay.de/automobile-unterberger/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=

 

Jezeli nie maja tego w asortymencie, to wystarczy napisac, zaplacic paypalem i ma sie oryginalne klocki, z pewnoscia nie chinskie podroby, za cene zblizona do zamiennikow z Intercars itp.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

bez przesady z tymi oryginalami. Tarcze na przód zgoda ale klocki i inne elementy eksploatacyjne mogą śmiało być dobrymi zamiennikami.

 

wszystkie filtry też kupujesz oryginalne ciągnąc je z DE?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Pewnie, ze moga byc. Ale - jak widze - wiele osob boi sie podrobionego towaru. A to jest sposob zeby kupic oryginaly za niewielkie pieniadze.

Ja tak kupuje wszystko, ale ja nie musze nic ciagnac z DE, bo jestem tu na miejscu.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
jesli nie pasują CI ATE to spróbowałbym z Textarami choć najbezpieczniej będzie na oryginałach (cena niestety x2)

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Panowie,

wasze auta sa warte 50tys+, a wy debatujecie nad roznica 100-150PLN w klockach(Ata, Textar) lub czy czujnik wymienic lub nie. Czy nie lepiej kupic cos naprawde dobrego niz placic 2x (moga piszczec lub wogole sie nie sprawdzic itd.) Nie wieze ze np Intercas nie ma klockow Akebono lub ze orginaly sa w cenie zaporowej.

To nie jest olej w silniku, nie wymienia sie tego co kilkanascie tys/km (chyba ze ktos szarzuje na torze, ale to inna bajka :D )

Opublikowano
No właśnie tym bardziej że wymiana tarcz i klocków z przodu w w 530d w ASO oryginalne cześci kosztuje 1569,00zł z robocizną.

 

Ile wychodzi wam kalkulacja w zamienniku?

 

coś mocno nie doszacowałeś tej kwoty:

tarcze ASO - 1100, dobry zamiennik 550

klocki ASO - 700, zamiennik 250-300

czujnik ASO - 92, zamiennik 30

 

zatem same części to 1900 PLN na oryginałach i ok 900 na zamiennikach

 

Z robocizną różnica ponad 1000 PLN, gra warta świeczki?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Nowe dobrze wyposażone E60 530d kosztowało ok. 300 tys. i trochę śmieszne, by nie powiedzieć żenujące jest to, jak ludzie szukają oszczędności w wysokości pary stów na częściach bezpośrednio wpływających na bezpieczeństwo.
  • Moderatorzy
Opublikowano
No właśnie tym bardziej że wymiana tarcz i klocków z przodu w w 530d w ASO oryginalne cześci kosztuje 1569,00zł z robocizną.

 

Ile wychodzi wam kalkulacja w zamienniku?

 

coś mocno nie doszacowałeś tej kwoty:

tarcze ASO - 1100, dobry zamiennik 550

klocki ASO - 700, zamiennik 250-300

czujnik ASO - 92, zamiennik 30

 

zatem same części to 1900 PLN na oryginałach i ok 900 na zamiennikach

 

Z robocizną różnica ponad 1000 PLN, gra warta świeczki?

 

Podesłać Ci pdf z kalkulacją??

Zobacz u dealerów Akcja BMW Renesans.

Opublikowano

Hej!

Nawet niech wyjdzie 1000zł róznicy ( suma oczywiście nie mała sama w sobie ) i taki zestaw średnio użytkujemy dwa lata czyli wychodzi 42zł miesięcznie extra, ale przez dwa lata auto hamuje jak w PS3.

hej

można kupić same części w ASO ( rabaty przy regularnych zakupach dochodzą do 15% ) i wymienić na własną rekę

Opublikowano
Nowe dobrze wyposażone E60 530d kosztowało ok. 300 tys. i trochę śmieszne, by nie powiedzieć żenujące jest to, jak ludzie szukają oszczędności w wysokości pary stów na częściach bezpośrednio wpływających na bezpieczeństwo.

 

1. Kolego, nie chodzi o szukanie oszczędnosci tylko chodzi o to aby samodzielnie myśleć, nie być jeleniem i nie dać się nabić w butelkę. Jeśli nawet kupiłeś auto za 300 koła to rozumiem, że masz satysfakcję, ze pracownicy serwisu klepią CIę po plecach mówiąc, dobrze Pan zrobił, że do nas Pan przyjechał i wydał X kasy na serwis bo oryginalne części to zawsze najlepszy wybór. Może i jest to najlepszy wybór ale bardzo często ceny kompletnie nie są konkurencyje w stosunku do tego co oferują. Zamienniki o których pisalem to produkty najlepszych firm, które najczęsciej dostarczają części na pierwszy montaż więc odchyłka jakościowa jest pomijalna.

2. Przecież nie pisze "słuchajcie mam kilka pieńków drewnianych jak zrobić sobie z nich tarcze hamulcowe albo kończa mi się klocki, jakiej grubosci płytkę dospawać aby jeszcze hamowało". Ale jestem pewien, że używając dobrej jakości zamienników większość użytkowników nie odczuje żadnej różnicy. I nie ma w ogóle mowy o jakimkolwiek oszczędzaniu na bezpieczenstwie.

3. Jeśli dla kogoś kilka stówek czy tysiąc to nie jest kasa godna pozostawienia w portfelu to jest to jego prywatna sprawa i nikomu nic do tego.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Podesłać Ci pdf z kalkulacją??

Zobacz u dealerów Akcja BMW Renesans.

 

podałem ceny z cennika bez rabatu bez akcji promocyjnych. Promocje się zdarzają ale zazwyczaj nie trwaja cały czas.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
No właśnie tym bardziej że wymiana tarcz i klocków z przodu w w 530d w ASO oryginalne cześci kosztuje 1569,00zł z robocizną.

 

Ile wychodzi wam kalkulacja w zamienniku?

 

 

bez tarcz , z tego co wyczytałem to sa klocki , plus czujnik plus robocizna ale mogę się mylić. Jak możesz podeślij PDFa chętnie to zobaczę. Ja na szczęscie klocki i tarcze robiłem sam ale części kupowałem originalne tarcze i czujniki kupiłem w ASO , klocki udało mi sie kupić tez ori na nienieckim ebay od gościa który pomylił modele i kupił złe przód i tył i odsprzedałe za połowe ceny.

 

Powiedzcie mi czy akcja dotyczy tylko Smorawińskiego ??

  • Moderatorzy
Opublikowano

Na kalkulacji mam wpisane moje dane.

Ale jest wpisane klocki i tarcze z wymianą.

Tył za bodajże 1350.

 

Podobna oferte ma Fota w Gdyni

 

"Zapraszmy posiadaczy starszych samochodów do Autoryzowanego Serwisu BMW i MINI Fota Ltd. Przekonaj się, że stać Cię na obsługę swojego auta w autoryzowanym serwisie.

 

Zdajemy sobie sprawę, że wraz z rosnącym przebiegiem kilometrów w samochodzie i jego starszym wiekiem, kierowca poszukuje tańszych opcji serwisowych. Teraz nie ma już powodu, aby szukać alternatywnych rozwiązań. Dlaczego...? Gdyż przygotowaliśmy specjalne ceny na usługi serwisowe i części zamienne dla właścicieli samochodów 4, 5, 6 - letnich i starszych.

 

Posiadacze samochodów BMW i MINI 4 i 5-letnich otrzymują

30% rabatu na wszelkie usługi serwisowe.

 

Posiadacze samochodów BMW i MINI 6-letnich i starszych otrzymują

50% rabatu na wszelkie usługi serwisowe.

 

Sprawdź także atrakcyjne rabaty na części zamienne montowane w ramach usługi serwisowej. Teraz części są tańsze nawet o 25%!"

Opublikowano
Nowe dobrze wyposażone E60 530d kosztowało ok. 300 tys. i trochę śmieszne, by nie powiedzieć żenujące jest to, jak ludzie szukają oszczędności w wysokości pary stów na częściach bezpośrednio wpływających na bezpieczeństwo.

 

1. Kolego, nie chodzi o szukanie oszczędnosci tylko chodzi o to aby samodzielnie myśleć, nie być jeleniem i nie dać się nabić w butelkę. Jeśli nawet kupiłeś auto za 300 koła to rozumiem, że masz satysfakcję, ze pracownicy serwisu klepią CIę po plecach mówiąc, dobrze Pan zrobił, że do nas Pan przyjechał i wydał X kasy na serwis bo oryginalne części to zawsze najlepszy wybór. Może i jest to najlepszy wybór ale bardzo często ceny kompletnie nie są konkurencyje w stosunku do tego co oferują. Zamienniki o których pisalem to produkty najlepszych firm, które najczęsciej dostarczają części na pierwszy montaż więc odchyłka jakościowa jest pomijalna.

2. Przecież nie pisze "słuchajcie mam kilka pieńków drewnianych jak zrobić sobie z nich tarcze hamulcowe albo kończa mi się klocki, jakiej grubosci płytkę dospawać aby jeszcze hamowało". Ale jestem pewien, że używając dobrej jakości zamienników większość użytkowników nie odczuje żadnej różnicy. I nie ma w ogóle mowy o jakimkolwiek oszczędzaniu na bezpieczenstwie.

3. Jeśli dla kogoś kilka stówek czy tysiąc to nie jest kasa godna pozostawienia w portfelu to jest to jego prywatna sprawa i nikomu nic do tego.

 

Ale tutaj nikt nikogo nie namawia czy do kupowania nowych samochodów, czy jeżdżenia z każdą pierdołą do ASO i kupowania tam wszystkich części. Problem tylko w tym, że nie ma czegoś takiego jak dobry zamiennik tarcz do E60. Wystarczy poczytać fora jak ludzie kupili zamiennik tarczy np. super firmy ATE i po jakim czasie zaczęły bić. I potem rozpacz, jak to możliwe, przecież to idzie na pierwszy montaż itp. Jak ktoś chce mieć spokój powinien kupić oryginały, najwyżej niech na klockach oszczędzi, w najgorszym razie będą piszczeć. Piszę o przodzie, bo tył to w zasadzie wszystko jedno. A oryginały są dostępne nie tylko w ASO, robić też można gdzie indziej.

Opublikowano

Siemanero...

Odnosnie roboty u kogos.....

Najlepiej to samemu wymienic i kupic czesci jak klocki,tarcze.Wiekszosc mechanikow to robi to na szybko z braku czasu.Samemu mozna zrobic lepiej i dokladniej :wink.Narazie klocki Ferodo spisuja sie dobrze,wiec nastepne pewnie beda takie same.Teraz czekam kiedy znajde chwile czasu i zaloze tarcze Brembo z przodu,leza kupione i czekaja na montaz :wink:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Witam,

Nie wiem jakie klocki ja posiadam ale napisze tak:

Auto kupione w BMW , miało zrobione pełen serwis + nowe (tarcze + klocki przód), po przejechaniu 10 tys/km tarcze przednie mają rant wysoki na 3mm , mało tego prawa strona ma ryse głęboką na 2-3mm w tarczy.Patrząc na klocki wygladaja na nowe.

Wniosek taki ze kosztuje mnie to nowe tarcze + klocki.

Zakup bedzie wyglądał nastepujaco tarcze orginały a klocki zamienniki najlepiej jak miekkie wtedy 2x wymienie klocki zanim tarcze.

Pozdro

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

@mari,

A co to jest oryginał tarcz BMW ? Nabity napis BMW na tarczy dostawcy ?

BMW nie robi ani tarcz, ani klocków. Ja mam z tyłu TRW i kupiłem klocki Textara dokładnie identyczne ze zdemontowanymi z auta ( pierwsze) i kosztowały połowę ceny ASO. Tarcze po 70 000 jeszcze OK.

Z przodu ATE. Kupuję dokładnie te same (czasem trzeba poczekać ) i znowu oszczędzam połowę na klockach i 40% na tarczy. Klocki już kolejne.

 

Ważne jest by dobierać klocki producenta i tarcze, które BMW zakłada jako komplet. Wbrew pozorom w ASO możesz dostać niekoniecznie idealny komplet. Ale szanse na niedopasowanie są małe. Ale są. Przecież za miękkie tarcze do danych klocków to "woda na młyn serwisu". Każdego serwisu, niekoniecznie ASO.

BMW przy pierwszym montażu na takie kwiatki nie może sobie pozwolić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.