Skocz do zawartości

ciezka jazda po wymianie sprzegła 520i


geroute

Rekomendowane odpowiedzi

witam

niedawno kupiłem e39 520i rok prod. 1997 czerwiec. do wymiany było ewidentnie sprzęgło. znajomy mechanik do którego mam zaufanie wymienił mi sprzęgło, przy okazji wyszedł jakiś element (przegub na wale napędowym czy coś takiego (nie znam się na tym)) po wymianie kompletnego sprzęgła (Sachs) - tarcza, docisk ,łożysko oporowe jazda nie jest zbyt fajna . otóż rusza się normalnie nie szarpie jak czytałem przypadki na forum to u mnie ruszanie z 1 jest ok, ruszam płynnie z 1 ale ciężko bez szarpania wrzucić 2 bieg, i tak samo 3 :/ z 4 i 5 już lepiej wchodzi bez szarpania ... wydaje mi się ze możne sprzęgło bierze za bardzo" od dołu" czy to może być tego wina ? można to jakoś wyregulować ? z mechanikiem będę dopiero widział się za tydzień dlatego chciałbym się coś więcej dowiedzieć wcześniej ... z tego co mówił mi mechanik kolo dwu masowe jest ok ... bez luzów itp

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem, z tym ze ja nie wymienialem sprzegla w ostatnim czasie. U siebie obstawiam poduszki belki tylnej, gdyz lacznik na wale wydaje sie ok. Przypuszczam ze u Ciebie bedzie podobnie. Pewnie slizgajace sie sprzeglo niwelowalo ten efekt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a czy ty wymieniłeś te poduszki już i sprawa się poprawiła ? byłem niedawno na diagnostyce po zakupie samochodu, fakt sprzedający coś wspominał o jakiejś tulei tylnej czy coś takiego ale na diagnostyce nie wyszło nic podobnego właśnie ... w sumie zaczyna być słychać taki stukot z tyłu przy ruszaniu ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach