Skocz do zawartości

Jaki skutek uboczny moze miec odkrecenie klapek na DPF ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki kolego,

To tak jak wyczytalem na innych postach na forum,noto mam duzy dylemat bo kupilem zaslepki zeby klapki usunac a tu DPF moze mnie finansowo wykonczyc....swietnie,ale co robic zmieniac czy nie jak na kolektor nowy niemam kasy?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wyiąć DPF i zrobić program u tunera który usunie pozostałości DPF w komputerze i nie będzie dodawał paliwa w celu wypalenia.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko jak kolega nie ma kasy na nowy kolektor to na wyciecie DPF-a tez zabraknie.
Opublikowano

A moze wiecie panowie ile to biedzie kosztowac ?

A druga sprawa to jezeli zdecyduje sie na wstawienie tych zaslepek w kolektorze to po jakim czasie DPF bedzie mnie dreczyl ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A moze wiecie panowie ile to biedzie kosztowac ?

 

Nowy kolektor ok. 2000 zł

 

Usunięcie DPF-a ok. 1500 zł

Opublikowano
Tylko jak kolega nie ma kasy na nowy kolektor to na wyciecie DPF-a tez zabraknie.

 

To znaczy, że E60 nie jest dla niego, niech kupi jakiś prostszy samochód, przykre ale prawdziwe.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Znajomy wymieniał kolektor w E60 3.0d i płacił za niego ok.1600zł.(nowy)
Opublikowano

Ponawiam pytanko do ludzi co ogarniaja ten temat na 100%,nie do statystow???

Jest ktos moze na forum co zdemontowal klapki i zrobil jakis konkretny przebieg i niemial awarii z DPF???

Opublikowano

Ja nie mam klapek ale i fabrycznie nie mam dpf. Bez klapek zrobiłem już kilka tysięcy km i różnic nie widze.

Wdług mnie jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na nowy kolektor to lepiej wywalić klapki i uratować silnik przed ewentualną destrukcją nawet ryzykując szybsze zużycie dpf, które nie jest jeszcze potwierdzone.

Według mnie wersja ekonomiczna - wywalić klapki, a jak nawet uwali sie dpf to go też wywalić:) hehe Troche kontrowersyjne rozwiązanie.

Zakup nowego kolektora, a na nowy dpf i tak kiedyś przyjdzie czas.

 

Pozdro

Opublikowano

Masz racje kolego,

Lepiej uratowac silnik bo to najdrazsza rzecz w samochodzie chyba..... :roll:

A tak jak mowisz na DPF i tak przyjdzie czas,wiec pozniej sie bede martwil.Mam nadzieje ze sobie poradze z tymi blaszkami,jutro biore sie za robote.Kupilem plyn do czyszczenia zaworu,ciekawy jestem stanu wydajnosci klapek przy 200tys km :wink:

Opublikowano

Moje klapki wytrzymały 256 tys km ;) przy czym pare tys km wcześniej były sprawdzane i wyglądały bardzo dobrze także nie ma sie co sugerować tym, że wyglądają dobrze.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.