Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, powiedzcie mi, jakie dyfry ze szperą występowały w e32 ?

jakie przełożenie + ile % szpera ?

 

tak swoją drogą chętnie jakiś kupię więc jeśli ktoś ma to pisać.

 

Pozdro

Opublikowano
Potwierdzam 3.45 taką szperę miała moja 735

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
ale mogłbym założyć dyfer o przełożeniu w granicach 4,0 ? chodzi mi żeby miala lepsze przyspieszenie od startu, zaś na prędkości mi nie zależy..
Opublikowano
nie po to kupowałem 7 żeby teraz zmieniać na 3.. a poza tym myślałem że forum jest m.in. po to żeby pomagać sobie na wzajem a nie dawać durnowate rady ;]
Opublikowano
myślałem że forum jest m.in. po to żeby pomagać sobie na wzajem a nie dawać durnowate rady ;]

A w czym mam tobie pomóc? Popchnąć twoje E32 żeby lepiej przyspieszyło? Przecież zdrowy 3.5 R6 ma bardzo dobre przyspieszenie co chcesz poprawiać? No chyba że już silnik złom. A rade dostałeś dobrą seria 3 jest do ścigania się po ulicach 7-ka jest limuzyną o sportowym zacięciu do komfortowego podróżowania. Szukasz dyfra o przełożeniu 4.0 to zaloguj się na jakimś forum tuningowym.

Opublikowano
nie po to kupowałem 7 żeby teraz zmieniać na 3.. a poza tym myślałem że forum jest m.in. po to żeby pomagać sobie na wzajem a nie dawać durnowate rady ;]

Kolego no bo taka prawda jak napisał Wertus 4.0 jest mocniejsze i 5.0 chociaż nie wiem czy wiecie ale chyba jak wyczytałem w książeczce to od 0 do 100 3.5 silnik a 5.0 to różnica wyniosła coś koło 1s. dopiero od większych prędkości 750 była dużo szybsza

A ty masz Manuala czy Automat?

W e32 Silniki są mocne ale samochód ma Mase dla porównania dam tu przykład że ustawiony byłem na światłach i podjeżdza E46 2.0 potraktowałem go z pogardą i ruszyłem z połowy gazu jednak szybko wcisnąłem do końca i do 70 gdzieś ześmy równo szli potem odpadł Więc morał z tego taki że najważniejsze chwile startu gdzieś 0-40 to nasze E32 to poprostu muły i pierwsze lepsze zdrowe 2.0 bedzie równo szło albo i nas wygoli.Tak jest nie jedną już jeździłem (Automaty) A manual to co znowu strzelisz ze szprzęgła to zacznie ci mielić obracać i start spalony przez brak przyczepności Ale jakie to ma znaczenie ? Dla mnie nie bo nie ścigam się na 1/4 mili tylko jeżdżę komfortowo wygodnie jak Panek a jak trzeba to przełączam na S i bema pokazuje pazury i wtedy już nie ma zawodnika.

Jak chcesz to kup dyfer nawet 5.0 oprócz tego że więcej ci spoli to więcej nie skorzystasz

Może masz łechcia z gazem zwykłym lub trupa wtedy nawet zdrowy silnik z tym gazem (przez zwężkę miksera) idzie tak samo źle na benzynie co i na gazie.

A i zapamiętaj Wertus zawsze ma racje a jak się temu sprzeciwisz to wątpie że ktoś Ci pomoże w czym kolwiek na tym forum. Zachowałeś się nieco niegrzecznie i nie na miejscu mówiąc że Wertus dał Ci głupkowatą rade. Powinieneś okazać skruchę i się ukorzyć wtedy być może dostaniesz 2 szanse

Aha i odemnie to np taka 325 E30 w manualu po założeniu jej szerokich kapci żeby miała przyczepność przy ruszaniu z wysokich obrotów zakładając ze silnik zdrowy będzie lepiej przyspieszać od każdego E32.

A możesz jeszcze napisać podać jakieś wartości lub nagrać filmik jak złe jest to przyspieszenie być może rzeczywiście coś jest nie tak i coś pomożemy

Opublikowano
A i zapamiętaj Wertus zawsze ma racje

hehe Wertus ma zawsze racje :D kaczydj ty to masz pomysły :D :duh: To ty jesteś maniak który na pamięć zna nawet średnicę wentylatora od chłodnicy :mrgreen: Ale dobrze że jeszcze tacy są zawsze coś można się poradzić. :cool2: Dobra rada na wagę złota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

"nie wiem czy wiecie ale chyba jak wyczytałem w książeczce to od 0 do 100 3.5 silnik a 5.0 to różnica wyniosła coś koło 1s. dopiero od większych prędkości 750 była dużo szybsza

A ty masz Manuala czy Automat? (.....) Jak chcesz to kup dyfer nawet 5.0 oprócz tego że więcej ci spoli to więcej nie skorzystasz

Może masz łechcia z gazem zwykłym lub trupa wtedy nawet zdrowy silnik z tym gazem (przez zwężkę miksera) idzie tak samo źle na benzynie co i na gazie "

 

faktycznie, 750 automat ma 7,4 a 735 manual ma 8,3 do 100km/h więc to tylko sekunda różnicy.. myślałem po prostu że można tą różnice trochę zniwelować poprzez zastosowanie innego dyfra.

 

Co do silnika to mam zdrowy, wyciągnięty rok temu z Niemieckiej, powypadkowej 535 na automacie która nigdy nie miała gazu. przebieg oryginał 260tyś (teraz ok. 285tyś km) więc na silnik nie mogę narzekać ;] ma moc, nie mogę powiedzieć że nie, tylko myślałem że zmiana dyfra trochę może poprawić przyspieszenie, tak Oo, dla własnej przyjemności. nie musiał nikt mi tu od razu wyjeżdżać że mam kupować trójkę, bo nie mam zamiaru wariować czy katować auta.. oczekiwałem tylko zwykłej odpowiedzi :)

 

Mówisz że gdybym zmienił dyfer na taki o większym przełożeniu to poza spalaniem nic nie zyskam ? nie będzie żadnej różnicy ?

Opublikowano
popieram kolegę Wertusa po co wybierać między przyspieszeniem a prędkością max skoro w 4l mamy to i to

 

z tego co widze to Ty masz 3.0 a nie 4.0 a to znacząca różnica ;)

Opublikowano
No i jeszcze niezły wir w baku :D kolega Woda zapomniał dodać :cry2:

 

 

no a tak swoją drogą, faktycznie te 4,0 tak pożerają ? ;p ile mniej więcej Ci pali ? masz gaz ?

Opublikowano
łee a myślałem że sie zakręci koło 20l skoro była mowa o wirze w baku ;p tym bardziej że to w końcu V8 ;)
Opublikowano
zakręci i 30 przy nie ostrożnej jeździe zresztą jak każde E32 spalanie jest proporcjonalne do stopnia wciśnięcia pedału gazu...
Opublikowano
z tego co widze to Ty masz 3.0 a nie 4.0 a to znacząca różnica

No tak ale już M60 więc V8 więc daje rade :D

no a tak swoją drogą, faktycznie te 4,0 tak pożerają ? ;p ile mniej więcej Ci pali ? masz gaz ?

Bez wariactw to tak 15-18l w cyklu miejskim, 10-12 trasa przy 120-160km/h ale tak jak kaczydj napisał jak mam gaz w podłogę i latam >200km/h to i 30litrów spali :cry2:

Mam sekwencję na gazie to tak 1-2l więcej spali.

Opublikowano
Mój rekord to 9l/100km na trasie Trzcianka-Bydgoszcz - Trzcianka. Wiozłem wtedy Tatę z operacji oka i musiałem ostrożnie jechać jechałem 90-120 km/h. Zrobiłem 300km i zalałem 27l pod kurek. Sam byłem w szoku 4.0 V8 potrafi być taki oszczędny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.