Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na forum !

W moim mieście niestety nie mam dobrego warsztatu który sie zna na zawieszeniu BMW, nawet kontakt z servicem w Szczecinie nic nie pomógł :mad2:

Mam nadzieję że tutaj znajdę odpowiedź :cool2:

Problem jest następujący :

W zeszłe lato jeździłem na kołach 235/40/18 8"ET20 przód 265/35/18 9"ET20 tył (zawieszenie gwintowane KW) ... żadnych problemów, żadnego tarcia !

Po założeniu zimowych 16", i powrocie teraz na letnie nawet jadąc w dwie osoby opony z tyłu obcierają o nadkola :evil: (zawieszenie nie było regulowane, żadnej ingerencji, czy napraw)

Proszę o pomoc co może być przyczyną

Pozdrawiam wszystkich ! :D

Opublikowano
Czy auto stoi prosto?,być może spreżyna pękła,a przy 18 nie ma zbyt wiele miejsca.Nie za wcześnie na opony letnie :wink:
Opublikowano
Wyjeżdżam za granice, szybko prawdopodobnie nie wrócę stąd ten pośpiech ze zmianą opon :) auto stoi prosto, z każdej strony tyle samo miejsca. Więc wydaje mi się że sprężyna odpada :) Dodam, że po założeniu ALU (może jestem przewrażliwiony :oops: ) wydaje mi się, że auto pływa na zakrętach. Wchodząc w zakręt mam wrażenie że zaraz stanę bokiem :P ..
Opublikowano

To znak od Pana, żeby trzymać się zaleceń producenta co do wielkości kół! :oops: :roll:

Zrób może diagnostykę zawieszenia w jakiejkolwiek stacji diagnostycznej. Jeśli to coś od tej strony, to za 30 PLN będziesz miał sprawę jasną.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
To prawda,jedynym plusem jazdy na takich kołach jest ładny wygląd,komfort jest beznadziejny i zawieszenie dostaje w d...e. A może ty masz poduchy w zawieszeniu i powietrze ci ucieka? Jak nie to wyglada że sprężyny się zmęczyły i siadły,skoro wcześniej na tych kołach było ok.
Opublikowano

Rozmiar kółek jest taki jaki producent określił, jako największy :)

Komfort znikomy przyznam, zwłaszcza z tym zawieszeniem :P Ale bardzo dużo nie jeżdżę, a na wyglądzie mi zależy :cool2:

Jutro jestem u mówiony na diagnozę na warsztacie .. mam nadzieję że wyjdzie co to (o i ile będą normalni mechanicy :P )

Zawieszenie KW założone 3 lata temu, więc wątpię że sprężyna po tak krótkim czasie padła :(

Opublikowano
Gdzieś mi sie kiedyś obiło o uszy że zawieszenie KW sportowe ma gwintową regulację twardości,może trzeba podkręcić :cool2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Twardosc wyregulowalem, bez skutku :?

Na ogledzinach w warsztacie tez nic nie wyszlo :roll:

hmm ... nie mam pojecia co to i dlaczego

zmuszony do wyjazdu podjalem sie drastycznych krokow :twisted: ranty w nadkolach lekko pozaginalem i ... nic nie trze, i nic nie widac :twisted:

Moze drastyczne, ale skuteczne !! :cool2:

Opublikowano
ranty w nadkolach lekko pozaginalem i ... nic nie trze, i nic nie widac :twisted:

Moze drastyczne, ale skuteczne !! :cool2:

normalne nie drastyczne

większość tak robi bo inaczej się nie da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.