Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Odkręcasz koło, ściagasz nadkole ( lub jak masz małą rączkę to tylko otwierasz okienko w nadkolu) i wymieniasz.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 11 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak to w tym temacie napisali wystarczy 2 sekundy szukania na necie. Sa filmy opisy, kto co woli

Opublikowano

Dziękuję Jack79,

Tak, słyszałem o tym okienku w nadkolu tylko, że u mnie w E87 go nie ma :shock:

Zostaje mi podnieść auto, zdjąć koło, zdjąć nadkole i dostać się do kierunkowskazu :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to nie napisales że masz jedynkę. W jedynce niestety ręke trzeba wcisnąć, jest ciasno, ale bez przesady. Wymienisz bez problemu. Od kierunkowskazu jest taki duzy uchwyt i po prostu odkrecasz i wyciagasz wszystkp z żarowka.
Opublikowano

Ogarnąłem z lewarkiem, odsłonięciem nadkola i dobrym dostępem :P

Machnąłem od razu dwie strony, pod względem czasu ciężko stwierdzić, która metoda szybsza ale ta ze zdjęciem koła itd. przynajmniej bez bolesna i bez ku*** :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.