Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Prosiłbym o poradę w sprawie chiptuningu:

e61 2.0d 150 KM

przebieg ( rzeczywisty ) 217 000 km

0 błędów, 0 kłopotów, 0 dymu siwego / czarnego z rury wydechowej w każdej fazie obrotów.

Planuję chiptunning w Brodnicy w tdi-Racing.

Może ktoś kręcił tam swój samochód?...

Czekam na Wasze posty ;-)

Każda fachowa porada mile widziana :-)

Opublikowano (edytowane)
na 180-190 kucy ci z niego zrobi! masz automat?jesli tak co ci na hamowni nie sprawdzi bo jego nie obsługuje automatów. Na stronie tego pana masz galerie robił już kilka bmw w tym mojego kuzyna e90! POLECAM Edytowane przez malyjurek
Opublikowano

Dzieki za odp.

Mam 6cio biegowy manual.

Pewne osoby z branży twierdzą, że ten silnik i tak jest mocny w serii i nie powinno się go więcej kręcić, wg ich teorii po max 2 miechach będę żałował, bo zaczną się cuda-wianki z samochodem...

Kusi mnie te 190KM, ale wacham się żebym ze sprawnych 150KM nie zrobił 190, które co chwila będą strajkować ;p

A jak w Twoim przypadku z dalszą eksploatacją? - nie pojawiły się jakieś problemy?

Opublikowano
Dzieki za odp.

Mam 6cio biegowy manual.

Pewne osoby z branży twierdzą, że ten silnik i tak jest mocny w serii i nie powinno się go więcej kręcić, wg ich teorii po max 2 miechach będę żałował, bo zaczną się cuda-wianki z samochodem...

Kusi mnie te 190KM, ale wacham się żebym ze sprawnych 150KM nie zrobił 190, które co chwila będą strajkować ;p

A jak w Twoim przypadku z dalszą eksploatacją? - nie pojawiły się jakieś problemy?

 

Kolego mam znajomemgo który swoją E60 163KM z 2006r kupował w 2007r z przebiegem 17000km automat|(auto po pokazowe). Tuż po zakupie zawirusował ją w profesjonalnej firmie na 192KM. W tej chwili ma przejechane 194000KM i nic się nie dzieje. Auto serwisowane w ASO. Trzeba tylko pamiętać jeśli się auto serwisuje w ASO aby przy każdym przeglądzie mówić gościowi który przyjmuje auto, aby nie wgrywać żadnych nowych softów do komputera od silnika. Jest to o tyle ważne że jak się tego nie zgłasza a wyjdzie jakiś nowy poprawiony soft do naszego modelu silnika to po wgraniu auto wróci do mocy z przed wiruska :mrgreen: .

Opublikowano

Żona mnie za jaja powiesi, ale wobec powyższego muszę uszczuplić rodzinny budżet na podrasowanie swojej 520 :D

Dzięki za poradę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
150 km? a nie 163?

 

Kolega zapewne ma wersję flotową która wyjechała z salonu z ograniczoną mocą do 150 KM

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
..tu mam taką z dzisiaj...flota 150KM ...po wywaleniu DPF i lekkim chipsie :)

 

 

http://img22.imageshack.us/img22/3403/bmw520xps1.jpg

 

Wielkie dzięki Grzegorz, jestem bardzo zadowolony, jest dokładnie tak jak chciałem czyli nie mam już DPF-a i dodatkowo lekki tuning, przyspieszenie super :cool2:

Opublikowano

siemasz...

 

Ja wlasnie dzisiaj jestem po operacji DPF ale poszlem tansza droga.Po diagnozie wykazalo ze jest okey wiec zrobilem tylko reset w kompie na nastepne 12000tys mil.Dodatkowo rozebralem slynny kolektor i mnie zatkalo......klapki w super stanie (mocowanie nitow wskazywalo na bardzo dobre) ale poszlem za ciosem wykrecilem,wstawilem zaslepki i gra muzyka :wink: dziwne tez bylo ze zawor EGR byl w miare malo zabrudzony,ale wyczyscilem to co bylo itd.Co do chipsa to mialem juz wczesniej,wiec emocje opadly dawno temu ale wydaje mi sie ze bez tych klapek auto jest bardziej elastyczne,szybciej sie zbiera no chyba ze dostalem swira i tylko mi sie zdaje,ale zrobilem narazie po operacji 36mil i jestem zadowolony :think: P.S ( DPF jak bedzie trzeba to tez usmierce,poki co mam kolesia co zrobi to za pare groszy ale mowi ze platyna z filtra jego hehe)...a ja nato narazie !!!

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
..tu mam taką z dzisiaj...flota 150KM ...po wywaleniu DPF i lekkim chipsie :)

 

 

http://img22.imageshack.us/img22/3403/bmw520xps1.jpg

 

 

G-CS , a jak to jest z tymi wersjami flotowymi. Czy jeśli fabrycznie jest ograniczona moc ze 163KM do 150KM to do jaką moc można uzyskać po wirusie? 180KM czy 192KM tak jak dla wersji bez kagańca fabrycznego :?: Zakładając oczywiście że motor jest w super stanie i tak żeby było bezpiecznie.

Opublikowano
..z floty można "wycisnać" tyle co z 163KM...przykład bardziej extremalny:

 

OK, ale czy to jest tak samo bezpieczne jak dla seryjnej wersji 163KM? Silniki są chyba takie same?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
..z floty można "wycisnać" tyle co z 163KM...przykład bardziej extremalny:

 

OK, ale czy to jest tak samo bezpieczne jak dla seryjnej wersji 163KM? Silniki są chyba takie same?

 

Kolego wyszło mi 183 KM dlatego że poprosiłem o delikatnego chipa, jeśli chcesz więcej to nie ma żadnego problemu. Auto z floty nie różni się niczym od normalnej 163 KM z wyjątkiem programu.

Opublikowano
Czy ktos daja podobna mozliwosc chiptunningu jak V-tech - mam na na mysli programator ? Chodzi mi o fakt moznosci wgrania SAMEMU oryginalnego softu oraz pozniejszego zawirusowania rowniez samemu. Mieszkam w DE i gdybym musial najpierw brac samochod do PL na lawecie aby zdjac Virusa przed oddaniem go do naprawy w Monachium to mijalo by sie z celem. Poki co pytalem w paru serwisach w DE nikt tego nie oferuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega G-CS też oferuje takie urządzenie i kilka firm chip tuninngowych również.
Opublikowano
..dokładnie tak wygląda u nas chiptuning "online"...co najmniej 2..3 autka miesięcznie robimy "na odległość"...czyli dostajesz 2 programy np. ECOchip+chip, albo chip+chipkiller :lol: ...no i także za pomocą tegoż programatora wyłączamy DPF
Opublikowano

Chodzi mi o zawirusowanie na miejscu z uwzglednieniem hamowni i dopasowania do obecnej kondycji samochodu, najlepiej w okolicach slaska. Przepraszam, ale jesli robicie tunning online to chyba dla wariatow albo desperatow, badz wlascicieli focusow - ale jesli jest popyt to ... czego sie dzis nie robi ;)

 

/edit: widze ze jestescie z Krakowa - jesli mozna prosilbym o cennik na prv ile kosztowal by wirus z V-techem (1 program na okolo 190 KM z silnika 2,0d - 163 KM + oryginalny wsad jako rezerwa), oraz sprawdzenie i dopasowanie na hamowni ...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj się zdecydowałem :-)

Pomiar przed to 150KM i 327Nm, po 193KM i 380Nm.

Różnica w jeździe naprawdę odczuwalna.

Fachowe podejście Pana z tdi-tunning w Brodnicy - polecam wszystkim!

Opublikowano
...o cenach na PW :D

 

Kolego, jesli możesz podać co można zrobić z moim BMW oraz wysłać ceny na Priv.

 

Nie myślalem o wycinaniu Filtra czastek, ale może to mieć sens. napisz tez ile dodatkowo by to kosztowało.

 

Model E61, silnik 2.0D 177KM, 2008r, przebieg 57.000km, skrzynia manualna,

 

Pozdrawiam.

 

ML

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.