Skocz do zawartości

316ti - CIEKNIE OLEJ PRZEZ ORING PRZY MISCE OLEJOWEJ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mój problem to taki, że cieknie mi olej przez oring-ten który łączy bagnet z miską olejową. Mój mechanik twierdzi, że prawdopodobnie jest krzywy bagnet i dlatego ten oring pod wpływem temperatury przekrzywia się...???...inny twierdzi, że może to być ten gwint w misce olejowej uszkodzony...???

W sumie tak naprawdę to nie wiem dlaczego ten oring przepuszcza tzn. sie przekrzywia!?! Proszę może ktoś ma rysunek jak się wymienia ten oring??? POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano
kolego,zatytuluj poprawnie swoj watek.

viewtopic.php?f=69&t=117886

....W nawiązaniu do Pana odpowiedzi informuję, że nie jestem specem od mechaniki samochodowej-bo inaczej bym nie pisała o pomoc na forum:) jeżeli ktoś chce mi pomoc a nie wie o czym pisze to proszę zadać pytanie! A tak na marginesie to jestem kobietą....:)

Opublikowano
Jak cieknie to trzeba wymienić. Raczej nie ma możliwości żeby się wykrzywił :duh: . Ja wymieniałem przy okazji wymiany odmy. A to co u Pani mechanicy nie wiedzą jak to wymienić :mrgreen:
Opublikowano
Jak cieknie to trzeba wymienić. Raczej nie ma możliwości żeby się wykrzywił :duh: . Ja wymieniałem przy okazji wymiany odmy. A to co u Pani mechanicy nie wiedzą jak to wymienić :mrgreen:

mechanicy wiedzą tylko .......zreszta chyba sami wiecie:) a mi chodzi o to :

1. czy aby wymienić ten oring wystarczy odkęcić śrubki od tego bagnetu i wyjdzie on sam z miski olejowej(próbowałam i nie chce wyjść, chyba że coś nie odręciłam...)

2. czy jest możliwe, żeby ten oring przepuszczał przez to, że bagnet jest troszke wgnieciony i nie ma on wspólnej płaszczyzny z oringiem?

Opublikowano

....W nawiązaniu do Pana odpowiedzi informuję, że nie jestem specem od mechaniki samochodowej-bo inaczej bym nie pisała o pomoc na forum:) jeżeli ktoś chce mi pomoc a nie wie o czym pisze to proszę zadać pytanie! A tak na marginesie to jestem kobietą....:)