Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

dziś stałem się nowym nabywcą 318i 2001r przed liftem :D , na przeglądzie diagnosta wykazał luz na lewym zewnetrznym sworzniu wahacza i kazał musowo wymienic, druga strona ma tylko b. delikatny luzik wiec mam jezdzić. Troche poczytałem i wiekszośc użytkowników poleca wahacze MEYLE HD albo LEMFORDER. LEM nie jest aż taki drogi ok50-70zł wiecej. Nie wiem jakie mam wahacze teraz, auto z Niemiec. Chetnie kupiłbym MEYLE ze wzg na wymienne sworznie, czy nic nie bedzie komplikowało jak na lewej stronie bede miał nowy MEYLE a na prawej ten stary? Czy odrazu wymienić 2, ale jak reszta była ok wg diagnosty to chyba nie ma sensu. Rozumiem że zbieżność też trzeba ustawic? Prosze o rade :roll:

Opublikowano
A jak masz zamiar kupić buty to kupujesz jeden czy parę?? elementy zawiechy ZAWSZE wymieniamy parami [lewa/prawa]! dopuszczalna jest wymiana np samego przodu lub tyłu, ale nigdy stronami. Wiadomo, że najlepszym wyjściem jest zastosowanie ori wahacza [LEMFORDER], ale to już dużo większy koszt niż tego MEYLE... no jest też trzecia opcja "hardcor" czyli wymiana samych sworzni zew, które podobno bardzo łatwo wymienić i co najważniejsze wszystko działa bez zarzutu :wink:
Opublikowano
Co do tego "zawsze parami" to niestety się nie zgodzę. Tak mówią zawsze sprzedawcy, żeby po prostu więcej sprzedać. I tak wahacze czy inne części "sprzedawane parami" zużyją się nierówno, więc nawet nie ma sensu wymieniać parami, ponieważ to marnotrawi się pieniądze i często dobre jeszcze części ku uciesze sprzedających.
Opublikowano
Co do tego "zawsze parami" to niestety się nie zgodzę. Tak mówią zawsze sprzedawcy, żeby po prostu więcej sprzedać.

masz prawo tak myśleć...a i nie jestem sprzedawcą :wink: pozdr

Opublikowano
Hehe :) Nie myślałem, że jesteś sprzedawcą, ale po prostu wiem, że tak jest - proponuje się kupno dwóch części, nawet jeśli jedna z nich nie jest zużyta. Ale to już taka natura marketingu i całego handlu. :) Ale nie jest to przedmiotem tego tematu, więc może to zostawmy. :) Po prostu miałem podobną sytuację i do wymiany był tylko 1 wahacz. Na lewym przodzie był luz, a prawy był całkowicie w porządku, więc nie było sensu wydawania kilku setek na wahacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.