Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Natek też jestem przeciwny nabijaniu klienta w butelkę, ale polecanie komuś wycięcia dobrego filtra też jest wciskaniem ciemnoty. A wiele jest tu opini które to potwierdzają - wytnij bo i tak będą problemy. Według mnie jest to rozdmuchany problem i tyle, bo może 3-5 osób na tym forum wymieniło filtr DPF lub wypaliło/wyczyściło chemicznie co porównując do ilości użytkowników E9X jest znikomym procentem. Poza tym filtr można wyczyścić nie trzeba go wymieniać - koszta diametralnie maleją, przed tym oczywiście wypalić jeżeli jest taka możliwość.

 

Zgadzam się z twoim ostatnim zdaniem i tyle. Nigdzie nie napisałem że mamy odrazu wymieniać, tylko tyle że jestem przeciwnikiem wycinania.

Co do filmu zamieszczonego wyżej z wymuszonego wypalania - takie kopcenie raz na 2 000km w trasie gdzie siwy dym podczas szybkiej jazdy się rozprasza jest ledwo widoczne w porównaniu do bąków puszczanych przy każdym depnięciu.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z racji, że jest tyle "racji" chyba najlepiej będzie zrobic tak jak napisał:

Kwestia co kto lubi,

i tyle...

 

natomiast co do tego, że ASO wychodzi z założenia, że wymiana filtra na nowy przy przebiegu 180tys. bez względu na jego stan to ja uważam, że mają rację...

 

zrobili/zaprojektowali cześć, która "musi" wytrzymać 180tys., przebieg mija i wymieniamy, taka zasada i tyle...

 

jak lek/petarda/jedzenie skończy swój okres przydatności większość osób wywali to do śmieci a nie analizuje czy można jeszcze to zjeść/strzelić/użyć...

 

gdyby filtr kosztował 2zł to stawiam, że 90% uzytkowników wymieniłaby go co 100tys. a nie jak przewiduje producent co 180tys.

a że kosztuje "x" tys. to są kombinacje/sztuczki/punktowanie kto ma rację...a 10% i tak pozbyłaby się filtra nie patrząc na te 2zł ... ze względu na lepsze oddychanie auta a nie kierowców jadących z tyłu...

 

ilu Forumowiczów zmienia olej przed wyznaczony wskazaniem komputera :cool2: a ilu po przebiegu 40tys. km analizuje/bada olej czy można jeszcze pojeździć :mrgreen: no i ile :?: może tylko skromne :idea: 5 tys. czy może 50tys. :mad2: :mad2:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja jestem przeciwny wycinaniu dobrego filtra ale jeżeli jest zapchany to jeszcze bardziej płaceniu x tys za nowy.

"Uzysk ekologiczny" w porównaniu do wydanej kasy jest znikomy, już lepiej za tą kwotę kupić kolektor słoneczny na dach.

Producent przycina x cyfrową marżę w imię zysku a nie ekologii.

Za tą kasę dużo lepiej kupić mocniejsze hamulce, lepsze opony, a jak już brakuje pomysłów to dać na głodujące dzieci w Afryce. Nadal będzie z tego większa korzyść.

Opublikowano

Koszt jest duży bo jednorazowy. Gdybyś go wymieniał jak klocki ~ co 50 tyś km oraz tarczę co ~100 tys km to:

 

Po 200 000km:

~ klocki 4X - około 2500pln ( średnio 625pln komplet - w ASO za tyle napewno nie kupisz, więc cena jest średnią )

~ tarcza 2X - około 2500pln ( średnio 1250pln komplet - ta cena też jest średnią, bo w ASO są droższe )

 

I mamy 5 000pln. Tylko że wydatek jest rozbity na "raty". Dobrze że nie zastanawiacie się nad zmianą układu hamulcowego na bębny, może wyszło by taniej :norty: :wink:

 

Tylko problem jest jak kupujesz auto używane które ma przelot 200 000km, i na dzieńdobry masz do wymiany DPF. Ale z drugiej strony Ty tracisz kasę wymieniając DPF, pomyśl jaką pierwszy właściciel poniósł stratę wartości za to że nie musiał go zmieniać :cry2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
...Ja jestem przeciwny wycinaniu dobrego filtra ale jeżeli jest zapchany to jeszcze bardziej płaceniu x tys za nowy.

Producent przycina x cyfrową marżę w imię zysku a nie ekologii....

ja jestem przeciw :mrgreen: montowaniu filtra w każdym moim samochodzie, niestety nie kupuję auta z byłego wieku więc stosuję się do obowiązujących rozwiązań, będąc świadomym, że "katuję" :cry2: nim auto

 

jaka jest Twoja/moja wiedza na temat tego czy filtr jest jeszcze "dobry" po określonym przebiegu :?: patrząc wizualnie :mrgreen: , wąchając spaliny :idea: :idea:

 

tak samo jesteś pewny w terminach leków/żywności :?:

 

kupując auto należy zawsze brać pod uwagę, koszty ekspolatacji ...

 

komplet opon do Bugatti Veyrona kosztuje ~100 tys. zł, opony, które wytrzymują ~1h jazdy z prędkością maksymalną, właścicle (wg wielu pewnie "jelenie/frajerzy") płacą i wymieniają a nie "sprawadzają" czy wytrzymają więcej niż producent przewiduje...a przecież Heniek mówi, że on na bieżnikowanej jeździ , no i jego ojciec też...

 

ja kończę, jeszcze raz dla mnie bardzo trafnym:

 

Kwestia co kto lubi,

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
nie mi oceniać czy jest dobry czy zły, pisałem tylko że jak mechanik mi powie że jest zabity i nie da się go wypalić to go wytnę a nie bede kupowac nowy.
Opublikowano
Kwestia co kto lubi, mi osobiście nie podoba się bączek z samochodu za set tysięcy złotych.

Popieram w 100% ! Jakis inzynier z BMW napewno to przemyslal ,rozumiem ze niektorzy go wycinaja ale ja osobiscie w zyciu tego nie zrobie, Lubie miec wszystko ori(moze wada) .Pozdrawiam uzytkowników BMW!

Opublikowano

Temat ten (wymiana DPF w ASO vs czyszczenie manualne) jest znany bardzo dobrze użytkownikom samochodów marki Peugeot w Polsce. Otóż, w niektórych modelach filtr ten można samemu otworzyć i wyczyścić i rzekomo jest to normalna procedura w przypadku serwisowania Peugeota za granicami polski. Ale nie w polsce. W ASO peugeota znają tylko i wyłącznie pojęcie "wymiana". Tak więc jak problem z DPF'em to wizyta tylko w wyspecjalizowanym warsztacie (ostatnio jest tego pełno w całej polsce) i w żadnym wypadku ASO.

 

A i jeszcze jedno. Widzieliście jak ten DPF wygląda? jakim cudem taka prosta konstrukcja może kosztować 1500e? Ja nie kwestionuje zasadności tego elementu - to jego cena sama stawia pytanie czy ten element jest stworzony w celu ochrony środowiska czy budżetu ASO

Opublikowano
z racji, że jest tyle "racji" chyba najlepiej będzie zrobic tak jak napisał:
Kwestia co kto lubi,

i tyle...

 

natomiast co do tego, że ASO wychodzi z założenia, że wymiana filtra na nowy przy przebiegu 180tys. bez względu na jego stan to ja uważam, że mają rację...

 

zrobili/zaprojektowali cześć, która "musi" wytrzymać 180tys., przebieg mija i wymieniamy, taka zasada i tyle...

 

jak lek/petarda/jedzenie skończy swój okres przydatności większość osób wywali to do śmieci a nie analizuje czy można jeszcze to zjeść/strzelić/użyć...

 

gdyby filtr kosztował 2zł to stawiam, że 90% uzytkowników wymieniłaby go co 100tys. a nie jak przewiduje producent co 180tys.

a że kosztuje "x" tys. to są kombinacje/sztuczki/punktowanie kto ma rację...a 10% i tak pozbyłaby się filtra nie patrząc na te 2zł ... ze względu na lepsze oddychanie auta a nie kierowców jadących z tyłu...

 

ilu Forumowiczów zmienia olej przed wyznaczony wskazaniem komputera :cool2: a ilu po przebiegu 40tys. km analizuje/bada olej czy można jeszcze pojeździć :mrgreen: no i ile :?: może tylko skromne :idea: 5 tys. czy może 50tys. :mad2: :mad2:

 

pozdr.

 

 

Olej to jedna sprawa-nikt przeciez nie jest w stanie sprawdzic tak o czy mozna na nim jechac dalej,czy juz stracil swe wlasciwosci smarnicze-a moze sie to stac juz po 10000km albo po 50000km,a stan filtra dpf łatwo mozna zdiagnozowac :cool2:

Wiec jesli tak jak w moim przypadku przebieg 175000 a wskazanie zapchania filtra praktycznie zadne to jaki sens go wymieniac :duh: ????????Bo w serwisie powiedza ze przy tym przebiegu sie tak robi :nienie:

Ja chcialem sie najpierw sam upewnic,auto jezdzi elegancko,ma swoja moc itd.Natomiast kolega po zalecanej wymianie przez BMW wydal te 1450€ i nie zauwazyl zadnej róznicy-no moze w portfelu :norty:

Wniosek nasuwa sie sam,skoro nie ma zadnych niepokojacych objawów to po co wyrzucac dobry filtr i kupywac nowy :?:

Za nim wydasz po prostu sprawdz :search:

icon4.png
Opublikowano
u mnie też zbliża się przegląd DPFa, mialem dylemat czy nie skasowac tylko przegladu i jeżdzic dalej aż auto zacznie sygnalizować jakikolwiek problem. na chwile obecną jest ok. Dziś podjade podpiąc auto pod komputer i sprawdzić ciśnienie na wejściu i wyjściu, w razie potrzeby zrobi sie wymuszone wypalanie. Wymiana filtra za 5 koła to dla mnie jakaś pomyłka.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Nie rozumie ludzi ktorzy bronia filtrow DPF w samochodach... Bo tak zaprojektowali to widocznie jest dobrze... Duza większosc ludzi jezdzi po miescie i nie ma mozliwosci dobrego przepalenia filtra. Koleś ktory jezdzi po miescie musialby conajmniej raz w tyg przejechac sie po autostradzie i pozadnie przedmuchac filtr DPF. Wiec gdzie w tym ekologia i sens? Dpf tak jak mowil przedmowca jest zawyzony 4 krotnie i dlatego ludzie kombinuja i beda kombinowac.

 

Ja mam juz -1200 km i jak narazie auto jezdzi normalnie (jak mialem 179tys km wtedy komp pokazywal filtr zapchany... W niedlugim okresie bede musial sie umowic na sprawdzenie przepustowosci filtra i ewentualnie wyczyszczenia go.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Po 200 000km:

~ klocki 4X - około 2500pln ( średnio 625pln komplet - w ASO za tyle napewno nie kupisz, więc cena jest średnią )

~ tarcza 2X - około 2500pln ( średnio 1250pln komplet - ta cena też jest średnią, bo w ASO są droższe )

 

Kokos chcesz mi powiedziec ze wymieniasz klocki w ASO ? ... za 625 zl za komplet :D :D , nie no to promocja, na tarcze zreszta tez...

Jak masz auto na gwarancji to jeszcze mozna to przelknac ale po gwarancji juz nie bardzo .

Cena z kosmosu po to zeby utrzymac bande czesto niekompetentych pracownikow w garniturach ktorzy o sprzedawanych samochodach wiedza tyle co naucza ich na szkoleniach i rozdadza broszurki...

Panowie prawda jest taka ze malo jest serwisow ASO , gdzie pracuja kumaci ludzie , jak ktos uwaza inaczej jego sprawa (Co kto lubi ... :wink: i w co kto lubi wierzyc ).

 

Bylem w ASO sprawdzic samcohod przed zakupem - moj blad wiecej tego nie zrobie...poza odczytem z komp. ktory moze mi zrobic kazdy lepiej wyposazony warsztat o samochodzie nie dowiedzialem sie nic... Pan w garniturze nie wiedzial o takich rzeczach jak wyswietlenie temp silnika na kompie , czy przedstawione mi usterki samochodu :duh: :duh: .Nie potrafil dokladnie powiedziec o co znimi chodzi powiedzial tyko "to musialbym samochod zostawic do glebszej analizy" (a co robili 3h znim na Serwisie pojecia niemam).

Nawiazujac do omawianego tu FAP'a w samochodzie ktory kupilem byl/jest uszkodzony czujnik temp spalin przed DPF na co PANOWIE z ASO powiedzieli ze to nic takiego i mozna jezdzic... :duh: :duh: :duh: Wiec sami sobie odpowiedzcie dlaczego ASO zaleca wymiane filtra... w ASO sie wymienia nie naprawia... a czujnik temp przed DPF to jeden z najwazniejszych w calym ukladzie oczyszczania spalin

AO - jesli cos mozna naprawic 10-krotnie nizszym kosztem to mnie nei bawila by wymiana na nowe...bo tak chce ASO i tak przewiduje... Pozatym wyciecie DPF tu nic takiego i nie swirujcie z ekologia (bo CI akurat dobrze do pieca dokladaja) i z dymami za samochodem bo nawet z DPF one sie pojawiaja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też byłem sprawdzić samochód przed kupnem w ASO Inchcape W-wa i również więcej tego nie zrobię, po 45 minutach poszedłem na hale sprawdzić jak tam idzie sprawdzanie samochodu i ku mojemu zdziwieniu przy samochodzie nie było nikogo a pracownicy rozmawiali sobie na końcu hali, wydałem 600 zł a to samo mógłbym zrobić np. w znanym serwisie AUTO-SEW lub autoclassicservice za 200 zł a historię serwisową właściciel auta dostanie za free.
Opublikowano
..AO - jesli cos mozna naprawic 10-krotnie nizszym kosztem to mnie nei bawila by wymiana na nowe...bo tak chce ASO i tak przewiduje....

na temat większości polskich ASO każdy "normalny" użytkownik ma porównywalne zdanie :cool2: , nawet jak trafi się dobry mechanik to zginie w tłoku procedur i garniturów ludków z obsługi...

 

temat wymiany na "nowe" określonych podzespołów nie ma nic wspólnego z tematem ASO :mrgreen: ,

 

żywotność danych cześci określają konstruktorzy :cool2: /technolodzy :cool2: , którzy w instrukcjach technologicznych sugerują określone działania przy danym wieku/przebiegu aby auto dalej bezpiecznie jeździło...., że "Heniek" z Polski/Turcji wie lepiej to znowu większość "normalnych" użytkowników wie,w końcu jesteśmy narodem co wszystko wie najlepiej :mrgreen: ...

 

mam w firmie (właściwie firmece) kilka różnych aut, ogólnie tanich z grupy VW, w każdym zaleciłem wymiany eksploatacyjene zawsze trochę przed czasem/przebiegiem, auta są za moją zgodą chipowane, pomimo dużych przebiegów i zbytniego nie oszczędznia samochodów nie odnotowałem większych awarii w "mikro" flocie...

 

może Twoje auto "nie dało rady w wyścigu z Audi" ponieważ poprzedni właściciel miał podobne podejście do Twojego: nie wymieniać bo auto jedzie, może jak został zmuszony to wymieniał na zamienniki od zamienników np. na takie, które jedynie wyglądają "podobnie" , przecież jak nie widać różnicy to po co przepłacać...przykład źródeł światła, ja :mrgreen: nie widzę różnicy to znaczy, że świeci dobrze i po co placić za np. Osrama czy Philipsa...

 

wydaje mi się, że większość Forumowiczów ma auta diesla z przebiegiem ~150tys. km, ilu z nich wymieniło profilaktycznie kolektor :?: nie czytam postów jak wymienić kolektor (raz na jakiś czas ktoś napisze, że coś tam czyścił...), dominują posty tylko jak zresetować lampkę od "dobrego" :mrgreen: filtra cząstek stałych :mad2: lub jak dołożyć "ksenony"...

 

nie jestem zwolennikiem płacenia za produkt firmowy z logiem auta 2 razy więcej niż za ten sam firmowy produkt ale bez tego loga ale w moim aucie nigdy nie znajdzie się zamiennik od zamiennika kupiony od "Heńka" z alledrogo...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

może Twoje auto "nie dało rady w wyścigu z Audi" ponieważ poprzedni właściciel miał podobne podejście do Twojego: nie wymieniać bo auto jedzie, może jak został zmuszony to wymieniał na zamienniki od zamienników np. na takie, które jedynie wyglądają "podobnie" , przecież jak nie widać różnicy to po co przepłacać...przykład źródeł światła, ja :mrgreen: nie widzę różnicy to znaczy, że świeci dobrze i po co placić za np. Osrama czy Philipsa...

pozdr.

 

W tym momencie troszke mnie obrazasz w dodaktu nie majac do tego zadnych podstaw...Ja nie stosuje w swoich samochodach zadnych zamiennikow :!: :!: , wiec skad wogole takie uwagi w moim kierunku :?: :?: Wymieniam wszystko na/lub przed czasem, na oryginalach . Napisalem ze ASO wciska ludzia kit a ludzie lykaja. DPF da sie regenerowac tak ze odsyskuja 80-90% swojej sprawnosci , skoro sie da to trzeba/mozna najpierw zregenerowac a nie nabijac komus kabze noszac sie ze "przeciez mnie stac nie kupilem poloneza tylko bmw".

Pozatym mnie ASO poinformowalo o koniecznosci wymiany przy przebiegu 250tys km... , a z tego co czytalem BMW przewiduje wymiane DPF w ostatecznosci !! A nie jak sie zapcha , bo to zawsze mozna przepalic badz przeczyscic.

 

To sa dwie rozne sprawy . A co do mojego auta to hamownia pokazala o co chodzi i teraz musze wyeliminowac problem , prawdopodobnie przeczyscic DPF /wymienic / w ostatecznym wypadku usunac (czego rowniez wolalbym nie robic) Ale nie uwazam tego za jakies druciarstwo , to juz predzej usuwanie klapek z kolektorow jest wiekszym druciarstwem niz wycinanie DPF-u :D IMO.

A co do "allegrowskich ksenonow" to akurat zdanie mam podobne ...dla mnie porazka :mad2:

 

p.s. technolodzy /konstruktorzy w Audi rowniez wymyslili specyficzny naped pompy oleju oraz uklad walkow wyrownujacyh prace silnika w modelu 2.0TDI i rozumiem ze nie maja racji Ci ktorzy poprawiaja ten nieszczesny bubel , bo w przeciwnym wypadku silnik traci smarowanie ... :cool2:

Opublikowano
W tym momencie troszke mnie obrazasz w dodaktu nie majac do tego zadnych podstaw...Ja nie stosuje w swoich samochodach zadnych zamiennikow :!: :!: , wiec skad wogole takie uwagi w moim kierunku :?: :?: ...

 

dałem tylko przykład ale z wyraźnym dla mnie akcentem "może"...jak odczułeś to jako przykrość to sorrki , na forum nie mam zamiaru nikogo urazić (chyba, że jest mega :duh: :mad2: ...)

 

...o niektórych sprawach piszę trochę na wyraz aby zredukować mega otaczające druciarstwo...najgorsze dla mnie jest to, że ludzie, którzy nie mają podstaw w danej sprawie piszą "posty" zachęcające do oczywistej głupoty, podpierając je argumentem: u mnie jest/było super...

 

mam nadzieję, że szybko "naprawisz" swoje autko i będziesz mógł cieszyć się jazdą...przykład z kolektorem może też być jedną z przyczyn spadku momentu/mocy w Twoim aucie, może przewody z zalecanej średnicy mają tylko fragment przepustowości...jak uporasz się to napisz co było przyczyną...a co do PDF to ja jak będę stał przed zgadnieniem: wyciąć czy wymienić na nowy to z powodu "dobra" auta wytnę, bardzo nie lubię jak ktoś z powodu norm ogranicza życie/sprawność mojego auta a z drugiej strony wpuszcza do miast 20 letnie autobusy....robiąc chip po dotarciu już analizowałem wycięcie filtra ale jakoś "głupio" mi było wycinać filtr po 2 miesiącach od wyjazdu auta z salonu...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

nie no jasne AO po takim przebiegu nie ma co wycinac :D

Rozbieralem przeplywke i EGR oraz czyscilem AGR i zagladalem do kolektora (zeby go zdjac trzeba sie troszke nagimanstykowac) , przez dziure po EGR i nei wygladal najgorzej , podobnie jak EGR i przepustnica takze raczej obstawiam DPF tym bardziej ze jak da sie w palnik i stanie na swiatlach to niestety ale czuc spaliny delikatnie w samochodzie ... Mysle ze w ciagu gora 2 tyg bede wiedzial o co kaman.

 

Spoko juz wiem jak Cie czytac :wink:

Opublikowano
Panowie już się nie wycina DPF-u teraz się go wypala by nie mieć problemów za granicą z policją a teraz lubią się przyczepić do dpf często zaglądają swoim sprzętem pod auto czy aby nie jest wycięty , koszt wypalania z tego co się dowiadywałem to 900zł taki zabieg trwa ok 6godzin auto musi przez 6h chodzić na obrotach ok 3tyś jest to robione jakoś komputerowo + jakieś środki
Opublikowano

..jeśli się to robi profesjonalnie, to żadne zaglądanie pod auto nie pomoże :8)

...wypalanie pomoże tylko wtedy, jeśli powodem zapchania jest sadza, ale w większości nie to jest problemem, sadzę można "dopalić" serwisowo albo usunąć, rozpuścić specjalną chemią...gorzej z pozostałościami po procesie spalania słabej jakości paliwa i resztek oleju, czyli różnego rodzaje popiołu...wywaliłem tego już dziesiątki, i to często w niedługim czasie po różnego rodzaju operacjach "czyszczących"...czasami nie było śladu po sadzy, ale po rozbiciu DPF "wyszło szydło z worka"

 

http://img508.imageshack.us/img508/682/07042011370.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/1667/07042011369.jpg

http://img848.imageshack.us/img848/373/07042011368.jpg

http://img197.imageshack.us/img197/5554/07042011367.jpg

Opublikowano
Mam wrażenie, ze niektorzy z forumowiczow,z wielkiej milości do swoich samochodów zapominają, że jest to w dalszym ciagu mieszanina żelaza, aluminium, plastyku i jeszcze czegos innego. Sam lubie miec w autku wszystko oki. ale bez przesadyzmu. Odnosnie różnorodnych porad i rozwiazan na forum (madrych i mniej mądrych) jest to głowna idea takiego zgromadzenia a kazdy moze wybrać cos dla siebie.Gdy w gre wejdą tylko rozwiazania i częsci oryginalne istnienie forum mija sie z celem, wystarczy stworzyc jeden dział w ktorym podane sa tylko numery i adresy ASO. Panowie wiecej luzu..... :)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam jestem na etapie zakupu 320d i mam pytanie do was.

 

Ogladalem ostatnio BMW 320D i na wyswietkaczu "i-drive-e" pokazuje, ze filtr dpf wystarczy jeszcze na 160tys km (auto ma przelot 170tys km obecnie)

 

Pytanie:jaki przebieg zaczyna wyswietlac po wlasnoreczym skasowawaniu ??

 

Zastanawiam sie czy sprzedajacy celowo nieskaskowal np malego juz zasiegu, zebym niewystraszyl sie przy zakupie DPF-a i teraz niby 160tys, wiec powinno byc spoko, ale czy to niesciema

Opublikowano

Jak skasujesz (poprzez gniazdo diagnostyczne), to pokaże właśnie 160 tyś km :twisted: Sprawdź jak wygląda kwestia przeglądów serwisowych. U kolegi który miał cofnięty licznik, pokazywało, że ma jeszcze 80 tyś do wymiany oleju, 100 tyś do klocków itd. Niedopatrzenie cofającego :lol:

 

Który to niby rok i jaki rzekomo samochód ma przebieg? Ciężko jeszcze wyciągać wnioski ale to może być jedna z tych perełek "cena i przebieg do negocjacji" :wink:

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.