Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A to tak możliwe. Myślałem, że chodzi Ci o to, że takie liczby jeśli chodzi o klocki w ogóle nie wystepują.

A występują ? Mam jeszcze fabryczne klocki w trójce, przebieg auta blisko 120 tys km klocki optycznie zużyte może w połowie ale do wymiany pokazuje ok 30 tys km i tak jest cały czas.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
u mnie E90 LCI 330d, standard na przód po wymianie to 110tys. km :mrgreen: :mrgreen: auto ma obecnie ~75k przebiegu i przód był wymieniany 2 krotnie a lada miesiąc będzie 3. wymiana, a komp. startuje zawsze od 110k :D

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

U mnie przód wymieniany 35k temu i teraz pokazuje 50k. Wizualnie klocki mają około 7mm :lol:

Jaką grubość mają standardowo nowe klocki?

 

EDIT: Ups! Dopiero teraz spojrzałem na temat wątku :oops:

Opublikowano
U mnie przód wymiana przy 115 000 ,auto ma 288000 a pokazuje klocki jeszcze na 42000,tył wymiana przy 180000 pokazywali po wymianie na 150000,auto ma 288 000 i pokazuje jeszcze na 80 000
icon4.png
Opublikowano

odnośnie dpf-u, ja kupiłem samochód z zapchanym dpf-em pojechałem po niego z mechanikiem,

który mi od razu powiedział o co kaman, wracajac do domu samochod rozpedzal sie do max 90 km/h i dalej nie chcial jechac, pilowalem go 3 tys obrotow przez 40 min az dojechalem do autostrady, i po 15 km na autostradzie dpf sie odetkal, i przegonilem auto 210 przez 150 km.

 

bylem zadowolony ze nie musze naprwiac fitra i zaoszczedze kase, niestety jezdzac po miescie po 200, 300 km auto zaczęło słabnąc..

w tym monecie mam wywalony dpf i szczerze mowiac nie zaluje;]

 

wyciecie fitra:

bylem przy mechaniku przy całym zabiegu, mechanik nacial obudowę filtra odchylił jego cześć, i dpf wydłubał dlutem potem zaspawał i przymocował do auta,

spaw jest od strony ściany grodziowej i jest mało widoczny. wiec nawet jezeli policja bedzie chciala sprawdzic to moim zdaniem i tak nic nie zobaczą.

a nawet jeśli jakimś cudem by mieli jakieś podejrzenia to można powiedzieć ze filtr byl czyszczony czy jakaś inna bajkę.

 

a wycięcie filtra to chyba same plusy, a jeżeli chodzi o ludzi co mówią ze to nie zdrowe dla środowiska, to ile w Polsce jeździ jelczów ogórów, starych mercedesów, golfów II

co pierca co kawałek dieslo-kumulusem i nikt jakoś sie do nich nie sapie,

a odnośnie dymienia po wycięciu filtra ja mam podniesiona moc z 163 na ~188 bez hamowni (mechanik co mi wycinał filtr wysyłał moja mapę do gościa co ma zakład od chip tuningu by dezaktywował dpf i mi odrazu podnieśli parametry)

i żadnego nawet małego dymka nie pusci.

 

pozdrawiam

Opublikowano

a wycięcie filtra to chyba same plusy, a jeżeli chodzi o ludzi co mówią ze to nie zdrowe dla środowiska, to ile w Polsce jeździ jelczów ogórów, starych mercedesów, golfów II

co pierca co kawałek dieslo-kumulusem i nikt jakoś sie do nich nie sapie,

 

Kolego, nie patrz na innych. Patrz na siebie.

Opublikowano
(...)żadnego nawet małego dymka nie pusci.

 

Tak Ci się tylko wydaje. Na pewno puszczasz mały dymek przy nagłej zmianie obciążenia. W lusterku nie ma opcji, nie zauważysz tego, ale samochód za Tobą już tak. Tak nawet na logikę. Skoro nie puści nawet małego dymka, to czym Ci się ten DPF wcześniej zapchał, że musiałeś go wyciąć? Czystym powietrzem? :twisted:

 

Nie neguję słuszności zbiegu, przyczepiam się tylko do tego jednego zdania które nie jest prawdą.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
(...)żadnego nawet małego dymka nie pusci.

 

Tak Ci się tylko wydaje. Na pewno puszczasz mały dymek przy nagłej zmianie obciążenia. W lusterku nie ma opcji, nie zauważysz tego, ale samochód za Tobą już tak. Tak nawet na logikę. Skoro nie puści nawet małego dymka, to czym Ci się ten DPF wcześniej zapchał, że musiałeś go wyciąć? Czystym powietrzem? :twisted:

 

Nie neguję słuszności zbiegu, przyczepiam się tylko do tego jednego zdania które nie jest prawdą.

 

Pozdrawiam

 

 

witam, nie obrażam sie ;]

robiłem testy pod obciążeniem ( inpa, ponieważ w tym momecie jestem na etapie rozwiązania problemu z przeładowującym turbo, na ktore nie dziala regulacja kapturkiem.) prosta 5 km, 3ci bieg 1500obr pedał w podłogę dziewczyna nagrywala film telefonem z inpy, po skonczonym tescie powiedzialem dziewczynie ze powtorzymy zabieg z tym ze nie bedzie teraz nagrywac inpy tylko bedzie patrzyc w tylne lusterko czy nie dymi. auto rozpedzilem tak jak pisalem od 1500 3ci bieg pedal w podłogę(zmienialem biegi) i ciagnalem go do 200 km/h

dziewczyna nie zauwazyla zadnego dymienia.

nie wiem może jakis tam dymek jest, ale wg. mnie oraz mojej testerki nic nie widzielismy.

Opublikowano
Czyli jednak DPF zapchał się czystym powietrzem :twisted:

nie twierdze ze czystym powietrzem, ale może emitować tyle spalin co ich przy temp 20*C b. nie widać, nie mówiąc już o tym ze jest jeszcze katalizator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.