Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to zalerzy jak długo zamierzasz jezdzic swoja bunia , bo jezeli krótko to oki , ale jezeli dłuzej to polecał bym cos firmowego jak lamforder , febi badz mayle hd . Po co ,co roku pozniej wymieniac te tandety jak teknorot czy inne dziwne marki skoro mozna zrobic raz a porzadnie . Przelicz sobie tak te dziadostwa po roku czasu pewnie beda do wymiany , i znów bedziesz musiał wymienić wiec koszt znów rosnie , a tak kupisz pozadne drozsze co tak naprawde wyjdzie taniej bo posluzą pare lat .
Opublikowano
Jak będziesz sobie sam wymieniał bierz teknorot jak u mechanika kup meyle HD albo Lemfordera... Wymiana wahaczy to są góra 2 godziny roboty jak ktoś nie ma doświadczenia... Teknorot jest 3 razy tańszy nawet jeśli wytrzyma Ci tylko rok to 3 komplety kupisz za cenę tych drogich więc masz na 3 lata i rozłożone na raty :) Teknorot nie jest wcale taki zły jak co niektórzy mówią (co myślą że jak kupią to samo auto za 15 000 a nie za 10 000 to będzie lepsze)
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Opublikowano

A ja pomimo tego że nie jestem przesadnie skąpy/oszczędny itp kupiłem komplet najtańszych, za cztery zapłaciłem 260zł. Firma krzak z Chin. Z tanizną w częściach jest tak że jak masz fart to pojeździsz i za 100 zł a jak masz pecha to będziesz reklamować firmowe komplety :wink:

Dlaczego kupiłem najtańsze?

Wpadając dobrze w jedną większą dziurę wybijasz końcówkę w takim wachaczu i jest on do wymiany- ja wymienię go za 65 zł a Ty za ponad 100 :wink:

Pozatym, pamiętacie jeszcze czasy gdy allegro było niedostępne? Gdy nie było internetu dla każdego? Kupowało się zamienniki u prywaciarza za grube pieniądze, i to przeważnie "chińskiej jakości". Tak i teraz na allegro, kupujesz zamiennik, jeden jest tani drugi jest drogi, oba z jakością mają niewiele wspólnego :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Kupiłem teknoroty. Teraz pytanko jak bede je przykręcał to najpierw lekko dokręcić na podniesionym aucie a potem opuścić i dobrze je podokręcać? czy wystarczy dokręcić na podniesionym aucie?
Opublikowano
Panowie, jak tak czytam niektore posty, to radze wam sprzedajcie swoje BMW i kupcie sobie fiaty, naprawde.
Opublikowano
Panowie, jak tak czytam niektore posty, to radze wam sprzedajcie swoje BMW i kupcie sobie fiaty, naprawde.

rozwin temat Adzio...

iZzI
Opublikowano

bo w tych samochodach nie bedzie problemu, ktore wahacze kupic, bo tam nie wazne czy china czy orginal i tak ta sama jakosc

 

btw, ciekawe jak wygladala by marka BMW jakby chlopaki z bawarii zaczeli montowac bety na podzespolach firmy krzak prosto z chin, zaniast bosch, siemens, bilstein, brembo, lemforder, ate itp.

 

ale coz wasze auta, waze zycie, wasz wybor

 

pozdro

Opublikowano
... :cool2: ,no wiesz Adzio generalnie troche drutu i silikonu i wszystko mozna zrobic :mad2: ...dziwisz sie ze ktos chce kupic tanszy komplet wahaczy(sam calkiem niedawno kupowalem komplet teknorotow ,ale nigdy wiecej ) ,a jak ma sie sprawa do oszczedzaniu chodzby na filtrach ,gdzie roznice sa kwestja paru zloty a pewnie 80 procent jezdzi na chinszczyznie...wiec mysle ze sa pasjonaci i jest cala reszta
iZzI
Opublikowano
Widzę że część z Was uważa że jak się ma 20 letni samochód to trzeba go serwisować w ASO i za każdą byle uszczelkę płacić więcej niż potrzeba. Kolego Adzio rozumiem że w swoim BMW masz kompletne zawieszenie zakupione w ASO skoro twierdzisz że to co jest tańsze jest złe? Używasz też oczywiście tylko paliwa PB98 bo jest droższe i nie masz gazu bo jest zbyt tani żeby był dobry? :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Widzę że część z Was uważa że jak się ma 20 letni samochód to trzeba go serwisować w ASO i za każdą byle uszczelkę płacić więcej niż potrzeba. Kolego Adzio rozumiem że w swoim BMW masz kompletne zawieszenie zakupione w ASO skoro twierdzisz że to co jest tańsze jest złe? Używasz też oczywiście tylko paliwa PB98 bo jest droższe i nie masz gazu bo jest zbyt tani żeby był dobry? :norty:

 

Kolego chcesz montować Teknoroty i inne badziewia to montuj, Twoje auto. Tylko później nie płacz, że za rok masz całe zawieszenie do wymiany. Co do wahaczy, ja też zamontowałem wahacze Teknorota, efekt jest taki, że po 10tyś km mam te wahacze do wymiany a auto pływa po drodze jak chce :mad2: Sam nie mogłem uwierzyć jednak na szarpaku diagnosta pokazał jaki luz wykazuje "prawie nowy" wahacz

 

Wahacze dolne alu mam oryginalne, na aucie przebieg 263tyś(w tym 30 tyś po polskich drogach)----> powiedz kolego który Teknorot wytrzyma 263 tyś kilometrów.

 

Biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy bo płacą za nie podwójnie...

 

Proszę ceny do e34:

-drążek reakcyjny górny (potocznie wahacz górny) firmy Meyle HD-koszt 177zł(producent daje 4 lata gwarancji) (cena ze sklepu silesia parts)

-Teknorot 135zł(cena z allegro)

 

Jaki sens montowania tańszego zawiasu? Moim zdaniem żaden...

Opublikowano

Kolego, napisałem na tym forum coś koło 200 postów, czy widziałeś żebym w którymś się użalał lub płakał??? To tak odnośnie tej części:

Tylko później nie płacz, że za rok masz całe zawieszenie do wymiany.

Jestem w pełni świadomy że najpewniej wymienię wachacze za rok,ale kupiłem je jak najtańsze z premedytacją bo zrobię to sam i mam gdzie to zrobić, a do tego mam teraz ważniejsze wydatki w aucie.

Pozatym kupiłem komplet 4 wachaczy stalowych za 255złotych,a nie po 135 za sztukę, czyli jeszcze taniej :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

No i muszę "odszczekać" to co pisałem na temat Teknorotów... Auto latało mi po drodze, w Szczecinie gdzie tymczasowo przebywam diagnosta wyraźnie wskazał mi luz na tulei górnego wahacza(wahacz miał kilka miesięcy). Wczoraj przyjechałem do domu wjechałem na "kanał" i posprawdzałem sam luzy, żadnych nie stwierdziłem.Pojechałem na stacje diagnostyczną w mojej małej mieścinie na szarpaki gdzie też diagnosta nic nie stwierdził. Dodatkowo kazałem ustawić zbieżność i okazało się, że prawe koło było rozregulowane :mrgreen: Po ustawieniu zbieżności jest bajka, auto od razu reaguje na ruch kierownicy i nie pływa już po drodze :mrgreen: Koszt 50zł :mrgreen: Co ciekawe po wymianie wahaczy oraz elementów przedniego zawieszenia byłem na ustawieniu zbieżności w renomowanej sieci FAUVERT :duh:

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.