Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wydaje mi się, że jak wymienić turbo to na oryginalne z E46, szkoda marnować silnika chiptuningiem, chyba, że chcecie poszaleć i sprzedać auto laikowi, który nie zwróci na to uwagi. moja bunia przejechała 185 tyś. i jeszcze nie słychać turbo na całe szczęscie. żywotność turbo zależy od eksploatowania silnika. chiptuning z pewnościa skróci jej żywotność. zimą jazda do 2 tyś obr do zagrzania silnika i powinno być ok, natomiast po dłuższej jeździe nie gasić autaod razu tylko poczekać chwilę aż turbo się schłodzi olejem, żeby łopatki turbiny nie spiekały się.

 

nie zgodzę się z kolegą , chip tiuning zrobiony prawaidłowo - czyli indywidualnie dobrany program do silnika

 

- zmniejsza zużycie paliwa

- poprawia osiągi samochodu

bez skracania żywotności silnika turbo itd , oczywiście sprzęgło skrzynia itd od większej mocy i momentu może skrócić żywotnośc ale wszysko zależy jak kto jeździ , jak ktoś bez głowy jeździ to spali sprzęgło po 1 razie itd

 

ja mam z chipowane i bardzo sobie chwale , moc i moment , co do spalania to nie wiem bo od razy chipa wrzuciłem

ale ja mam 4 miechy bunie to powiedz co ja będe się mądrzył

 

ale kumple mają po 5 lat audi 1,9 tdi każde z chipowane i nic w tych autach się nie dzieje ,

 

więc można się bać chiptiuningu lub korzystać z dobrodziejstwa techniki i jak można to ulepszyć to co fabryka nie dopieściła

 

z drugiej też strony - a niech i mi padnie turbo - trudno wybule na nowe - warto dla osiągów :) nie będzie mi szkoda , nie taką kasę wkladają do wózków ludzie by kilka km dodać , w dislu to nie są kosmiczne kwoty , takie moje zdanie , benzynie by podnieś o 10 % moc trzeba sporo kasy wydać

Opublikowano
http://www.racingforum.pl/Prawdopodobnie-drugie-e46-330D-w-PL-z-3xx-ps-t83010.html

tylko że Ty masz 184 KM .... 204 KM jest bardziej rozwojowe ....

 

wiem, ale moje pytanie dotyczyło wersji 204KM - rozważam możliwość zrobienia małego upgrade w tym roku z 330d 2001r -> 2003/2004r (przy okazji może bym chapnął jakiegoś z gotową navi 16:9 bez dłubania samemu). tak więc jestem dalej zainteresowany tym tematem :cool2:

Opublikowano

Wnioski turbo pompuje tylko wartości optymalne (2,1bara) pod obciążeniem, sprawdzanie na postoju nie ma sensu.

 

a jakie powinny byc wtedy wsazania przeplywomierza???

 

juz doczytalem w innym poscie:

przy maxymalnym gazie na 3 biegu przepływka powinna dawać 1000-1100 jednostek

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Witam koledzy własnie wczoraj padło mi turbo , zastanawiam sie nad używana mam do kupienia podobno w bardzo dobrym stanie za 1500 pln od faceta u którego brałem juz co nie co i sie nie zawiodłem . Chciałem regenerowac ale wszyscy mi odradzaja ,tak wiec prosił bym o jakies sugestje bede wdzieczny
Opublikowano
Robert: Ja właśnie zmieniłem na nowa Garett za ok. 3 tysie. jakbyś chciał wiedzieć

Wykorzystaj potencjał swojej nowej Garrettki :8)


Pomoc drogowa w Krakowie http://www.janhol.pl

-------------

C-O-N

Opublikowano
Witam Con ja znalazłem używke w stanie podobno idealnym tez juz zamontowałem auto jezdzi sporo lepiej niz na tamtej pszyspiesza równiej i szybciej ale wszystko wyczysciłem no i wymieniłem wezyki podcisnienia a jakie wrażenia u ciebie :cool2:
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.