Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ciekawe rozwiązanie.Szkoda że w tym face z 2010 nie było takiego motoru. :cry2: :cry2:
Opublikowano
... jeszcze parę lat a każdy cylinder będzie miał swoją sprężrkę. Półtora litra diesel i 500KM :D
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma! :mrgreen: zawsze sie mozna pocieszyc ze sa slabsze opcje! No i na dzien dzis to 40d jest najmocniejsza! :D a swoja droga to juz widze ten silnik w nastepnej 3 coupe :evil:
Opublikowano

I co tutaj się podkręcać ilością turbo i mocą, jak gołym okiem widać, że nowoczesne diesle BMW (i pewnie nie tylko BMW) to totalna padlina. Trzecie turbo to kolejny element do zepsucia. Silniki napakowane elektroniką i osprzętem generują moc ale i wydatki o czym czytamy na forum i niejeden z Was się już przekonał lub przekona (nie życzę). NIC NIE ZASTĄPI SILNIKA BENZYNOWEGO (mówię o stosunku mocy do wytrzymałości) - w dodatku wolnossącego - R6/V6/V8/V10.

Diesle były dobre 15-20 lat temu - mała moc, niewysilony motor, w dodatku oszczędny. Kręciły kilometry aż miło. Dzisiaj panowie robicie po 50kkm i okazuje się że za wartość napraw aut w tym czasie można kupić kolejne niższej klasy (wiadomo gwarancja nie płacicie). Współczuję tym którzy kupią takie auta z 2-3 ręki4-5 letnie - to będzie dopiero jazda bez trzymanki jak zaczną się wydatki...

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niestety, ale nowoczestne silniki benzynowe sa podobnie skomplikowane jak diesle

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Niestety wiem i zdaję sobie z tego sprawę... ale i tak wydaje mi się, że mniejsze prawdopodobieństwo jest wtopy przy benzynie aniżeli przy dieslu.

Patrząc choćby nawet na dwa elementy DPF i wtryski

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
I co tutaj się podkręcać ilością turbo i mocą, jak gołym okiem widać, że nowoczesne diesle BMW (i pewnie nie tylko BMW) to totalna padlina.

 

No to Ci kolego musze powiedziec ze masz fenomenalne oczy... A wlasnie jest sie czym podkrecac bo jeszcze 10 lat temu nikt nie slyszal o twin turbo a gdzie tam juz o tri... To pokazuje jak technologia poszla do przodu. Sam jezdzisz benzyna to najlatwiej sie wypowiedziec zle o dieslu...

 

Trzecie turbo to kolejny element do zepsucia. Silniki napakowane elektroniką i osprzętem generują moc ale i wydatki o czym czytamy na forum i niejeden z Was się już przekonał lub przekona (nie życzę).

 

Mysle ze powinni Cie zatrudnic w BMW na stanowisku wrozbity. :mrgreen: A to przepraszam te turbiny do benzyn co klada to sa wykonane z jakis lepszych materialow? W benzynie tak samo moze pasc turbo jak i w dieslu, gdy nie bedzie sie umialo z nich korzytac z glowa (chodzi mi o schlodzenie turba po dynamiczniejszej jezdzie).

 

NIC NIE ZASTĄPI SILNIKA BENZYNOWEGO (mówię o stosunku mocy do wytrzymałości) - w dodatku wolnossącego - R6/V6/V8/V10.

 

Dieselki juz dawno zastapily benzyny (przyklad chocby ciezarowek!). To znajdz mi teraz wolnossace benzyny jak kazdy producent przesciga sie w zmniejszaniu pojemnosci i pakowaniu do nich turbin i kompressorow. Daleko tez nie trzeba szukac... 335i Twin Turbo. Nie mowiac juz o przyszlych eMkach!!!

 

 

Diesle były dobre 15-20 lat temu - mała moc, niewysilony motor, w dodatku oszczędny. Kręciły kilometry aż miło. Dzisiaj panowie robicie po 50kkm i okazuje się że za wartość napraw aut w tym czasie można kupić kolejne niższej klasy (wiadomo gwarancja nie płacicie). Współczuję tym którzy kupią takie auta z 2-3 ręki4-5 letnie - to będzie dopiero jazda bez trzymanki jak zaczną się wydatki...

 

Diesle byly dobre, zas teraz sa lepsze! A to dzisiaj przepraszam diesel juz nie jest oszczedny? Ciekawostka no... A nie mozna sprawdzic tez przed zakupem wtryskow pod katem tego czy np. juz troche leja? Mozna... Poza tym dlaczego wszystkie auta 4-5 letnie maja byc tak zajechane? Bardzo pewne stwierdzenie... Wynikaloby z niego ze wlasciciele diesli to doslownie katy, ktorzy z zamilowaniem zajezdzaja te silniki! Takie nowe hobby...

 

I ogolnie to chcialem powiedziec ze dzisiejsze benzyny nie dorastaja dieslom do piet! Nie zdziwilbym sie tez gdyby niedlugo ogloszono ze powstaje pierwsze M wlasnie w dieslu! I mam nadzieje ze wlasnie powstanie aby przyciac Wam nosa. Wszystkim niedowiarkom udowodnionoby ile tak na prawde diesel jest wart! I jaki jest mocny!

 

Podsumowywujac najkrocej jak mozna:

 

Tak jak sie o Auto dba, to sie taki sprawny silnik ma !!! (niewazne czy benza czy diesel!)

 

Ale mysle ze to bedzie odwieczna wojna zwolennikow tych dwoch rozwiazan! :cool2:

Opublikowano
No to Ci kolego musze powiedziec ze masz fenomenalne oczy... A wlasnie jest sie czym podkrecac bo jeszcze 10 lat temu nikt nie slyszal o twin turbo a gdzie tam juz o tri... To pokazuje jak technologia poszla do przodu. Sam jezdzisz benzyna to najlatwiej sie wypowiedziec zle o dieslu...

 

Jakbyś mógł zauważyć lub poczytać kilka moich postów to byś się dowiedział, że jeździłem dieslem, a i diesla w domu posiadam :).Może nie tak spektakularnie mocnego ale jednak. Więc wiem co to za ustrojstwo. Poza tym mam porównanie do starych diesli i stąd moja opinia. To na wstępie. Następnie nie kwestionuję nigdzie,że technologia poszła do przodu. Kwestionuję jakość tej technologii. Zapewne wiesz jak długo dawniej się testowało auta zanim weszły do produkcji - dzisiaj się to robi kilka razy krócej i w dodatku tnie się koszty. Efekt jest prosty do przewidzenia.

 

Mysle ze powinni Cie zatrudnic w BMW na stanowisku wrozbity. :mrgreen: A to przepraszam te turbiny do benzyn co klada to sa wykonane z jakis lepszych materialow? W benzynie tak samo moze pasc turbo jak i w dieslu, gdy nie bedzie sie umialo z nich korzytac z glowa (chodzi mi o schlodzenie turba po dynamiczniejszej jezdzie
).

Dlatego napisałem o wolnossących benzynach. Poza tym problemu tego nie ma kompressor :) od Mercedesa bo jest tam zamontowana sprężarka śrubowa.

 

Dieselki juz dawno zastapily benzyny (przyklad chocby ciezarowek!). To znajdz mi teraz wolnossace benzyny jak kazdy producent przesciga sie w zmniejszaniu pojemnosci i pakowaniu do nich turbin i kompressorow. Daleko tez nie trzeba szukac... 335i Twin Turbo. Nie mowiac juz o przyszlych eMkach!!!

 

Wyparły?? Całkowicie ? to pokaż mi tą ciężarówkę w dieslu na Syberii :) która wyparła benzynę. A skoro technologia diesla JEST taka MEGA SUPER EXTRA to czemu JESZCZE nie wstawili do M5/M3/AMG tylko się dalej bawią w benzyny + kompressory etc ? Nie rozumiem ?

 

Diesle byly dobre, zas teraz sa lepsze! A to dzisiaj przepraszam diesel juz nie jest oszczedny? Ciekawostka no... A nie mozna sprawdzic tez przed zakupem wtryskow pod katem tego czy np. juz troche leja? Mozna... Poza tym dlaczego wszystkie auta 4-5 letnie maja byc tak zajechane? Bardzo pewne stwierdzenie... Wynikaloby z niego ze wlasciciele diesli to doslownie katy, ktorzy z zamilowaniem zajezdzaja te silniki! Takie nowe hobby..
.

 

Wiesz, patrząc między innymi na ulicę, trasy, na niedawny post tutaj na forum (chyba nawet Twój kojarząc podpis) z filmikiem na Youtube w tle "bo było czysto" gdzie leciałeś po jakiejś wsi z dużą prędkością i "mega" przyspieszeniem (na marginesie ogólnie skrytykowany za głupotę) oraz na masę pytań czy tu czy gdzie indziej na forum o Chip, to trudno nie oprzeć się wrażeniu, że miłośnicy diesli to miłośnicy "niutków" i dużego kopa a co za tym idzie z pewnością nie płynnego przemieszczania się aby nie użyć słowa katowania. Czy to hobby to nie wiem - ale na pewno duża zabawa. Poza tym większość podkręca swoje samochody w firmach w tym się specjalizujących i nie uważam że NIE MA TO wpływu na trwałość silnika i osprzętu - bo ma i było to niejednokrotnie udowodnione. Z innej beczki nie oszukujmy się bo 4-5 letnie auto w dieslu ma więcej rzeczy do wymiany niż dobrych (mowa o osprzęcie silnika). Ciebie pewnie to nie będzie obchodzić gdyż do tego czasu swoje X5 już sprzedasz więc problemu miał nie będziesz (oby). Pisałem o 2-3 właścicielu. I jeśli dzisiaj masz ekonomię spalania to za chwilę przy naprawie ta ekonomia znika w mgnieniu oka - nawet gdy diesel kosztuje w zakupie tyle samo co Pb, więc sobie przelicz koszt turbiny lub dwóch, koszt wtrysków, świec żarowych, DPF (licząc na szybko to jest przebieg około 70-80kkm - na podstawie orientacyjnych cen z ASO niektórych podzespołów bez liczenia robocizny) żeby odrobić to na spalaniu.

 

I ogolnie to chcialem powiedziec ze dzisiejsze benzyny nie dorastaja dieslom do piet! Nie zdziwilbym sie tez gdyby niedlugo ogloszono ze powstaje pierwsze M wlasnie w dieslu! I mam nadzieje ze wlasnie powstanie aby przyciac Wam nosa. Wszystkim niedowiarkom udowodnionoby ile tak na prawde diesel jest wart! I jaki jest mocny!

 

Ogólnie to każdy ma swoje zdanie i ma do tego święte prawo - a od tego jest forum żeby się wypowiadać. A ja mam nadzieję, że taki samochód prędko nie powstanie i nie ważne czy to M/AMG/RS/etc.

 

Tak jak sie o Auto dba, to sie taki sprawny silnik ma !!! (niewazne czy benza czy diesel!)

 

Nie zgodzę się - gdyż nawet jak się dba to osprzęt silnika wyliczony jest na odpowiedni czas i nic tego nie zmieni i nie cofnie. Koncerny by zbankrutowały. Auto jest "wyliczone" co do kilometra i wyliczone pod kosztem kontrolowanego (dla koncernu) zużycia się i napraw. (dotyczy to obu rodzajów zasilania - z tym że w moim przekonaniu Pb jest mniej narażone z racji ilości osprzętu - mówię o wolnossącym motorze).

 

Ale mysle ze to bedzie odwieczna wojna zwolennikow tych dwoch rozwiazan! :cool2:

Wojny nie prowadziłem, nie prowadzę i nie będę. Stwierdzam fakty które dotyczą większości użytkowników między innymi mnie, co więcej nie jednej marki i niejednego pojazdu. W dodatku nie wykluczam, że kiedyś kupię sobie diesla świadomy wyboru i płynących z tego tytułu możliwych zagrożeń. System wtedy będzie 0-1 - albo nowy albo wcale.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Mój ulubiony temat:) Diesel vs. benzyna.

 

Prawda jest taka, że prawdopodobnie ktoś kto kupi tri-turbo najprawdopodobniej nie będzie się przejmował awaryjnością, bo 5 latach, kiedy mogą wystąpić jakieś awarie, auto nie będzie już jego. I tak jest ze wszystkimi dieslami. Nie dziwi mnie multum tematów o awaryjności diesla, ale te tematy dotyczą aut o przelotach >300 000 km (tak, niestety spora część forumowiczów zapewne nie zdaje sobie sprawy, że mają kręcone przebiegi w swojej e60,65, nie mówiąc już o e46 lub e39). Wg mnie - diesel ok, ale nowy lub młody. Jak coś starszego to tylko i wyłącznie benzyna. Szkoda życia na jazdę po warsztatach ;)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Jakbyś mógł zauważyć lub poczytać kilka moich postów to byś się dowiedział, że jeździłem dieslem, a i diesla w domu posiadam :).Może nie tak spektakularnie mocnego ale jednak. Więc wiem co to za ustrojstwo. Poza tym mam porównanie do starych diesli i stąd moja opinia. To na wstępie. Następnie nie kwestionuję nigdzie,że technologia poszła do przodu. Kwestionuję jakość tej technologii. Zapewne wiesz jak długo dawniej się testowało auta zanim weszły do produkcji - dzisiaj się to robi kilka razy krócej i w dodatku tnie się koszty. Efekt jest prosty do przewidzenia.

 

Ale ja nie zarzucam Ci ze nie jezdziles badz nie miales diesla. Wiem ze masz teraz aktualnie bo czytac umiem ale bedac z Toba szczerym to nie porownywalbym silnika MB z BMW. Im po prostu jest jeszcze hen daleko do poziomu BMW. To akurat znam od podszewki jako byly user motoru 320 CDI w rzedzie. Odnosnie testowania samochodow to gdyby w dzisiejszych czaach testowali je tyle ile w tamtych, to zajeloby to im ponad polowe okresu kiedy to model bedzie w produkcji. Poza tym w dzisiejszych czasach auta zmieniamy szybciej i nie zwiazujemy sie z nimi na tak dlugo jak Niemieccy taryfiarze (no moze poza paroma wyjatkami). Odnosnie ciecia kosztow to mysle ze uderza to bardziej w inne elementy auta (np. blacharka) niz akurat wlasnie w silnik! Samo to ile nagrod co roku w kategorii Engine of the Year zdobywa BMW. Ja juz przywyklem do tego ze BMW dostaje nagrody zawsze co roku. Mnie tylko ciekawi w ilu kategoriach wygra w danym roku :mrgreen:

 

Wyparły?? Całkowicie ? to pokaż mi tą ciężarówkę w dieslu na Syberii :) która wyparła benzynę. A skoro technologia diesla JEST taka MEGA SUPER EXTRA to czemu JESZCZE nie wstawili do M5/M3/AMG tylko się dalej bawią w benzyny + kompressory etc ? Nie rozumiem ?

 

Syberia to jest inna bajka... Ale tam uzywane sa diesle. Benzyna jesli jest to wystepuje jako maly silnik dodatkowy, ktory odpala sie uprzednio przed dieslem w celu tylko rozgrzania tego drugiego do odpalenia! Co do diesla w eMkach to to juz jest tylko i wylacznie decyzja BMW. Ja po cichu juz kilka lat marze o dieslu w eMce!!! Ogolnie zauwaz ze najwiekszym dieslem BMW w ofercie pozostal na placu boju juz tylko stary poczciwy 3 litrowiec. Z przedostatniej serii 7 wycofali swietnego 4.5 litre! Ale to juz tylko wspomnienia! Zas, tu i teraz odniose sie do porownania BMW z marka, ktorej nie lubie i nie trawie jak nic innego na swiecie (Audi). Bedac jednak obiektywnym to koncern VW ma na dzien dzis dieselka 'na kazda okazje' i w kazdej pojemnosci. A najbardziej umuje mnie wlasnie V12 TDI montowany tylko w Q7. Jechalem kiedys 190 km/h (Land Cruiser 120) obok takiego Q7. W momencie gdy kierowca Audi 'dopi*rdolil' pedal do konca to ja mialem caly czas wrazenie tak jakbym stal sobie w miejscu na poboczu a on ruszalby od zera. O efektach dzwiekowych juz nie wspomne bo tego sie nie da opisac... Nigdy nie widzialem wczesniej takich czarow! :lol: Zreszta samo to, ze kiedys porownali to Q7 wlasnie z M5 (E60) !!! I ... Bunia dopiero przy koncu zostawila Q7. A wracajac do Buni to nawet chyba na innym forum wyczytalem, ze M GMBH robi jakies drobne przymiarki wlasnie do diesla! I niech Bog im dopomoze...

 

Wiesz, patrząc między innymi na ulicę, trasy, na niedawny post tutaj na forum (chyba nawet Twój kojarząc podpis) z filmikiem na Youtube w tle "bo było czysto" gdzie leciałeś po jakiejś wsi z dużą prędkością i "mega" przyspieszeniem (na marginesie ogólnie skrytykowany za głupotę) oraz na masę pytań czy tu czy gdzie indziej na forum o Chip, to trudno nie oprzeć się wrażeniu, że miłośnicy diesli to miłośnicy "niutków" i dużego kopa a co za tym idzie z pewnością nie płynnego przemieszczania się aby nie użyć słowa katowania. Czy to hobby to nie wiem - ale na pewno duża zabawa. Poza tym większość podkręca swoje samochody w firmach w tym się specjalizujących. I nie oszukujmy się bo 4-5 letnie auto w dieslu ma więcej rzeczy do wymiany niż dobrych (mowa o osprzęcie silnika). Ciebie pewnie to nie będzie obchodzić gdyż do tego czasu swoje X5 już sprzedasz więc problemu miał nie będziesz (oby). Pisałem o 2-3 właścicielu. I jeśli dzisiaj masz ekonomię spalania to za chwilę przy naprawie ta ekonomia znika w mgnieniu oka - nawet gdy diesel kosztuje w zakupie tyle samo co Pb, więc sobie przelicz koszt turbiny lub dwóch, koszt wtrysków, świec żarowych, DPF (licząc na szybko to jest przebieg około 70-80kkm - na podstawie orientacyjnych cen z ASO niektórych podzespołów bez liczenia robocizny) żeby odrobić to na spalaniu.

 

Tak post byl moj, odnosnie krytyki to mogliscie zachowac ja jednak dla siebie. Czemu uwazasz ze jestesmy milosnikami 'niutkow'? Ja wychodze ogolnie z zalozenia ze jak sie da to sie silnik chipuje. I tak robie. Ale do X5 powiedzialem ze nie wloze nigdy (nawet Schnitzera) gdyz ten silnik to jest juz jakby po chipie (chodzi mi o jego wysilenie). Ogolnie trzeba trzezwo myslec, ze jak juz chip to gdzie i do czego. Katowanie?? Jakie katowanie!!! To benzyne bym musial dopiero katowac zeby jechac tak plynnie jak dieslem!!! Moze od 0 do 100 kazda benza wygra ale juz na trasie od 80 np. do 120 km/h to benzyna niech mi nawet nie podjezdza!!! W dieselku tylko musne pedal i wyrywa auto jak z procy dzieki momentowi obrotowemu. W benzynie zawsze musialem redukowac (bylo to dla mnie wrecz bulwersujace) !!! O spalaniu nie wspomne. A co do napraw w przyszlosci to raczej bedzie mnie to obchodzic i to nawet bardzo, gdyz X5 byl kupowany z taka mysla, ze zostanie na zawsze w rodzinie. A poza tym mamy w rodzinie jeszcze tego Land Cruisera 120 3.0 diesel w rzedzie 163 KM @ 210 KM (1szy wlasciciel od nowosci PL salon i chip org . Toyoty). Samochod ma przejechane juz grubo ponad 400 000 km. W tym czasie zregenerowalem tylko turbine (przy przebiegu ponad 300000 km) i nie robilem tego z przymusu dlatego ze turbo juz padlo do zera i nie pracowalo, tylko dlatego ze stracilo juz ta moc jaka mialo od nowosci. Takze bardziej zrobilem to dla siebie. Inaczej sprawa sie miala z wtryskami, ktore skapitulowaly okolo 3 miesiecy temu. Padly 2 z 4, i to tak juz do konca. Wtryskow nie kupilem uzywanych ani nowych tylko te co mialem oddalem do regeneracji - wzystkie 4 (w pakiecie jest rok gwarancji a co za tym idzie swiety spokoj). I teraz pewnie mi powiesz ze benzyna wyjdzie na prowadzenie. A wlasnie ze nie... Nawet po wydaniu tej kasy na naprawe jeszcze mi duzo w kieszeni zostalo z powodu roznicy w spalaniu i cenie paliwa! Benzyna wystepuje tylko 4.0 V6 i porownujac ze zchipowanym dieslem to kopa maja identycznego a przy starcie z predkosci np. 80 km/h to benzyna niech sie od razu na wejsciu schowa!!! :cool2: Co do DPFu to po zapoznaniu sie z filmikiem, Sam chyba wywnioskujesz ze ten problem dla mnie nie istnieje! A w przypadku diesla masz jeszcze ten plus ze mozesz nalac opalu i zapierd*lasz juz wtedy po kosztach! Czasem mi nie piszcie tylko znowu swoich teorii o szkodliwosci 'koloru' dla silnika... Odnosnie ASO to znam je tylko do momentu wygasniecia gwarancji. Pozniej daje rade sobie sam. Co do przebiegu 70-80 tkm tak jak napiales, to przykro mi tylko ze watpisz w BMW (to zaden przebieg jest...)

 

Ogólnie to każdy ma swoje zdanie i ma do tego święte prawo - a od tego jest forum żeby się wypowiadać. A ja mam nadzieję, że taki samochód prędko nie powstanie i nie ważne czy to M/AMG/RS/etc.

 

Masz racje z tym swoim wlasnym zdaniem ale wiedz ze ja bede stal murem za dieslem (niczym poj*bani obroncy krzyza spod palacu) :lol: :lol: :lol: Ty wyznajesz znowu benzyne ale mysle ze choc troche zmienisz zdanie odnosnie dieselka in plus! Co do AMG i Audi RS to mi wisi czy beda w dieslu czy nie. Dla mnie istnieje tylko BMW i najlepiej jakby to oni cos takiego opatentowali jako pierwsi! :cool2:

 

Nie zgodzę się - gdyż nawet jak się dba to osprzęt silnika wyliczony jest na odpowiedni czas i nic tego nie zmieni i nie cofnie. Koncerny by zbankrutowały. Auto jest "wyliczone" co do kilometra i wyliczone pod kosztem kontrolowanego (dla koncernu) zużycia się i napraw. (dotyczy to obu rodzajów zasilania - z tym że w moim przekonaniu Pb jest mniej narażone z racji ilości osprzętu - mówię o wolnossącym motorze).

 

Odnosnie wyliczen tego osprzetu silnika to uwazam, ze nia ma zadnych realnych wyliczen. Wszystko w glownej mierzy zalezy od kierowcy, jego nogi i tego jak dba o sprzet w codziennej eksploatacji. Jezeli cos sie zaczyna psuc to z reguly jest tak ze najmniej winy lezy w samej czesci. To jest splot zdarzen, ktore wywieraja wplyw na podzespol (np. czestotliwosc wymian glupiego filtra paliwa). Dopiero jak czesc dostanie w kosc to staje sie bardziej czula i wtedy szybciej sie wykancza a czesto gesto dopomaga wlasnie sam wlasciciel. Ale jak chcesz to daj mi benzyniaka i szybko dam mu w palnik ze tez bedzie mial dzieki :norty:

 

Wojny nie prowadziłem, nie prowadzę i nie będę. Stwierdzam fakty które dotyczą większości użytkowników między innymi mnie, co więcej nie jednej marki i niejednego pojazdu. W dodatku nie wykluczam, że kiedyś kupię sobie diesla świadomy wyboru i płynących z tego tytułu możliwych zagrożeń. System wtedy będzie 0-1 - albo nowy albo wcale.

 

To nazwijmy to mala bitwa o przekonanie. Z dieslem jak z Kobieta jest. Troche o niego bardziej zadbasz i Ci bedzie sluzyl wierniej :8) Dolewaj tylko do kazdego tankowania troszke cetolu (podnosi liczbe cetanowa diesla - tak jak w benzynie oktany tak w dieslu sa cetany) a ponadto bardzo dobrze dziala na wtryski gdyz kazdorazowo je przeczyszcza. Nie bede juz wspominal o tym ze silnik kazdy silnik pracuje jakby dodano mu nastepne turbo)!!! Jak nie wleje do X5 to mol sie robi (tak sie czlowiek juz do dobrego nauczyl) ;] :8) Odnosnie benzyn nie to zebym byl anty czy cus ale po prostu jestem zwolennikiem diesla i juz. Benzyna to przezytek jest :P

Opublikowano

Aha przyklad z troche podobnej 'beczki' jeszcze... To co powiesz na to ze kuzyn moj ma nowke E60 30xd tez PL salon, najechane juz ponad 300000km i on nie robil jeszcze przy silniku nic. Paliwko tylko tankuje ew. filtry zmieni, olej i nabije klime. To od xxx kilometrow ta Bunia tylko oszczedza kaske... az ciarki mi chodza po plecach jak przywodzi mi na mysl gdyby to byla benzyna... Skarbonka bez dna :twisted:

 

Pozdro Ty "AntyDieslu" od "AntyBenzyniaka" hehe :cool2:

Opublikowano

Dwie kwestie ... bo nie dojdziemy do ładu :) temat morze i piłeczka jest do odbijania w zależności co kto lubi ;)

1. Pozwolisz, że użyję twojego określenia "wyznaję benzynę" gdyż bardzo mi się spodobało heheh :)

2. Jak zalejesz opał do diesla nowoczesnego to ja ci gratuluje i chętnie uścisnę dłoń jak będę w okolicy Zduńskiej Woli :)

 

generalnie jestem zdania jak Guteg - jak diesel to tylko nowy lub niemal nowy (by nie rzec prawie gdyż będzie to szeroko rozumiane) w przypadku dużych przebiegów, benzyna jeśli są małe przebiegi i auto używane kilkuletnie.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Moded wybacz, ale niestety mam wrażenie że jesteś trochę oderwany od rzeczywistości :)

 

Akurat prawda jest taka, że to diesel będzie za jakiś czas passe (ale to jeszcze sporo czasu upłynie). Wystarczy spojrzeć właśnie na naszą kochaną markę - np. X1 x28i (2.0 TwinTurbo) - auto mocne (245PS), a spala naprawdę niewiele - 7,9 l/100km w cyklu mieszanym. Inna sprawa, że to dane producenta, więc nie wiadomo jak będzie naprawdę, ale o tym się wkrótce przekonamy. Ponadto, zdaje się, że znacznie więcej jest do zrobienia z wydajnością silników benzynowych, niż z silnikami diesla.

 

Aha, i prędzej będzie emka z silnikiem 2.0 na sześciu turbinach niż z dieslem pod maską... To jest kwestia prestiżu marki.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Aha, i prędzej będzie emka z silnikiem 2.0 na sześciu turbinach niż z dieslem pod maską... To jest kwestia prestiżu marki.

z racji, że to auto sportowe ja raczej obstawiałbym na: zakres obrotowy, reakcje na gaz, wagę całości i dźwięk ...

 

dlatego m.in. super diesel audi V12 może jedynie walczyć z "M" na prostej w innych wariantach jest przegrany...

 

co nie zmienia faktu, że 3 turba z postu w nowym dieslu będą super rozwiązaniem :cool2: do momentu jak się nie zepsują :cry2: ...dla suva będzie to super silnik i może odciąży to grube i ciężkie auto przynajmniej na tle konkurencji...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ogolnie panowie to teraz czekajmy tylko na 3.0 quadri-turbo diesel!!! No bo juz mnie nic chyba nie zadziwi... :D :D :D
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Absolute POWER! Performance through Greater Efficiency

 

Absolute POWER!

 

Performance through Greater Efficiency...

 

BMW's first foray into mid-size Coupe-Sedan territory means business as it lays it's armoury at the competition.

 

 

Tri-Turbo Diesel

 

Following on from an LCi of the BMW X6 in March 2012 @ Geneva. The new BMW 6er Gran Coupe will receive the all new and much discussed Tri-Turbo diesel which will be found in the BMW X6xDrive50d with 354PS.

 

With the Gran Coupe debuting immediately after in 2012 - Two years on from it's concept the engine will be offered in the BMW 6-series Gran Coupe 50d and 50d M-Sport. Both with optional xDrive. And also the BMW 750d. It will then throughout 2012 emerge in the 6-series Coupe, 5-series Sedan/Touring/Gran Turismo and of course the X5.

 

 

M6 Gran Coupe

 

To extend the M6 Gran Coupe further from the M5 which was always BMW's High performance four door. The new BMW M6 Gran Coupe will spearhead more power taking the power of the engine to 580BHP through the 7 Speed M-DCT.

 

Originally intended but dialed back for the M5 due to the conception of the Gran Coupe , Gran Coupe will be the flagship M model. BMW M6 Gran Coupe will also bring some performance related technology such as Carbon Ceramic brake discs and exclusive wheel options.

 

M6 Gran Coupe will also identify a unique approach to performance inspired luxury in conjunction with the BMW Individual department. Including exclusive Carbon Trim, and Uniquely trimmed individual sports seats with two tone trim. To enhance the new 4dr Coupe's sporting 4 passenger interior that continues the overall sportiness of the 6er interior but extends the design further onto the rear doors and through the rear passenger compartment.

 

http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=557833

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.