Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak na złość wyjechałem dzisiaj w trasę,wyjeźdzam z garazu a tu zonk pala sie kontrolki,przejechałem 100km i jestem ciekawy czy to sterownik ABS czy któryś czujnik padł.Kiedyś tez mi sie zapaliły te kontrolki ale po jakims czasie same zgasły po ponownym uruchomieniu silnika,teraz po postoju 30 min dalej się pala.W sumie mam interfejs INPĘ więc jak wrócę to podłączę,jak myślicie wykryje co jest nie tak??

Z góry dzięki

Opublikowano
W mojej było identycznie,komputer wykazał padnięty czujnik w prawym tylnym kole,wymieniłem ok.pół godziny roboty i jest dobrze.Pamietaj o kolorze czujnika(to ważne!) u mnie był niebieski ,zamówiłem w sklepie za 130zł, po wymianie lampki same zgasły i śmigam już z 20tkm. :D
Opublikowano
A może zmieniałeś łożysko w tym kole

hmm wlasnie ja zmienialem i mi sie teraz swieci asc i abs wtyczke od czujnika mam siwa ale przed zmiana lozyska bylo ok dodam ze czujnik zmienialem i dalej sie swieci auto z konca 97 523i sedan, jakies sugestie?

Opublikowano
A i jeszcze pytanko mam,bo zauważyłem że muszę dolać płynu chłodniczego tak około 0,4l (ubytek powstał przez około 7tys km),ale słyszałem ze jak się nieraz mocniej podkłada to ten płyn gdzies układ chłodzenia wyrzuca-prawda to czy bajki.?

 

zero 4 litra przy takiej pojemnosci ukladu chlodzenia to raczej nie zwracah na to uwagi

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
A może zmieniałeś łożysko w tym kole

hmm wlasnie ja zmienialem i mi sie teraz swieci asc i abs wtyczke od czujnika mam siwa ale przed zmiana lozyska bylo ok dodam ze czujnik zmienialem i dalej sie swieci auto z konca 97 523i sedan, jakies sugestie?

 

 

w moim przypadku mechanik przy wymianie łożyska nie oczyścił wnęki z opiłków i czujnik obkleił się i dla tego palił się abs i asr :duh:

Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie bo jeden posiadacz E39 wprowadził znak zapytania ?? w mój odczyt błędów,a mianowicie to że mi komp pokazuje uszkodzony czujnik ABS w prawym tylnym kole to podobno nie swiadczy że jest uszkodzony,podobno jak jest uszkodzony sterownik ABS to komp nie pokarze jego uszkodzenia tylko może wskazywać na czujniki ABS...prawda to??
Opublikowano
Wymień sobie ten czujnik, sterownik to już najgorsza opcja. Nie masz skąd używki podpiąć na próbę? A tak przy okazji: gdzieś mi się obiło o uszy, że w Świdniku jest jakiś szrot z BMW prawda to?
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie bo jeden posiadacz E39 wprowadził znak zapytania ?? w mój odczyt błędów,a mianowicie to że mi komp pokazuje uszkodzony czujnik ABS w prawym tylnym kole to podobno nie swiadczy że jest uszkodzony,podobno jak jest uszkodzony sterownik ABS to komp nie pokarze jego uszkodzenia tylko może wskazywać na czujniki ABS...prawda to??[/quote

 

zamień stronami, wtedy będziesz wiedział czy to czujnik czy sterownik

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

u mnie jeżeli mogę wstrącić też pali się ABS i ASC-mam kolegę który cwiczy BMW od paru lat i podobno jeżeli chodzi o sterownik

to koszt uzywanego lub zregenerowanego około 500-600 zl-jezeli sie myle poprawcie mnie

Opublikowano
a czy jak kupilem tanszy czujnik do prawego przedniego kola to moze przez to mi to nie dzialac po zamontowaniu dzialal przez chwile ale znowu swieci i na kompie pokazuje ze kabel ale moze jak wkladalem nowy to nie wyczyscilem w sirodku i dlatego zle obliczal obrut kola i znowu sie zapalilo ?????????????
Opublikowano
Czujnik abs to niestety element, który powinno się kupować w oryginale. Kupując tania podróbę nie wiesz nigdy gdzie leży problem. Czy to wina czujnika czy w grę wchodzi sterownik. Oczywiscie można to zdiagnozować zamieniając np. czujniki stronami. Ale dwie podróby kupione i wyrzucone plus w końcu oryginał (bo na tym się często kończy) to działania całkowicie nieekonomiczne.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Czujniki tylko oryginalne! Niestety jak większość zamienników... Buńki nie lubią tandety :nienie:

Problemy z ABS, to nie tylko czujnik i komputer. Może to być też pierścień magnetyczny, z którego odczytywane są pomiary przez czujnik. Jego zabrudzenie lub szczerby powodują wariactwo ABS/ASC...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.