Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli czekaj, zakladam mechanizm z szyba do drzwi, podnosze do gory szyby idzie w uszczelke i trzymam i zaznaczam gdzie ma byc mechanizm? czy zle zrozumialem?
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak pisałem mi nie pasowało to miałem mechanizm na ziemi wziąłem akumulator i cykałając delikatnie kablem biegun od akumulatora zmieniając tym samym roztaw ramion mechanizmu dzięki temu mogłem zpasować otwory,chodź powiem Ci,że nie nam pojęcia czy w tych obu wersjach nadwoziowych są te same mechanizmy musiałbyś sprawdzić na realoem lub allegro.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

to juz jest drugi komplet mechanizmow pierwszy kupilem to silniki były padniete i pokrzywione prowadnice.. jednak pasowaly. Teraz mi sie wydaje ze sa z compacta a facet mnie zapewnia bo sam wyjmował je z sedana i mowi ze to byl napewno sedan.....albo sie nie zna myli coupe z compactem i mysli ze compact to sedan.... z zamocowaniem nie bede miec problemu to nie jest sztuka ale co z tego jak zamocuje podlacze a szyba 3 cm nie dosunie sie.... albo nie bedzie do konca sie opuszczac......

 

wie cos ktos w tej sprawie??

Opublikowano

mechanizmy jednak do sedana moj bład:D

 

 

druga sprawa, otóz pewien elektryk sprzeczał sie ze mna ze nie trzeba przekaznikow ze wysteruje sie na samym przełaczniku... i tak zrobiłem ale jednak nie działa.... da rade na samym przełaczniku??? czy jednak musowo przekazniki zwierno-rozwierne ?

Opublikowano

Da radę.W pierwszych latach produkcji montowali bez modułu na tzw.włącznikach wysoko prądowych.Sam szukałem takich ale bez skutku.

Chyba,że chcesz to zrobić na nie oryginalnych to wtedy da się tak wysterować kiedyś mogłem na giełdzie takie dostać ale nie zakupiłem ich zrobiłem na przekaźnikach to.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
to juz jest drugi komplet mechanizmow pierwszy kupilem to silniki były padniete i pokrzywione prowadnice.. jednak pasowaly. Teraz mi sie wydaje ze sa z compacta a facet mnie zapewnia bo sam wyjmował je z sedana i mowi ze to byl napewno sedan.....albo sie nie zna myli coupe z compactem i mysli ze compact to sedan.... z zamocowaniem nie bede miec problemu to nie jest sztuka ale co z tego jak zamocuje podlacze a szyba 3 cm nie dosunie sie.... albo nie bedzie do konca sie opuszczac......

 

wie cos ktos w tej sprawie??

 

u siebie robiłem na prowadnicach z compacta . bo podchodza ... nie podejda z coupe . opis jest własnie na ich przykładzie :) i na tych własnie prowadnicach wszystko elegancko sie domyka

Opublikowano
dzisiaj przyszły mi mechanizmy szyb elektrycznych... facet zapewniał ze sa do sedana.. jak sie okazało wg mnie sa od compacta. Mocowania pasuja tylko na dwa nity od lewej i prawej strony a gora i dół nie, ale na dole nie ma problemu dałoby dziurke zrobic..

 

Ale czy jak tak załoze to czy bedzie dobrze sie szyba otwierac i zamykac?? bardzo prosze o info jak najszybciej...

 

proponuje najpierw zamontowac mechanizm do drzwi . na 100% pasuje na 3 nity a później zatrzasnac szybe w slizgach ... 3 nity mi w zupełnosci wystarczyły . i na tych 3 nitach chodzi juz ponad rok bezproblemowo

Opublikowano

witam Kolegów!

Wczoraj zamontowałem szybki elektryczne i jest wszystko git :)

A wiec wszystko pasowało jak nalezy. Zadnych przekazników! dwa przełaczniki oryginalne bmw i mechanizmy i nic wiecej :) wysterował mi je mój nauczyciel od elektryki w szkole :) i działa dobrze nawet się przełaczniki podswietlaja :D Szyba ładnie sie domyka do samego konca jak i otwiera.

 

Jeśli ktoś chce zamontowac tak jak ja bez przekaznikow, mniej komplikacji mniej roboty a tak samo działa to pisac na pw rozrysuje schemat podłaczenia ;)

 

dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)

 

PS. w miare jedzenia apetyt rosnie;D szukam mechanizmów na tył ;)

Opublikowano

temat ogarnałem do konca, wpiałem sie w stacyjke,po przekreceniu na pierwsza pozycje mam prad dzieki czemu moge odsuwać szyby i przełaczniki nie swieca sie ciagle.

 

Poniżej daje schemat narysowany w pospiechu przeze mnie w paincie, ale widac na nim jak podłaczyc elektryke szyb bez przekazników !

Mase: wpiąłem sie w przewód od zapalniczki ;) potrzeba krótki kabelek gdyż blisko mamy przełaczniki.

Plus: u siebie wpiąłem w czerwony przewod idacy do stacyjki pod kierownica (trzeba zdjac obudowe).

reszte widac na rysunku. Aha zeby to działało w taki sposob trzeba miec przełaczniki z bmw 6 pinowe!

 

http://c.wrzuta.pl/wi13376/895cac92000bc4d0505caf5a/schemat

Opublikowano
Szczerze, sam nie wiedziałem ze to moze byc takie proste ;) na poczatku wysterował mi ze tam gdzie silnik ma byc dał + reszta bez zmian i robiło sie zwarcie.
Opublikowano
pojawiły sie pierwsze problemy;/ szyba od kierowcy idealnie chodzi góra dół, jednak od pasazera nie... przychodzi wieczór i jest ja ciezko zamknac, to dzisiaj dopiero tak sie zrobilo, na dół ładnie idzie ale do gory do polowy płynnie...wolniej wolniej i staje nie ma siły i musze lekko na doł i znowu do gory i tak z dwa razy i sie zamyka... co moze byc?
Opublikowano
wczoraj rozebrałem, szyba sama chodzi ok podnosiłem recami ja , mechanizm tez chodzi dobrze... jednak po zalozeniu tak z 5 cm od gory zwalnia dosc mocno... wczoraj ogarnąłem to i w miare juz szybciej sie zamyka...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, jestem nowym forumowiczem, zaczerpnolem do tematu o szybah robie to u siebie, zrobilem to na pajaczku jak narazie zeby tylko sprawdzic czy dziala podlaczylem do aku ale robi mi zwarcie nie wiem czemu, opowiem jak to zrobilme 2 przekazniki zwarlem na masie 2 czarne 2 czerwone, 2 niebieskie do silnika + i - bialych nie podlaczalem do przelacznikow tylko na samych kablach chcialem zewrzec , ale po podlaczenieu + i masy iskrzy mi z aku, jakies propoycje, bezpiecznikow tez nie dalem.
Opublikowano

Ja diody wyjąłem.Wg tego schematu powinno działać co korzystasz.

Może źle łączysz.Jeszcze raz przekazniki mają przy stopkach oznaczenia:

-Złącza 87a dwóch przekazników łączysz ze sobą i do masy

-Złącza 87 obu przekazników do plusa 12v po kluczyku

-Złącza 86 obu przekazników dajesz do masy

-Złącza 85 obu przekazników dajesz do włącznika szyb

-Złącza 30 obu stopek przekazników ciągniesz do silnika szyby

Włącznik też musisz podpiąć pod zasilanie.Masz tutaj link co prawda temat zamknięty ale schemat bardziej czytelny będzie viewtopic.php?f=68&t=176479

Coś namieszałeś to musi działać.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
NIe wiem co jest grane wlasnie, wyjolem diody, podlaczylem przelacznik do 2 bialych, 2 niebieskie do silnika , 2 zolte do akuu + dalej 2 czarne i 2 czerwone razem 4 lacznie do aku - i dalej iskrzy, wg schematu jest ale u mnie to nie dziala, nie mam pojecia co moze byc nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.