Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zbliża sie wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych w moim bmw 730d 218km 2005r wiec wiąże sie z tym dylemat ponieważ będzie to moja pierwsza wymiana no i oczywiste zw chciał bym wymienić na części oryginalne co sadzicie o tych częściach i sprzedających myślę ze 100% oryginał ale jak jest w rzeczywistości nie wiem zapewne dowiem sie jak kurier je dostarczy... poniżej linki proszę o pomoc i jakieś informacje..... pozdrawiam

 

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przednie-bmw-serii-7-e65-i1468859164.html

http://allegro.pl/oryginalna-tarcza-bmw-5-7-e65-e38-e60-e61-e39-i1487588035.html

 

jeżeli ktoś już coś zamawiał u tych sprzedających proszę o opinie....

Opublikowano
A ja stawiam na textara tarcze 420 zł i klocki z czujnikiem 250 zostaje ci 500 zł w kieszeni i nie montujesz badziewia tylko to co podałeś w linku wyżej :cool2:
Opublikowano

JA DO SWOJEJ ZAŁOZYŁEM ATE I POLECAM CI NIE TYLKO ZE WZGLEDU NA CENE ALE RÓWNIEZ NA JAKOŚC I WYTRZYMALOŚĆ

WIEM ŻE NA TYM FORUM LUDZIE NIE ZAWSZE KIERUJA SIE SWOIMI DOSWIADCZENIAMI A CZASEM ZUPELNIE TYLKO TEORIĄ WIEC JA TU Z PRAKTYKO NA WŁASNYM GARBIE POLECAM KOMPLETY ATE

Opublikowano
czy przy wymianie klocków należy wymienić czujniki klocków

Pozdrowienia

.

Na osi przedniej masz 1 czujnik w wewnętrznym klocku lewej strony. Jeżeli zaczął się ścierać to musisz go wymienić.

 

Pozdr.

Opublikowano
czy przy wymianie klocków należy wymienić czujniki klocków

Pozdrowienia

.

Na osi przedniej masz 1 czujnik w wewnętrznym klocku lewej strony. Jeżeli zaczął się ścierać to musisz go wymienić.

 

Pozdr.

Na tylnej osi też jest jeden taki czujnik?

Dzięki za info i pozdrawiam

Opublikowano
trzeba wymienić oba czujniki na przodzie i tyle , inaczej będzie problem ze skasowaniem info w idrivie
Opublikowano
Nie trzeba chyba że zjechałeś klocki do zera,jak rozbierzesz to zobaczysz ja wymieniałem przed chwilą klocki i czujnik był dobry co do klocków to ja założyłem TRW za 260zł
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W aucie zbliza sie wymiana klocków.

Czy do wymiany jest niezbedne podpiecie pod kompa i cofniecie tłoczków? Mówie o 730d z 2004r. Czy jest to w pełni układ elektohydrauliczny tak jak w mercedesie w211,gdzie kompem cofa sie tłoczki? Np w audi c6 komp był potrzebny do wymiany tylko tylnich klocków,ponieważ jest tam elektryczny hamulec postojowy. W e60 wymieniałem bez cofania programem. A jak jest w przypadku e65?

Tomek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W aucie zbliza sie wymiana klocków.

Czy do wymiany jest niezbedne podpiecie pod kompa i cofniecie tłoczków? Mówie o 730d z 2004r. Czy jest to w pełni układ elektohydrauliczny tak jak w mercedesie w211,gdzie kompem cofa sie tłoczki? Np w audi c6 komp był potrzebny do wymiany tylko tylnich klocków,ponieważ jest tam elektryczny hamulec postojowy. W e60 wymieniałem bez cofania programem. A jak jest w przypadku e65?

W e65 jest tak jak w e60, nie musisz podpinać żadnego kompa .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.