Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. otoz moj problem wyglada nastepujaco , samochodzik byl pykniety z przodu , wymieniona chlodnica plyn zalany , podobno odpowietrzony. Probem tkwi w tym ze pali sie kontrolka plynu chlodniczego , i samochod nie osiaga temperatury roboczej 90stopni , na tescie pokazywalo maksymalnie 70 stopni i nie wzrastalo , podejrzewam z uklad jest zapowietrzony , i tu moje pytanie , czy sa jeszcze jakies inne przyczyny ktore moga powodowac takie skutki.

 

dodam jescze ze z kratek leci cieple powietrze

 

e46 318d 2004rok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

1. Sprawdź poziom płynu,

2. Sprawdź czy masz czujnik poziomu cieczy podpięty,

3. Sprawdź czujnik,

3. Zmień termostat.

Edytowane przez kwiatus19
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poziom plynu na maxa , odpowietrzanie bede jutro robil ,a przez termostat chyba kontrolka by sie nie swiecila?

Tez tak mysle,odpowietrz zobaczysz czy sie cos poprawi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poziom plynu na maxa , odpowietrzanie bede jutro robil ,a przez termostat chyba kontrolka by sie nie swiecila?

Kontrolka świeci się bo masz jakiś problem z czujnikiem, skoro poziom płynu jest OK. Skoro wymieniano Ci chłodnicę to może nie podpięty, może uszkodzony, może uszkodzona wiązka.

Skoro silnik Ci się nie dogrzewa TO MASZ NIESPRAWNY TERMOSTAT.

Po co chcesz odpowietrzać układ chłodzenia ??!! Zapowietrzony układ = PRZEGRZEWANIE SILNIKA Ciebie to raczej nie dotyczy.

Opublikowano
poczytalem troszeczke i wyczytalem ze mozliwe jest iz niesprawny moze byc termostat glowny , lub termostat EGR , nie wiem jak sprawdzic oba te termostaty , czy moglby ktos mi pomoc? w szczegolnosci prosilbym o instrukcje do termostatu EGR bo nie chce wyrzucac kasy w bloto, dziekuje i pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak wyczytałeś, bo przecież nikt nie chce pomóc i nikt nie napisał :duh:

Dostałeś odpowiedź na swoje pytanie:

Skoro silnik Ci się nie dogrzewa TO MASZ NIESPRAWNY TERMOSTAT.

 

czy moglby ktos mi pomoc? w szczegolnosci prosilbym o instrukcje do termostatu EGR bo nie chce wyrzucac kasy w bloto, dziekuje i pozdrawiam

Owszem pomogę, mimo, że pewnie i tak nic sobie z tego nie zrobisz i będziesz szukał dalej dziury w całym zamiast sprawdzić to co powinieneś.

TERMOSTAT MASZ TYLKO JEDEN, NIE MASZ TERMOSTATU EGR !!!

Opublikowano

@up

 

bez nerwow prosze :D

bede dzwonil jutro do ASO zeby znalezli mi termostat oryginalny , cena mysle nie przekroczy 200 zl , jak nie to kupie w sklepie jakis febi , podobno dobry , i teraz mam takie pytanie , zlokalizowalem ten termostat glowny , wczenisje odkrecilem gorna pokrywe i dojscie do tego termostatu jest takie troszeczke nie bardzo , i czy trzeba odkrecac ta chlodnice spalin co jest nad nim ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aby odkręcić termostat musisz odkręcić chłodniczkę spalin. Jeżeli masz blisko do ASO to kupuj w ASO. Jeżeli musisz się fatygować skontaktuj się z Maćkiem z czescidobmw.pl, możesz kupić u niego ORI i "zamiennik", który też jest ORI czyli BEHR, róznica w cenie praktycznie żadna bo i ten sam produkt tylko w innym opakowaniu.
Opublikowano
No tak wyczytałeś, bo przecież nikt nie chce pomóc i nikt nie napisał :duh:

Dostałeś odpowiedź na swoje pytanie:

Skoro silnik Ci się nie dogrzewa TO MASZ NIESPRAWNY TERMOSTAT.

 

czy moglby ktos mi pomoc? w szczegolnosci prosilbym o instrukcje do termostatu EGR bo nie chce wyrzucac kasy w bloto, dziekuje i pozdrawiam

Owszem pomogę, mimo, że pewnie i tak nic sobie z tego nie zrobisz i będziesz szukał dalej dziury w całym zamiast sprawdzić to co powinieneś.

TERMOSTAT MASZ TYLKO JEDEN, NIE MASZ TERMOSTATU EGR !!!

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU71&mospid=47630&btnr=11_3677&hg=11&fg=50&hl=1

a kolega powie mi jak sie nazywa ta czesci oznaczona numerem 8 ....

Opublikowano
a pare postow wyzej krzyczales ze u mnie nie ma termostatu a jednak sie myliles :nienie: w niektorych wlasni bylo w niektorych nie , teraz szukam jakiejs malej instrukcji zeby wyjac ta chlodniczke spalin bo nie ma nawet jak reki wsadzic :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A masz automatyczną skrzynię ?? bo pokazujesz schemat dka wersji z automatem:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/j/202.png

 

Dla manuala masz tutaj:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/v/p/113.png

 

Najlepiej zajrzyj pod maskę,zamiast szukać "haków". Ja chcę pomóc i opieram się na praktyce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W takim razie masz motor z normą spali EURO4 najprawdopodobniej.

Musisz odkręcić chłodniczke od kolektora 2 śruby i od EGR-a - opsaka zaciskowa.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich,

 

chcialbym od razu przeprosic ze odgrzewam starego kotleta ale mam do was takie pytanie , a nie chcialem zakladac nowego teamtu.

 

moja bemka stala w garazu przez okolo 3 tygodnie , i gdy przejechalem sie nia , odleglosc okolo 3km , temperatura na komputerze wskazywala 55 stopni. pare postow wyzej doszlismy do wniosku ze uszkodzony jest termostat, jednak jak dotknąłem chlodnicy to byla zimna, czyli tak jakby wychodzi ze termostat nie przepuszcza? czy termostat mogl sie "odwiesić"? jaka powinna byc temperatura po przejechaniu okolo 3km w temperaturze jaka jest teraz za oknem? (11 stopni).

 

dziekuje za pomoc

Opublikowano
chyba jednak troche wprowadzilem siebie w blad :) ta chlodnica ktorej dotykalem to chlodnica klimatyzacji . i teraz mam jeszcze jedno pytanie . Czy DOLNY wąż od chlodnicy powinien jesli termostat jest zamkniety?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.