Skocz do zawartości

330d 283KM by Maters


ajcek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dla mnie super:

- połączenie koloru (niebieski :cool2: :cool2:) auta z jasną "skórą",

- zmienienie "jednego" brzydkiego ori elementu, ori tylnie światła przed lfitowe :cry2: :cry2:,

- kiera "M" :cool2: ,

- brak lotek.

 

dla mnie nie super:

- mimo b. ładnego wyglądu jasnej "skóry" u moich znajomych właściwie nie można zachować koloru po trasie, farbują spodnie :duh: :duh: ,

- listwy "kredens" dla mnie nie OK, z "kredensu" jedynie podoba mi się "czarny bambus słojowany" ...

 

pytanie techniczne: jak oceniasz swój mod od Mastersa ?

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kolor to chyba Montego Blue?

 

Tą długą wajchę od biegów zmień na coś krótszego. Chyba że jesteś kucharzem i lubisz mieszać w zupie niż zmieniać biegi. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyposażony sedan w jednym z ładniejszych kolorów palety BMW :cool2:

 

Jednego czego sie przyczepie to tej długiej gałki której każdemu doradzam zmianę z własnego doświadczenia:

jedno że słabo wygląda a drugie że jest dużo mniej wygodna jak krótka.

Co do felg to się nie czepiam bo pewno masz na nich zimówki więc są ok :wink:

 

Napisz jak wrażenia przed a po chipie. Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od programu Mastersów: był robiony przy przebiegu ca.78000km, pomiar stanu pokazał, że zbierały sie różne błędy zakłócające przebieg mocy i momentu. Zrobione 283KM/580Nm poprawiło wyraznie dynamikę choc kontrola trakcji na mokrym ma problemy nawet na 4 biegu. Takim pierwszym wrażeniem było, że to auto jest za mocne i za szybkie (i to nie jest kwestia braku doświadczenia z mocnym autem bo wtedy równolegle jezdziłem 300 konnym Allroad'em z V8 )Latem auto jezdzi na 18' oryginalnych BMW Motorsport 225/40 przód i 255/35 tył (zimą auto stoi bo jazdy jest Jeep)

Gałka M będzie kupiona.

Skóra ( jak lakier ) jest zabezpieczona technologią Diamonbite i nie łapie brudu czy farby. Raz na miesiąc przetarcie ich mleczkiem.

Kolor auta to Monaco Blau.

Tylne lampy przyciemnimy oryginał BMW ( nie jestem zwolennikiem elementów z młodszych roczników )

Przyznaję, że kolor "drewna" nie jest wymażonym.

Jest założony wkład filtra K&N ( polecam szczególnie miłe wrażnia dla uszu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto na nowym progranie przejechało ok. 5000km bez jakichkolwiek problemów i praktycznie takim samym zuzyciu paliwa. Cały przebieg samochodu ca.83.000km bez jakichkolwiek problemów z zespołem napędowym, olek wymieniany co 10.000tys km. Samochód miał i ma 90% przebiegu na trasach i zawsze był właściwie "kręcony" przez osoby potrafiące jezdzic. Z racji wagi auto jest stabilne do ca.210-220 powyżej trzeba go pilnowac bo się robi nerwowy ( testowane oczywiście na niemieckich autostradach ). Róznica na minus w komforcie pomiędzy 17 a 18' niewielka( ja nie lubię tapczanów) a trakcja i stabilnosc o niebo lepsze jak i hamowanie/rozpędzanie. Poszukam wykresu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skóra ( jak lakier ) jest zabezpieczona technologią Diamonbite i nie łapie brudu czy farby. Raz na miesiąc przetarcie ich mleczkiem.

super pomysł :cool2: , 90% uzytkowników jasnej "skóry" ma problem z utrzymaniem wyglądu a Twoja wygląd jakby własnie wyjechała od tapcicera :cool2:

Tylne lampy przyciemnimy oryginał BMW ( nie jestem zwolennikiem elementów z młodszych roczników )

ori "lanos look" był dla mnie tragedią, Twoje na zdjęciu wyglądają jak "black line" dlatego myślałem, że zmieniłeś....

Przyznaję, że kolor "drewna" nie jest wymażonym.

może aby nie robić zbędnych "kosztów" to folia 3M i dobry fachowiec od oklejania,

był robiony przy przebiegu ca.78000km, pomiar stanu pokazał, że zbierały sie różne błędy zakłócające przebieg mocy i momentu. Zrobione 283KM/580Nm poprawiło wyraznie dynamikę

jak się im chce to potrafią (bo na 100% mogą i mają wiedzę) zrobić tak, że klient jest zadowolony, tylko dlaczego tak rzadko się im chce :mad2: :mad2:

 

bardzo zadbane auto :cool2: , rocznik 2005 a wygląda w środku lepiej niż duża część rocznych :mad2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

ori "lanos look" był dla mnie tragedią, Twoje na zdjęciu wyglądają jak "black line" dlatego myślałem, że zmieniłeś....

 

Przecież napisał , że ma ori przyciemniane czyli blackline-y ;)

 

Autko świetne ale przy takiej mocy i momencie wolałbym Xdrive i automat ;)

 

kolor fajny skóra fajna a panele machnij sobie folią na aluminium albo carbon ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do automatu to się zgadzam ale X nie koniecznie bo nie mam problemów z prowadzeniem RWD i wolę przód bez napędu. Automat także pozwoliłby na mocniejszy program+odetkanie wydechu. Co do paneli to jestem za. "Sęk" w tym, że oglądałem 335d automat M-Pakiet z 2007 i się "nakręciłęm".

Wystawiłem moje na otomoto i testuję poziom finansowy sprzedazy.

Jak nikt nie da rosądnych pieniędzy to biorę sie za zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
nie chodziło mi o problemy z prowadzeniem RWD bo z tym też nie mam większych problemów a jeździłem już z naprawdę dużymi mocami, problem jest w trakcji, niestety w pewnych sytuacjach ja spokojnie objadę Cię w swojej 318d . A z ciekawości za ile wystawiłeś ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trakcji to mozliwośc objechania w pewnych sytuacjach jest prawie pewna. Poprzednio jezdziłem e90 320d 193KM ( by Masters ) i różnica w zachowaniu się na słabszej przyczepności jest wyraznie odczuwalna. 330d i 320d czy 318d to rózne kategorie wagowe jak w boksie. :wink:

Cene wyślę na PW bo tu nie miejsce na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd był sofotowy :?: przebieg Twojego ori wykresu :cry2: :duh: przypomina mi mój jak wgrali soft w ASO :mad2: z "babolem" :mad2: :mad2: czy może była zwykła mechaniczna usterka :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3/4 Marek ...ja postarałem się pomóc im w rozwiązaniu ich problemu dotyczącego mojej branzy :wink:

usterki mechanicznej napewno nie było czyli Bavaria coś wgrała ... od kiedy jest u mnie to mam "osobistego programistę" z ASO Sikora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego drewna nie mam jakiegoś emocjonalnego podejścia ... zaraz automat ... zupełnie jak Niemiec :wink: a poważniej bardzo lubię jak się przesiadam z automatu na manuala ... miasto rozumiem ale na trasie gdybym miał w tym aucie automat to połowa mniej radości z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
...co do trasy "jak kto woli" pozwolę się z Tobą nie zgodzic...na trasie nie jak kto woli tylko jak kto umie...nie odbieraj tego osobiście...automat na trasie ogranicza umiejętności dobrego kierowcy...i nie jest to moje zdanie ale nikt z moich znajomych kierowców ( a mam "kontakt" ze sportem samochodowym od 1994) nie uzywa automatów na trasie bo taka skrzynia ogranicza kierowcę ... oczywiście "cywile" moga miec odmienne zdanie...i dobrze bo każdy może ma swoje upodobania ... oczywiście "suche" automaty to inny wymiar ale tu BMW zaspało ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ja mam w jednym aucie manual w drugi automat, i jakos przewagi na "trasie" manualu nie widze, tiptronic daje radę wygoda lepsza, a nie jestem jakimś schumacherem który zmienia biegi w X milisekund, ale za tragicznego drajwera też sie nie uważam - jestem po wielu kursach ( Porsche, Mitsu, Subaru, BMW) zmieniać biegi umiem szybko ale w praktyce i tak większość kierowców szybciej pojedzie z szybkim automatem niż z manualem i nie ma co się oszukiwać. Nowe automaty zwłaszcza typu DSG są szybsze od nawet pro driverów.

 

Każdy ma inny gust, a w Polse ogólnie przyjęło się jakieś dziwne przekonanie - "tylko manual, automat jest dla amerykańskich ciot" itp.

 

To dlaczego większość nowych sportowych aut ma automaty ?? No dziwna sprawa :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...większośc? tu bym dyskutował :wink: ...STI, Evo czy GTR w automacie?...po pierwsze ja odnosze się do 330 gdzie BMW nie ma suchego automatu typu DSG jaki stosuje VAG...mokry automat ogranicza kierowcę i istotą nie jest czas zmiany biegu ale program, któru ma skrzynia a dodatkowo który po przekroczeniu temperatury oleju wchodzi w tryb awaryjny...po drugie jestem zwolennikiem automatu :cool2: a moje, subiektywne oczywiście, preferowanie w 330d manualu wynika tylko i wyłacznie z tego, ze nie lubie kiedy "maszyna" nie poddaje się mojej woli ...ja nie oceniam sprawności innych jako kierowców a tylko pisze o moich ( i tych z którymi jezdziłem ) preferencjach :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.