Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W 530D miałem coś takiego i okazało się że jest do wymiany przegób kinetyczny czy sprzęgło kinetyczne. Nie pamiętam dokładnie nazwy komponentu ale to jeden z elementów skrzyni

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

znajdz mi servis profesjonalny od wtyrskow ktory za 40zl podepnie wtrysk pod stol probierczy ... :roll: :roll: , o czym Ty piszesz... :mad2: 140-160 to jest normlana cena za sztuke...

 

Co Ty nie powiesz? :D

Rok temu sprawdzałem wtryskiwacze na stole w Poznaniu na Dąbrowskiego i za 6 zapłaciłem 180 zł.

Więc widzisz tym się różnimy, że ja to robiłem, a Ty teoretyzujesz.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano (edytowane)

Co Ty nie powiesz? :D

Rok temu sprawdzałem wtryskiwacze na stole w Poznaniu na Dąbrowskiego i za 6 zapłaciłem 180 zł.

Więc widzisz tym się różnimy, że ja to robiłem, a Ty teoretyzujesz.

 

 

no tak sie sklada ze nie teoretyzuje bo sprawdzalem swoje wtym roku ... 140zl/sztuka...Bosch Service Gladysek , dzwonilem do Smietany - ceny te same...

Kolega w zeszlym oddawal do Boscha ...140zl sztuka...

Co bylo w tych Twoich sprawdzane ? Byly myte w myjce cisnieniowej ? Byla robiona pelna diagnoza w calym zakresie obciazenia ?

Jesli ktos to robi za 40zl to spoko tzn ze dostal stol w prezencie. Bynajmniej Bosch Service'y do ktorych ja dzwonilem(w sumie 3 zaklady) taniej tego robic nie chca :( :( . I nie sprawdzaja wtryskow bez rozbierania (nie piezo) takich z "ulicy" zeby nie uszkodzic maszyny bo np wtryski sie gdzies walaly i moze byc syf w srodku - niestety nabijanie kabzy ale i ... obawa o sprzet pewnie.

Edytowane przez mmcv
Opublikowano

Sprawdzenie to sprawdzenie. Nie żadne mycie. Miałem podejrzenia, że jeden wtrysk podaje za słabo przy max. momencie obrotowym, bo właśnie wtedy pojawiały się wibracje.

Sprawdzili wszystkie i jeden odbiegał od normy o 15%, znaczy się podawał za słabo.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Szczerze nie znam firmy ktora sprawdza wtryskiwacze bez poprzedzajacego ich mycia ...chyba ze chca sie szybko pozbyc stolu ...Przeciez mozesz przywiesc wtryskiwacze z piaskiem wsrodku ... :roll:

 

Mowiac o myciu nie mialem na mysli mycia w ludwiku i gabeczka zeby byl czysty :D

Opublikowano

Tak? A ja myślałem, że tytanem się uda :D

Podejrzewam, że chodziło Ci o ultradźwięk.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Tak? A ja myślałem, że tytanem się uda :D

Podejrzewam, że chodziło Ci o ultradźwięk.

:D :D hehehe

 

zeby nie bylo , zwracam honor bo rzeczywiscie robia po 40-50zl/sztuka (w zaleznosci od typu wtryskiwacza) . Pytanie tylko co sprawdzaja albo czego nie sprawdzaja i dlaczego nie czyszcza wtryskiwaczy na myjce przed montazem na stole - tym bardziej ze czesto takie mycie potrafi przetkac wtryskiwacz jesli jest lekko zabrudzony. Byc moze(a raczej napewno) pro servicy Boscha dorzucaja sobie "odpowiednia" marze, a Pan z Poznania bierze tyle zeby mu sie cos tam stol zwracal i zeby mial klientow. Nie siedze w biznesie wiec szczegolow nie znam :mrgreen:

Opublikowano
o wibracjach podczas przyspieszania naczytałem się sporo i nie natrafiłem na rozwiązanie, miałem to w octavi jak podnosiłem moc powyżej 160KM, po obniżeniu do 140KM wibracje ustępowały. Miałem podobnie jak ty, przy przyspieszaniu od zera i na każdym biegu ciągnięcie do 3000obr. bez wibracji ale jak chciałem przyspieszyć z 4 biegu od 70km/h to jest około 1700-1900obr. to wibracje były największe. Nawet nauczyłem się unikać obrotów 1700-2200 na 4 i 5 biegu ale bałem się o auto i tuer zmniejszył, octavia do dzisiaj żyje bezusterkowo i bez wibracji.
Opublikowano
o wibracjach podczas przyspieszania naczytałem się sporo i nie natrafiłem na rozwiązanie, miałem to w octavi jak podnosiłem moc powyżej 160KM, po obniżeniu do 140KM wibracje ustępowały. Miałem podobnie jak ty, przy przyspieszaniu od zera i na każdym biegu ciągnięcie do 3000obr. bez wibracji ale jak chciałem przyspieszyć z 4 biegu od 70km/h to jest około 1700-1900obr. to wibracje były największe. Nawet nauczyłem się unikać obrotów 1700-2200 na 4 i 5 biegu ale bałem się o auto i tuer zmniejszył, octavia do dzisiaj żyje bezusterkowo i bez wibracji.

 

jazda jak po tarce podczas gwałtownego przyspieszania z niskich obrotów z wysokiego biegu to też może być objaw kończącej się dwumasy

Opublikowano

A co jak to jest automat?

Po chipie zauważyłem, że też takie dziwne wibracje mi się czasem dzieją podczas przyspieszania. Mam automat i takie wibracje dzieją się kiedy wcisnę gaz dość znacząco, ale nie tak, żeby bieg zredukował, jak zredukuje to nie ma mowy o wibracji.

Nie jest to częste zjawisko, zdarzyło mi się to może z 3 razy. Ogólnie sam próbowałem różnych kombinacji gazem żeby to powtórzyć i nie dało się. Nie wiem od czego to zależy. Martwić się tym czy nie?

Opublikowano
A co jak to jest automat?

Po chipie zauważyłem, że też takie dziwne wibracje mi się czasem dzieją podczas przyspieszania. Mam automat i takie wibracje dzieją się kiedy wcisnę gaz dość znacząco, ale nie tak, żeby bieg zredukował, jak zredukuje to nie ma mowy o wibracji.

Nie jest to częste zjawisko, zdarzyło mi się to może z 3 razy. Ogólnie sam próbowałem różnych kombinacji gazem żeby to powtórzyć i nie dało się. Nie wiem od czego to zależy. Martwić się tym czy nie?

 

po chipie to może (ale nie musi) być drżenie wału, poszukaj bo gdzieś jest to opisane.

Jeżeli zjawisko nie jest powtarzalne to ja bym jeździł. Bo tak to można pół auta wymienić :)

  • 1 rok później...
Opublikowano
na początek witam wszystkich:) koledzy ktoś już znalazł przyczynę wibracji po podniesieniu mocy bo ja również przeczytałem całe forum i po kolei zacząłem wymienić to podporę to łącznik wału wyważyłem też wał i dalej nic wymieniłem też półosie dalej nic poduszki skrzyni i silnika również sprzęgła nie będę wymieniał bo mam nowe kilku miesięcy kpl zostało chyba tylko sprawdzić kwestię zasilania paliwa bo układ napędowy cały wymieniłem i sprawdziłem biorę się za spr wtrysków a później za regulator ciśnienia paliwa może on coś źle podaje jak jest max moment obrotowy przepływkę mam dobrą lub coś może z EGR może bo zauważyłem że jak dojeżdżam na luzie czasami do świateł to zabuja silnikiem i wskazówka obrotów poskacze góra dół kilka razy i czuć to też na lewarku(coś wtedy może być z dawką paliwa) :|
Opublikowano
Awaria może być niezwiązana z chipem.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sorrki nie mogłem się oprzeć, KoKos reprezentujesz ASO :?: ,

 

u mnie jak były drgania: winny jest chip :mrgreen: :mrgreen: okazało się, że jedna felga wpadała w wibracje przy wyższych prędkosciach obrotowych, zanieczyszczenia stopu...

2) jak był problem z DSC winny był chip :mrgreen: :mrgreen: , okazało się, że jest potrzeba wgrania nowego softu na sterownik DSC,

3) jak było brudne auto to winny był chip :mrgreen: :mrgreen:

 

Ta wypowiedz tak pieknie oddaje prawde o ASO BMW w polsce ze mozna by bylo ja wymieniac w nieskonczonosc.

Jak jedziesz do ASO i masz problem to winny ZAWSZE bedziesz ty a nie ASO... nawet jezeli ewidentnie zawinili to beda probowac ci sprzedac ciemnote i jeszcze cie chca tym obciazyc dodatkowo a jak dzwonisz to BMW do centrali w Polsce to mowia ci ze maja to gleboko w powazaniu i ich to nie obchodzi bo to franczyza, oni nie serwisuja samochodow tylke je produkuja...

 

A ze jednak w polsce wiekszosc to wielkie losie to daja sie golic na wszystkie sposoby...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
prosiłbym o konkrety a nie o to czy chip jest winny czy nie ludzie opanujcie się czy ktoś napisał że chip jest winny nie!! po prostu po zwiększeniu mocy stało się tak jak jest napisane powyżej i szukamy przyczyny tego a nie twierdzimy że za wszystko odpowiedzialny jest chip jakbym tak sadził to bym nie podnosił mocy w aucie i mnie by tutaj nie było także proszę o konkretne odpowiedzi na temat likwidacji tych wibracji w pewnym zakresie obrotów z góry dzięki :roll:
Opublikowano

Päwelkron, to jest typowo post typu gdybanie, jest podane tak malo szczegolow ze jedyna rzecz ktora moga zrobic forumowicze to podac swoje doswiadczenie ale przyczyn jest tyle co osob ktore doswiadczylo problemu a probowanie kazdej z osobna drogo kosztuje jak z reszta sam zaczynasz to doswiadczac.

 

Generalnie wedlug mnie ta przyczyna jest jedna : chipowanie wysilonego sulnika z E90 po przebiegu 150 KKM ujawnia jego wady i aktualne slabosci. A wiec problemow tych drgan moze byc 100... w zaleznosci co bylo najslabsze w silniku kolegi. Dodatkowo jezeli kupiles auto z drugiej reki to nie jestes w stanie powiedziec w jakim stanie jest silnik tak naprawde chyba ze go rozebrales na czesci.

 

Mnie zawsze uczono ze podnosi sie moc w silnikach pewnych w bardzo dobrym stanie i z malymi lub srednimi przebiegami rzedu 100KKM max. Teraz oczywiscie to dziala w kazdej jednostce tylko nie wiesz co sie stanie i ile ta jednostka jeszcze wystrzyma.

 

Ja widze ze generalnie ludzie tutaj mowia o osprzecie (oprocz jednej ktora mowi o wale zreszta slusznie) a moze to byc wina samej jednostki napedowej ktora poprostu jest w zlym stanie i nie wytrzymuje obciazenia bo jezeli ci buja samochod jak dojezdzasz do swiatel to wedlug mnie masz problem z tlokami (co moze ci wykonczyc szybko silnik jezeli na przyklad pierscienie pod wplywem wiekszego obciazenia zaczely sie bardziej rozszerzac) lub z rozrzadem ktory juz po prostu nie nadaza,

Ja bym zaczal od wlozenia Endoskopu do cylindrow, sprawdzenia co tam sie dzieje przez dobrego mechanika (zrozum nie ASO), to maly wydatek a masz juz jedna sprawe z glowy, jednoczesnie niech zbada czy rozrzad fukcjonuje w sposob prowidlowy, tu tez nie ma wymiany czesci a znowu skreslasz jeden powod. Wymùiany sie robi no koncu. A moze sie tak skonczysz ze nawet jak znajdziesz zrodlo problemu, to problem bedzie nie do rozwiazania w rozsadnej cenie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Witam miałem podobny problem w E90 320D, podczas przyspieszania ale mniej więcej od prędkości 130km/h samochód wibrował. Mam kumpla, pracującego w serwisie bmw, polecił wymienić koło pasowe przy silniku, koszt 1200zł za oryginał, ale problemu już nie mam.

pragnę dodać że to koło pasowe maksymalnie wytrzymuje do 200tys km i obowiązkowa wymiana. :D

Opublikowano

Witam

Ja mam przebieg 125 000 km (pewne).

I też po chipie mam wibracje.

Koło pasowe wymienione na gwarancji przy przebiegu 60.000 km.

Na chipie mam zrobione około 4 000 km.

Wibracje poczułem 3 razy zawsze podczas przyspieszania z spokojnej jazdy 80-90 km/h po wciśnięciu gazu do oporu zanim skrzynia nie zrzuci biegu.

Po redukcji jeżeli wrócę do spokojnej jazdy i chcę wywołać efekt już sie nie powtarza bo skrzynia od razu redukuje.

Obstawiam za dużego kopa momentu obrotowego.

400 Nm to dla tej skrzyni max i pewnie dlatego konwerter tak się zachowuje.

Opublikowano
jeśli robiący chipa, dowalił po całości paliwem, za mocno w dolnym zakresie obr. to takie wibracje są standardem, taki sam przyrost mocy, można uzyskać, nie powodując nadmiernego obciążenia napędu

Zgodził bym się z tobą gdyby sytuacja była powtarzalna.

Ale po wystąpieniu drżenia ponownie kilka razy próbowałem wywołać efekt przyspieszając w podobny sposób i nie drży.

Po drugie na wykresie który posiadam nie widać jakiegoś skoku momentu w dolnej partii obrotów.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam wszystkich, czy autor doszedl co wibruje? Mam 330cd 204km manual po programie u tc+ podobno 520nm i 260km przed programem wywalilem katalizator i wsadzilem downpipe. Wymienilem jak do teraz lacznik walu, podpora niby jest o.k. Po programie czasami uslizgiwalo sie sprzeglo wiec wymenilem dwumas + sprzeglo ktore wasdzilem z e60 218km ponoc jest mocniejsze ale wibracje nie ustopily, sa od 3 biegu od niskich obrotow ktore unikam tak czy siak, cos kolo 2tys, maksymalny moment jest od 2.5tys i tam od 4 do 6 biegu wibruje raz jak by z przodu a czasami bardziej z tylu + jak by buczenie z tylu.przy obrotach ponad 3300rpm ustaje. Wyeliminowal to juz ktos? Pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mechanik uznał, że winny jest dyferencjał. Ciężko mi się do tego ustosunkować, ale najpierw będę szukał problemów w skrzyni biegów. Przy wyłączaniu zapłonu pojawia się terkoczący dźwięk (przy wciśniętym pedale sprzęgła nie występuje). Jestem w trakcie rozmowy ze specami od skrzyń. Muszę podjechać na oględziny. Dam znać jak się sprawa potoczy.
Opublikowano

Co prawda ja E 70, ale właśnie dziś "wybuchł" mi tylny most,

tzn. podczas jazdy usłyszałem potężny huk o tyłu samochodu

i zaczęło się.

Też wcześniej poszarpywało i szukałem przyczyn w skrzyni biegów,

ale komp nic nie pokazywał. No i stało się !

Po przywiezieniu lawetą na warsztat, właściciel warsztatu pokazał mi

mi dziurę w korpusie tylnego mostu. Wszystkie koła zębate zmielone na miazgę.

Tak więc jeśli jeszcze nie przytrafiło Ci się to co mi,

to jak najszybciej niech mechanik rozbiera most i ocala co się da,

bo prawdopodobnie już coś masz tam urwanego,

np. jakiś kawałek zębatki.

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.