Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie. Mam taki mały problem. Ostatnio zauważyłem, że samochód głośniej pracuje z powodu napędu pasowego (na pewno). Pasek i rolki nowe. Okazało się jak się przyjrzałem, że pasek jest lekko przytłuszczony i z tego powodu głośniej pracuje, trochę się ślizga. I teraz nie wiem czy ten pasek moczy olej silnikowy, z klimatyzacji a może ze wspomagania. Żadnego wycieku nie zaobserwowałem. Przewody od klimatyzacji idące koło paska są dość mocno przepocone. Miał ktoś podobnie ......Za wszystkie sugestie dziękuje i pozdrawiam.
Opublikowano
a moze to problem z kołem pasowym, tłumikiem drgań na przodzie silnika

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
koło zamachowe jest na pewno ok tzn nie rozwulkanizowało się ani nie ma luzów. A jest taka możliwość, że koło zamachowe przepuszcza olej z silnika i kapie na pasek?
Opublikowano
to tez raczej nie pompa wody. Mialem odpalony silnik z 15 min i patrzylem gdzie sie leje, lub jakas kropla sie zbiera i nic. Pompa wody sucha. Płynu chlodniczego ubylo dosc sporo, bo jak sprawdalem zbiornik wyrownawczy to byl na min, a przed zima bylo full. No i oslona pod silnikiem plastikowa cala zalana :(
Opublikowano
Już wiem co jest przyczyną. Jednak pompa wody. Wymieniał ktoś już samodzielnie i może coś doradzić i podpowiedzieć? Podrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.