Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam przy uruchomianiu auta pokazuje mi się taka komenda CHECK COOLANT LEVEL wiem że to uzupełnienie płynu ale jakiego może mi ktoś podpowiedzieć. Dziękuje
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Mam problem odnośnie komunikatu: 'Check coolant level', który mi się wyświetla zawsze podczas dłuższej jazdy autem kiedy silnik jest już nagrzany i tylko wtedy sie to wyświetla. Wskazówka od temperatury jest caly czas w pionie i wynosi ok 93,94 stopnie. Dodam, że płyn chłodniczy jest wpożądku, nigdzie nie wycieka a w zbiorniczku cały czas jest ten sam poziom. Czy ktoś się juz może spotkał z takim przypadkiem? co to moze być? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Moje autko to BMW E38 730 D po lifcie 2001r
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam odświeżam temat ;) Zrobiło się troszkę zimniej i używa sie ogrzewania w aucie. Zdziwiło mnie to ,że dziś zapaliłem samochód i pokazał się błąd CHECK COOLANT LEVEL - patrzę do zbiorniczka wyrównawczego a tam SAHARA O_O gdzie sie podział płyn ? całe lato było dobrze stan sprawdzałem co jakiś czas i nic nie ubywało. A teraz wessało wszystko ze zbiorniczka, popatrzyłem dookoła i nigdzie nawet śladu jakiegokolwiek wycieku. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam i czekam na jakąś szybką podpowiedz bo tak nie może być ;)
Opublikowano

Plyn uciekl ci do nagrzewnicy,robiles cos przy ukladzie wychodzi na to ze miales slabo odpowietrzony uklad.

A gdy wlaczyles ogrzewanie plyn poszedl do nagrzewnicy w wewnatrz auta.

Opublikowano

...ja abym sprawdził połączenia - króćce przewodów wodnych od parownika, po montażu instalacji gazowej. Było ciepło ok ,ale jak się zaczęła minusowa temp. to być może ,że którąś opaskę trzeba dokręcić .....- może tam z tyłu silnika.....???? popatrz.....

Przy okazji ....małej ilości płynu,to proponuję sprawdzić temp. zamarzania,i ewentualnie w razie potrzeby wymienić lub też uzupełnić koncentratem.

pozdrawiam.

Opublikowano
Mialem to samo przez ostatnie 2 tygodnie , musialem dolewac Preston'a co kilka dni .Pod samochodem mokra plama z plynem chlodniczym. Wczoraj bylem u mechanika i odkrylismy na kanale ze chlodnica jest mokra w dolnej czesci . Jutro wymieniam chlodnice i zobaczymy.
Opublikowano
Po Niedzieli mam wymienić w aucie filtr powietrza,oleju,paliwa,olej w silniku,korek od misy olejowej,płyn od wspomagania,zbiorniczek wyrównawczy oleju od wspomagania, i przy okazji posprawdzam wszystkie opaski , może od spodu będzie więcej widać niż z góry bo pod maską widze tylko "zarzygany " zbiorniczek od wspomagania i przewody pod nim reszta jest sucha.
Opublikowano

Dolej płynu przed uruchomieniem silnika (zimny silnik) i sprawdź po jakimś czasie poziom (drugi dzień, trzeci dzień...).

Poziom płynu należy sprawdzać w temp około 20 st C! Przy wyższej zwiększa swoją objętość, przy niższej zmniejsza! Przy nagrzanym silniku (np 80 stC) poziom będzie max. Przy temp -15 stC będzie minimum.

Jeśli temp na zewnątrz jest inna niż około 20 stC to trzeba zrobić poprawkę wg powyższego. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.