Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jakis miesiąc temu kupiłem Bmw e39 530d i mam taki problem. Samochód wkręca sie normalnie na obroty na poczatku. pozniej coraz slabiej az do 2.5tys i ani grama wiecej. Po zgaszeniu silnika jest to samo pelna moc potem coraz gorzej...wczoraj tez podczas wyprzedzania po przekroczeniu 3tys obrotow samochod momentalnie zesłabł wyskoczył jakis bład na komputerze i mimo wcisnietego pedalu gazu samochod przyspieszał jak traktor. 0 mocy i 0 przyspieszenia...po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu chodzi normalnie . ale czasem znow tak sie dzieje...bardzo prosil bym o pomoc. bylem u mechanika powiedzial ze zawor egr czysty turbo jak nowe wiec nie wiem. a po podłaczeniu pod komp w serwisie wyskoczył bład zbyt niskie cisnienie początkowe albo wstepne(nie pamietam) bardzo bym prosil o pomoc...
Opublikowano
tylko ze jest taki dziwny dziwęk jak by pompa nie miala paliwa... takie buczenie a po wylaczeniu silnika i wlaczeniu zaplonu ponowinie po 3 sekundach jest ok. wyglada to tak jak by nie dostawala odpowiedniego cisnienia paliwa i jej poprostu brakuje
Opublikowano
nowa pompka org znajdziesz za 500-550 zlociszy,ja osobiście kupiłem uzywke z rozbitej buni za 250 i śmigam juz ponad rok bez problemu.Nie kupuj podróbek bo świrują.Pompka musi dawać paliwo pod odpowiednim cisnieniem bo inaczej zamordujesz pompe główną.pozdr
Opublikowano

witam

to raczej nie pompa bo przecież silnik wkręca sie na 3000,to turbina nie domaga a dokładniej osprzęt jak dla mnie to za wysokie ciśnienie i turbo przeładowywuje,najlpepiej to dokładnie obejrzeć i przeczyścić osprzęt

Opublikowano
witam

to raczej nie pompa bo przecież silnik wkręca sie na 3000,to turbina nie domaga a dokładniej osprzęt jak dla mnie to za wysokie ciśnienie i turbo przeładowywuje,najlpepiej to dokładnie obejrzeć i przeczyścić osprzęt

Nawet jeśli pompka progowa jest niewydolna to silnik się wkręci na te 3000 obrotów tylko będzie to robił trochę wolniej a i ciąg będzie mniejszy.

Jeśli dodatkowo jak buczy coś (szczególnie w okolicy fotela kierowcy) po przekręceniu kluczyka/zapaleniu kontrolek na desce to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że to pompka progowa wybiera się już na emeryturę. Pamiętam jak u mnie padała to najpierw miałem problem z odpaleniem auta - potupałem nogami w podłogę i odpaliło. Ale potem w trakcie jazdy od około 2500 - 3000 obrotów robił się muł, jakby mi ktoś dorzucił wielką przyczepę przy podjeździe pod górę.

Pzdr.

Opublikowano
koledzy to nagle szarpanie sie ustabilizowalo tylko jest kolejny problem.... otoz samochod po zapaleniu ma pełną moc jezdzi normalnie sily mu nie brakuje ale przy ostrym ruszaniu jest tak. na pierwszym biegu idzie pieknie do konca na drugim to samo a na trzecim biegu wkreca sie poczym slabnie i wyskakuje na komp cos takieho"espranza laser" nie odczytam tego dokladnie bo wyswietlacz nie pokazuje dokladnie wszystkich liter. jezeli natomiast zgasze samochod i odpale ponownie jest ten sam problem jest moc a nagle wyskakuje ten błąd i samochod mimo wcisnietego pedalu gazu jedzie jak 60letni samochod o mocy 30koni.... nie wiem i nie moge dojsc co to moze byc. wczesniej tego nie bylo. bardzo bym prosil o pomoc. moze spotkal sie ktos juz z takim problemem. z gory dziekuje aha i apropo tego buczenia to faktycznie po przekreceniu kluczyka buczy niesamowicie ta pompka przez okolo 20sekund potem sie uspakaja
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A co to może byc jak rozpedzam ostro samochod na jedynce ladnie sie wkręca (tak mi się wydaję) wrzucam szybko dwójkę oczekuję lekkiego wcisnięcia w fotel a tu du.a. jakby potrzebowal 2-3 sekundy na ponowne zebranie sie do normalnego,szybkiego przyspieszania.Czasem sie zdarza sie , że plynnie przyspiesza po włączeniu dwójki od razu.

 

pozdrw

Opublikowano
A co to może byc jak rozpedzam ostro samochod na jedynce ladnie sie wkręca (tak mi się wydaję) wrzucam szybko dwójkę oczekuję lekkiego wcisnięcia w fotel a tu du.a. jakby potrzebowal 2-3 sekundy na ponowne zebranie sie do normalnego,szybkiego przyspieszania.Czasem sie zdarza sie , że plynnie przyspiesza po włączeniu dwójki od razu.

 

pozdrw

Niedomaga sterowanie podciśnieniem. Przyczyn jest kilka uwalony konwerter podciśnienia, "przypieczona" gruszka na turbinie, ubytki podciśnienia z powodu nieszczelności, niewłaściwe sterowanie konwertera przez ECU z powodu błędnych odczytów (za dużo lub za mało: powietrza, paliwa, spalin w mieszance). Na początek kontrola przewodów podciśnienia potem diagnoza komputerowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.