Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

x5 jeżdżę od prawie roku i nigdy jeszcze nie maiłem potrzeby dolewania oleju (zawsze max na zielono). Wchodzę sobie dzisiaj do IDrive, sprawdzam poziom a tu komunikat: "oil level too high", podziałka jest zapełniona na maksa i jest koloru pomarańczowego. Nie wyświetlają się żadne błędy, auto nie dymi, olej po odkręceniu wlewu też wygląda normalnie. Miał ktoś taki problem? Czy w ogóle w e70 jest bagnet żeby potwierdzić manualnie poziom oleju (może to tylko czujnik) i wcale go nie przybywa. Nadmieniam, że przebieg auta mały- 30K.

pozdrawiam

W.

Opublikowano
komunikat oznacza za wysoki poziom oleju nie ma tragedii jednak przyczyn moze byc kilka mianowicie chwilowy spadek napięcia i komputer złapał błąd może masz faktycznie za duzo oleju a do tego przy rozgrzanym silniku olej rośnie na czujnik bym tu nie stawiał a dlatego ze gdyby coś było nie tak to pojawił by ci sie komunikat podczas rozruchu silnika a bagnet jest w e70 do sprawdzenia poziomu oleju... proponuje na poczatek podpiąć pod kompa i uzyskasz mam nadzieje własciewe informacje co do usterki
  • 5 lat później...
Opublikowano
Nie chcę zakładać nowego tematu ale zapytam bo nie jestem pewien. Mam zwyczaj "bagnetowgo" sprawdzania oleju w silniku i co mnie dziwi, to że na komputerze wskazuje max(wszystkie kafelki zielone i OK.) a na bagnecie po wymianie mam 2-3 mm nad dolną kreskę min. Jakoś nie wydaje mi się żeby była taka różnica między wskazaniem komputera(silnik odpalony, bo tak żąda), a bagnetem(silnik w stanie spoczynku). Czyżby zawieszony czujnik? Czy może nie tak coś sprawdzam? :( Pozdrawiam.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dobrze sprawdzasz.Dziś zerknąłem u siebie i jest tak samo na bagnecie i w komputerze.Pewnie czujnik przekłamuje faktycznie
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano