Skocz do zawartości

JAk to jest z tym kolektorem po lifcie w E60 530d??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/
Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/

 

Osie klapek są wzmocnione. Dochodzą słuchy, że dalej potrafią się urwać.

Opublikowano
Mam kupione E60 530d po lifcie z 08/2008 roku. Znajomy mi uświadamiał że po lifcie poprawione są urywające się klapki w układzie dolotowym w konstrukcji silnika . Nie wiem komu wierzyć. Czekam na wasze opinie ????? Czy jest sens grzebać czy nie ?????/

 

Osie klapek są wzmocnione. Dochodzą słuchy, że dalej potrafią się urwać.

 

 

Kolego wiem że to nie ten wątek, ale czy problem dotyczy też e60 520d przed liftem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi w ASO tez powiedzieli, że producent nie przewiduje wymiany kolektora ssącego... tak samo jak producent nie przewiduje wymiany oleju w automacie...Oczywiste jest ze BMW nie przyzna sie ze spieprzyło sprawe! Jeszcze pękające koła pasowe itd, też nie mowią o tym w ASO
Opublikowano
W ASO odpowiedziano mi że nie dotyczy 520d po liftingu .

 

Niestety, jest to "półprawda". Klapki masz tak wiec potencjalnie musisz się obawiać. Ośki są wzmocnione jednak pojawiają się informacje, że też potrafią się urwać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ASO odpowiedziano mi że nie dotyczy 520d po liftingu .

 

Niestety, jest to "półprawda". Klapki masz tak wiec potencjalnie musisz się obawiać. Ośki są wzmocnione jednak pojawiają się informacje, że też potrafią się urwać.

 

Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

Opublikowano
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

Jak byś mógł uzasadnić .

 

Okłamali mnie ( minęli się z prawdą ) :nienie:

Opublikowano

Kolektor :?: :?: :?:

Jeden z lepszych tematow na forum,ale nadal jako zagadka :wink:

Ostatnio bylem w service za filtrem paliwa i pytalem sie goscia o kolektor i urywajace sie blaszki.....odp; byla zadna bo czlowiek sie na mnie popatrzyl jak na wariata i zapytal sie skad ja mam takie informacje??? Mowie ze prosto z polski.....odp; byla energiczna :?: :?: :?: gosc zaczal sie smiertelnie smiac i powiedzial przyslowiowe angielskie dont worry mate :wink:

 

Powiem szczeze ze zaczyna mnie ten kolektor nurtowac,wiec chyba sie poswiece i rozkrece ten element dla swietego spokoju :!: :!: :!:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Klapki są plastikowe ale ośki są stalowe i podobno dalej się urywają :duh: Przy okazji mam pytanie; czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?
Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Nie wiem jak w E60,ale w E53 ma to znaczenie.

Ja mialem w automacie i nie mialem klapek,kolega w manualu,ten sam rocznik i miesiac i mial klapki.

Opublikowano
czy w wersjach z skrzynią manualną też są klapki w kolektorze,czy tylko w automatach?

 

a co ma piernik do wiatraka? :shock:

 

kolektor i tu i tu jest ten sam :wink:

Nie wiem jak w E60,ale w E53 ma to znaczenie.

Ja mialem w automacie i nie mialem klapek,kolega w manualu,ten sam rocznik i miesiac i mial klapki.

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

Opublikowano

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

zapewniam cie ze nie,polacy tam nie zagladali heheheh.

Jest kolektor w E53 bez klapek w oryginale.

Opublikowano (edytowane)
Tylko ponoć z tą zasadniczą różnicą że nawet jak klapka by się urwała nie narobi bałaganu bo jest plastikowa - również informacja z niewiarygodnego ASO.

 

To jet po prostu nieprawda.

Jak byś mógł uzasadnić .

 

Okłamali mnie ( minęli się z prawdą ) :nienie:

 

A czy mógłby ktoś na dowód pokazać taką plastikową klapkę? Jedź z aparatem do tego ASO niech Ci dowiodą, że wiedzą o czym mówią.

 

IMHO one są dalej metalowe, pokryte jakimś silikonem. Najczęściej jednak nie klapka wpada do silnika, nawet nie ośka. Z tego co zaobserwowałem w większości są to nity/śrubki mocujące klapkę do ośki.

Edytowane przez pszyman
Opublikowano

Jeśli miałeś e53 w i nie miałeś klapek to pewnie miałeś je wycięte :wink:

zapewniam cie ze nie,polacy tam nie zagladali heheheh.

Jest kolektor w E53 bez klapek w oryginale.

niekoniecznie musieli to byc polacy :wink:

 

nie wydaje mi się żeby silnik teoretycznie ten sam w e53 mial kolektor bez klapek a w e60 był z klapkami..

Opublikowano

Witam

Koledzy byłem właśnie na przeglądzie w ASO przebieg 153000 i zapytałem o kolektor i klapki. Pan z serwisu odpowiedział mi, że jeśli kolektor jest suchy ( nie ma żadnych wycieków w okolicach kolektora czy efektów pocenia) to do kolektora nie ma się, co dotykać. Natomiast, jeśli zaczyna się coś pocić to należy kolektor wymienić.

W wersji po lifcie klapki są wzmocnione :cool2: .

Opublikowano
Witam

Koledzy byłem właśnie na przeglądzie w ASO przebieg 153000 i zapytałem o kolektor i klapki. Pan z serwisu odpowiedział mi, że jeśli kolektor jest suchy ( nie ma żadnych wycieków w okolicach kolektora czy efektów pocenia) to do kolektora nie ma się, co dotykać. Natomiast, jeśli zaczyna się coś pocić to należy kolektor wymienić.

W wersji po lifcie klapki są wzmocnione :cool2: .

Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:
Opublikowano
Może ktoś zna dokladna nazwę po ang, jak się nazywają zaslepki i czy koniecznie po wycienciu sześciu blaszek trzeba zamacowac taki element...? Bo doszlem do wniosku ze jak rozbiore a będzie coś zle to muszę mieć wyjście awaryjne.Czy naprawdę dostanie się do tego kolektora zajmuje aż 5 godz roboty...?Dużo jest postów na ten temat, ale jaka jest faktyczna procedura przeróbki tego defektu :wink:
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano (edytowane)
Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:

 

Tak mi powiedział gość w ASO, koletor by się pocił w miejcu gdzie są ośki od klapek (wtedy jest do wymiany). Jaką spełniają rolę też w którymś z postów było napisane. Natomiast co mają klapki do skrzyni biegów :duh: ? Czy to automat czy manual czy 520D, 525D czy 530D wszystkie mają klapki :mrgreen: .

Edytowane przez macio116
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co miał na myśli mechanik ale jak kolektor się poci i są przecieki to przyczyny szukał bym gdzie indziej, bo z nowym działo by się identycznie.Co do tych klapek to może ktoś wie po co są wogóle mątowane i jaką spełniają rolę bo słyszałem że w wersjach z manualną skrzynią nie ma ich, tylko w automatach, czy to prawda?
. :cool2:

 

Tak mi powiedział gość w ASO. Jaką spełniają rolę też w którymś z postów było napisane. Natomiast co mają klapki do skrzyni biegów :duh: ? Czy to automat czy manual czy 520D, 525D czy 530D wszystkie mają klapki :mrgreen: .

 

Potwierdzam! Ja mam manuala i klapki są :wink:

 

...jeszcze :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.