Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam dzisiaj przejechałem około 50 km i wskazówka wody była na pierwszej kresce jezeli auto stoi to wskazówka dochodzi na srodek jesli zaczynam jachac i przejade około 3-4 km to wskazówka zaczyna spadac do pierwszej kreski 3 dni temu wymieniłem olej i tak to auto stało a dzisij taka niespodziana nie wiem jaki wczesniej olej był zalany a w warsztacie polecili mi castrola 10w40 i takim zalełem czy mozliwe ze wczesniej zalany był jakis inny olej czyli syntetyczny i to zrobiło to ze tak sie dzieje?? czy tez termostat juz jest na wykonczeniu ?? ogrzewanie i wszyatko działa tak jak powinno .. co mogło się zepsuc?? Edytowane przez kuki09041987
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
olej nie ma wplywu na to co dzieje ci sie z temperatura. druga sprawa to nieporozumienie z olejem jakim dales zalac ten silnik.

🙃🙃

Opublikowano
Zgadzam sie z przedmowca, syntetyk polecaja do tych silnikow z tego co wiem. A jesli chodzi o temperature to az takim fachowcem nie jestem, ale z mojego doswiadczenia to jak sa problemy z temperatura, to ma to czesto zwiazek z uszczelka pod glowica. Sprawdz przy odkreconym kurku od plynu chlodniczego( i wlaczonym silniku) czy cofa plyn, tzn. czy plyn sie burzy, bulgocze lub jak kto tam zwal.No i jaki jest poziom plynu. Nie gwarantuje tego bo ja problemy z uszczelka pod glowica jak mialem to zazwyczaj byla ta temperatura za wysoka a nie za niska, ale sprawdzic nie zaszkodzi :mrgreen: pozdrawiam
Opublikowano

Nie straszcie od razu uszczelką pod głowicą :duh: Przyczyny szukałbym w termostacie, bo wygląda na to, że po prostu cały czas jest otwarty. Doraźnie proponuję przesłonić częściowo chłodnicę tekturą, tak powiedzmy z 1/3 - 1/2 od góry. Wtedy zobaczysz czy po złapaniu nominalnej temperatury, wskazówka utrzymuje się na tym samym poziomie.

Poza tym można też sprawdzić czy jest duży obieg, po wykręceniu korka, zanim silnik się nagrzeje. Jeśli będzie, to odpowiedź masz oczywistą.

A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano
witam dzisiaj przejechałem około 50 km i wskazówka wody była na pierwszej kresce jezeli auto stoi to wskazówka dochodzi na srodek jesli zaczynam jachac i przejade około 3-4 km to wskazówka zaczyna spadac do pierwszej kreski 3 dni temu wymieniłem olej i tak to auto stało a dzisij taka niespodziana nie wiem jaki wczesniej olej był zalany a w warsztacie polecili mi castrola 10w40 i takim zalełem czy mozliwe ze wczesniej zalany był jakis inny olej czyli syntetyczny i to zrobiło to ze tak sie dzieje?? czy tez termostat juz jest na wykonczeniu ?? ogrzewanie i wszyatko działa tak jak powinno .. co mogło się zepsuc??

miałem kiedyś to samo, wymień termostat, u mnie pomogło (polecam przy okazji zmienić płyn chłodniczy na świeży)

Opublikowano
Nie straszcie od razu uszczelką pod głowicą :duh: Przyczyny szukałbym w termostacie, bo wygląda na to, że po prostu cały czas jest otwarty. Doraźnie proponuję przesłonić częściowo chłodnicę tekturą, tak powiedzmy z 1/3 - 1/2 od góry. Wtedy zobaczysz czy po złapaniu nominalnej temperatury, wskazówka utrzymuje się na tym samym poziomie.

Poza tym można też sprawdzić czy jest duży obieg, po wykręceniu korka, zanim silnik się nagrzeje. Jeśli będzie, to odpowiedź masz oczywistą.

 

Bron boze nie strasze, tym bardziej ze nie jestem zadnym fachowcem, i tak pewnie jest termostat, bo jak napisalem uszczelka to raczej jak sie gotuje a nie jak jest niska temperatura :) wiec sorki jesli kogos postraszylem, chcialem tylko pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.