Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze spadkiem mocy, mianowicie chodzi o to ze gdy przekraczam juz 100km/h i jade np 150 auto zaczyna zwalniac, jest uczucie jak gdyby samochod sie dławił zwalnia np do 110km/h odzyskuje moc o gdy osiagam ponownie 150 dzieje sie to samo czyli zwalnia. Niekiedy pojedzie 180 ale potem znowu sie dusi... mam podejrzenia ze to moze byc przepływomierz ale niewiem czy słusznie. Prosze o pomoc!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobnych tematów jest mnóstwo, wystarczy poszukać. Sprawdz czy na 4 biegu ekonomizer idzie do samej góry, jesli nie to moze to być przepływka a jesli dochodzi do samej góry to na 90 % zaworek od turbosprezarki zacina się (miałem podobnie).
Opublikowano
w temacie jestem zupełnie zielony, wiesz moze jaki jest koszt tego zaworu bądz przepływomierza? w poniedzialek jade na komputer ale chcialem jeszcze popytac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Zaworek ok 99 zł Pierburga na allegro a przepływka tylko Bosch cena ok. 472 zl . Najpierw zdiagnozuj co jest zepsute. Polecam ten sklep internetowy : http://www.czescidobmw.pl/index.php Edytowane przez guzior2
Opublikowano
Najgorszy scenariusz jaki mógł byc....... prawdopodobnie pompa paliwa i ewentualnie drugi wtrysk, qrwa zastrzele sie :mad2:
Opublikowano
Pompa... masakra! Jakoś w jesieni miałem ten problem i regeneracja kosztowała 2000zl. Wkurzyłem się bo problem wystąpił jak byłem na śląsku a to 500 km od mojego domu :roll: ale pocieszę cię że to całkiem dziwne objawy jak na pompę bo u mnie nie było nic takiego... właściwie nie widziałem żadnych objawów tylko po prostu nie odpalił mi rano i już nigdy więcej do wymiany pompy....
Opublikowano