Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze spadkiem mocy, mianowicie chodzi o to ze gdy przekraczam juz 100km/h i jade np 150 auto zaczyna zwalniac, jest uczucie jak gdyby samochod sie dławił zwalnia np do 110km/h odzyskuje moc o gdy osiagam ponownie 150 dzieje sie to samo czyli zwalnia. Niekiedy pojedzie 180 ale potem znowu sie dusi... mam podejrzenia ze to moze byc przepływomierz ale niewiem czy słusznie. Prosze o pomoc!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobnych tematów jest mnóstwo, wystarczy poszukać. Sprawdz czy na 4 biegu ekonomizer idzie do samej góry, jesli nie to moze to być przepływka a jesli dochodzi do samej góry to na 90 % zaworek od turbosprezarki zacina się (miałem podobnie).
Opublikowano
w temacie jestem zupełnie zielony, wiesz moze jaki jest koszt tego zaworu bądz przepływomierza? w poniedzialek jade na komputer ale chcialem jeszcze popytac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Zaworek ok 99 zł Pierburga na allegro a przepływka tylko Bosch cena ok. 472 zl . Najpierw zdiagnozuj co jest zepsute. Polecam ten sklep internetowy : http://www.czescidobmw.pl/index.php Edytowane przez guzior2
Opublikowano
Najgorszy scenariusz jaki mógł byc....... prawdopodobnie pompa paliwa i ewentualnie drugi wtrysk, qrwa zastrzele sie :mad2:
Opublikowano
Pompa... masakra! Jakoś w jesieni miałem ten problem i regeneracja kosztowała 2000zl. Wkurzyłem się bo problem wystąpił jak byłem na śląsku a to 500 km od mojego domu :roll: ale pocieszę cię że to całkiem dziwne objawy jak na pompę bo u mnie nie było nic takiego... właściwie nie widziałem żadnych objawów tylko po prostu nie odpalił mi rano i już nigdy więcej do wymiany pompy....
Opublikowano
ale regenerowałes pompe podajaca paliwo do baku czy pompe wtryskowa?? Gośc ze sklepu internetowego powiedzial mi ze jest taka i taka a ja niewiem ktore mi poszla, umowielem sie dopiero na 21 marca do mechanika bo ma wolne terminy dopiero wtedy i bedzie sprawdzal kompresje czy cos takiego i bede wiedzial napewno co jej dolega
Opublikowano

dla mnie to trochę próbują Cię naciągnąć ...... znajdź kogoś z forum kto zrobi Ci diagnostykę albo chociaż podjedź i zrób weryfikację tej diagnozy w innym warsztacie .... tak na logikę co ma wtrysk do tego , pompa też niewiele !!!!

zrobią regenerację pompy i dalej będzie to samo!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak tez chyba zrobie ale ogolnie z ta pompa to jade do calkiem innego goscia nie do tego ktory mi to zdiagnozowal... koles zajmuje sie wlasnie glownie pompami i tego typu rzeczami. Generalnie dzieje sie tez tak ze auto odpalone po przygazowaniu do wysokich obrotow zaczyna strasznie telepac i chodzi tak jakby na tzrech cylindrach noi zaczyna kopcic z wydechu dlatego stwierdzil ze to moze byc pompa albo wtrysk... kontaktowalem sie z gosciem ze sklepu internetowego wtrysko kosztuje 530 zl BOSCHA wiec nie drogo moim zdaniem choc i taki wydatek zaboli noo ale co zrobic?? :cry2:
Opublikowano
ja wymieniałem pompe wtryskową 2000pln. najlepiej zrob jak TC ci radzi bo moze probują cie naciągnąc bo te twoje objawy nie wygladają mi na pompe ale może się myle...
Opublikowano
dzieki za rady musze sie z tym pozbierac... ogólnie to sie zdołowałem ale pojade do kogos innego moze stwierdzi cos innego
Opublikowano
wtryski tez bede sprawdzal, nic nie wymienie dopóki nie dowiem sie dokładnie co jest przyczyną :? wole wynienic wtrysk niż pompe :)
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jednak to nie to... Dopiero regeneracja pompy pomogła, wszelkie objawy ustały. Wizyta u mechanika strasznie bolesna ale bez tego by sie nie obyło :/
Opublikowano
Witam. Panowie co moze byc przyczyna jezeli silnik jest zimny to pali elegancko jak nagrzany to tez najgorzej jest gdy postoji okolo godziny to wtedy trzeba go krecic okolo 3 sek. i jak zaskoczy to z wydechu leci chmura bialego dymu.No i oczywiscie caly czas mam brak mocy , czasami zaskoczy i wtedy ciagnie ale rzadko :cry:
Opublikowano

Witam. Proszę kolegów forumowiczów o pomoc. Temat wałkowany był już zapewne setki razy ale mimo wszystko proszę o pomoc.

Mój problem polega na tym , że autko nagle straciło moc tak jakby wogóle turbina się nie załączała. Wczoraj jeszcze normalnie wszystko chodziło, moc była a dzisiaj nic. Autko jest tak zamulone że jechać się nie da. Obroty dochodzą maksymalnie do 3500 i dalej nic. Czy może to byĆ wina zapchanego filtra odmy bądź zaślepionego zaworu egr( zaślepiony już pół roku)

Moze pomoze ktos z Myszkowa lub okolic?

Opublikowano
Bynior to właśnie może być pompa wtryskowa bo ja mialem podobnie tylko ze dzialo mi sie to wtedy gdy odpalilem auto i przygazowalem do 4 tysiecy to dzialo mi sie to samo, pompe zrobilem i objawy ustaly
Opublikowano
tez mam zaslepiony egr i szukam czesci zeby to zrobic jak nalezy, moj mechanik juz sie tym zajmuje bo wlasnie mam cos takiego ze raz ciagnie ladnie a raz muli. nie rozumiem wogole dlaczego ludzie tak robia i to zaslepiaja?? ja juz taka kupilem ale nie wiedzialem o tym i chce to zrobic tak jak powinno byc to nie sa duze koszta...naohpdz" mozesz miec walniety zaworek od turbiny, zacina sie jak to juz ktos wczesniej pisal w moim przypadku
Opublikowano
no ale staloby sie to tak bez wczesniejszych objawów? a moze to jest wina przeplywki? w ktorym miejscu sie znajduje ten zaworek i przeplywka?
Opublikowano
przede wszystkim diagnoza INPĄ, następnie rutynowa wymiana WSZYSTKICH wężyków podciśnienia [najlepiej sylikony 3,5mm średnicy]... dlaczego wszystkich?? ponieważ układ vacum jest rozgałęziony na 4 inne układy [dla M47], w których może być nieszczelność powodująca "zamulanie" się całego układu. Następną ważna sprawą jest czyszczenie zaworu AGR oraz czujnika ciśnienia doładowania, wymiana filtra ODMY, oraz wymiana wężyków przelewowych wtryskiwaczy [też na sylikony z tym że 3mm średnicy]. Co do elektrozawów N75 i N18 to nie ma co się za przeproszeniem p i e p r z y ć w czyszczenie tylko kupić nowy... tak naprawdę czyszczenie membrany nic nie da ponieważ w środku zaworu jest kolejny filtr, który także się zapycha [temat rozkminił Kolega Kameleon3000 :cool2: ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.