Skocz do zawartości

porada!! silnik, olej, co myslicie??!?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem nowy na forum, wczesniiej nie musialem sie logowac i pytac bo tematy byly, niestety teraz potrzebuje porady co robic!!

 

pol roku temu kupilem tania i piekna 520i z 97 roku przebieg jakies 105500 tys mil wyglada tak:

 

http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/1897888 (sprzedac za te cene jeszcze sie nie udalo)

 

pierwsza wycieczka ((400km)) i problem;;; cylinder nie pracuje ;; naprawa,, ZAWORY, uszczelniacze, swiece, nowy olej 10w40 filtry itp bla bla bla

 

kolejne kilometry ok.300 az tu nagle NIEEEE biale chmury dymu i okazalo sie ze bierze olej (niby standart w bmw:(((() ale na jakies 3300 km 10litrow dolewki to troche za duzo???? co myslicie:(

tydzien temu zmiana oleju na 15w40 plus preparat STOP SMOKE i dalej biale chmury i smierdzi olejem

 

co myslicie??? prosba o odpowiedz

 

dzieki

 

 

.

Opublikowano
Biały dym to przepalanie płynu chłodniczego, a nie oleju. Olej zostawia niebieskawy kolor.. Masz padniętą uszczelkę pod głowicą, albo głowice. A olej może iść do płynu chłodzącego. Gdyby tyle oleju jadł to zostawiał byś ostro niebieską osłone dymną :mrgreen:
Opublikowano

i wlasnie tu jest problem:)((

plynu chlodniczego nie ubywa a dym jest bialy....

 

dokladniej dym pojawia sie tylko przy rozgrzanym silniku i po ponownym odpaleniu.

slyszalem ze jezeli pierscienie by byly zajechane to przy redukcji np. pod gore tez by bylo niebiesko a nie jest. jest bialo na postoju

Opublikowano

jesli plynu nie ubywa to moze ten plyn co sie wypala zastepuje olej i nie zauwazasz braku plynu tylko oleju zobacz jak wyglada plyn maziowato czy taka bawarka ;)

olej to niebieskawy dym i koloru nie zmienisz no chyba ze niewiem co masz za plyn lub olej z drugiej strony po dolaniu 10 l oleju juz w ukladzie chlodzenia mial bys zamiat plynu prawie sam olej to to bys chyba zauwazyl

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
Jeśli ubywa oleju to albo masz go w układzie chłodniczym, albo go gubisz bo masz wyciek. Musisz pod osłoną silnika zobczyć czy nie jest w oleju dopiero po rozkręceniu jej. Albo palisz olej. Przecież tyle oleju nie może od tak sobie wyparować czy zniknąć.. musisz te 3 rzeczy sprawdzić.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierścienie olejowe lub głowica.Przy spalaniu płynu będzie bardziej biała para niż dym,a przy oleju i to jeszcze w takich ilościach będzie właśnie biało-niebieski gryzący dym.Stawiam na to że spi......li remont głowicy skoro wcześniej tego nie było(chociaż to tylko 400km).Jedź z reklamacją,a jak się nie uda to poszukaj może drugiego silnika,będzie szybciej i taniej.

A tak w ogóle to gratuluje zakupu.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

masz tu racje, glowica jest w zasadzie dobra ale pierscienie olejowe poszly a nie wiadomo czy tylko bo to za duzo oleju z tego co mowia mechanicy (bla bla bla)

 

czyli alboo gruby remont albo nowy silnik :mad2: :mad2: :mad2:

dzikuje za gratulacje :duh:

 

silnik taniej wyjdzie i nawet lepiej bo mozna mocniejszy wstawic i tu pytannie jaki bedzie lepszy

tak krotko jesli mozna

525i z 1995r

328i nie wiem z ktorego roku ale przebieg ma podejrzany 65000mil troche malo?!

 

pod 2,5l jakas gwarancja ma byc i tanszy jest co myslicie? i czy pasuja do tego co posiadam, moc podobna a podobno te z przed 96roku trwalsze sa

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.