Skocz do zawartości

m62b44 jaka powinna byc kompresja na cylindrach??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

m62b44 jakie powinno byc cisnienie sprężania?? dzisiaj bylem na mierzeniu i wyszlo ze mam na kazdym cylindrze po 10.0 bara.

czy to odpowiednie cisnienie ??czy za małe:( czy moze to powodowac wypadanie zaplonu na któryms z cylindrów .

I mam jeszcze jedno pytanie jakie są objawy padnietej odmy?? czy ona tez moze powodowac wypadanie zapłonów??

pozdrawiam i prosze o odpowiedz

Opublikowano
mi się wydaje że b.dobre :)
Uczę się wszystkiego na temat BMW E38 :) Jeżeli zrobię jakąś pomyłkę to proszę mnie poprawić :)
Opublikowano
Nie chcę być złym prorokiem ale jestem na 99% pewien że w swojej M60b40 pół roku temu dokonywałem pomiaru i z tego co pamiętam miałem w granicach 12 bara na każdym cylindrze. No chyba że się myle .............................ale raczej nie.
Opublikowano

a jak myslicie czy na tych 10 barach na kazdym garku dawala by rade jeszcze jakos normalnie jezdzic czy juz by byla tragedia???

bo u mnie jak narazie jest tragedia nie równo chodzi bylem na kompie z elektryka niby wszystko ok zauwarzylem wyciek ojelu miedzy glowicami a kolektorem ssacym podejrzewam wyciek z odmy i moze lapanie lewego powietrza z uszczelek pod kolektorem ssacym:/prosze o pomoc bo juz miesiac sie mecze z tym autem i dalej stoi:(

Opublikowano
no trochę marne a robiłeś ten pomiar na ciepłym silniku bo na takim sie powinno robić jeśli na ciepłym to lipa
Opublikowano
to na zimnym pokarze mniej zrób to na ciepłym
Opublikowano

Silnik zagrzany do 90 st. aku sprawne i wtedy robimy pomiar.

 

Według TIS ciśnienie sprężania w silniku m62b44 powinno wynosić 12 - 14 barów.

Czyli jednak amnezji nie mam. Dobrze pamiętałem że miałem 12 barów a nawet ciut więcej.

Opublikowano
Silnik złom,kompresja w v8 powinna wynosić 14 bar,pomiar na rozgrzanym silniku,przy dieslu na zimnym.

Pogrzebałem na forum w zakładce ,,zobacz swoje posty" i znalazłem ....................................... 13,5 bara na słabym akumulatorze miałem w swojej E32 więc chyba marek1132 masz racje, a nawet napewno. Niestety tpl twoje M62 w nie miało lekko ktoś jej nieźle wymieszał. Raczej szukał bym innego zdrowego motoru bo naprawa tego......................................................... :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.