Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sprawa Wyglada tak, (przeplywka , zawor turbiny, wszystko nasmarowane, egr odlaczony) turbo pompuje dobrze do ok 2,3 tys obr weze sa twarde ale powyzej wiekszych obr staja sie miekie, mozna je scisnac, gdy sa jeszcze wieksze obr to weze znow staja sie twarde. Czy to moze byc jakas nieszczelnosc ??? dodam ze turbo dosyc glosno slychac .

 

 

Czy da sie jakos sprawdzic czy uklad jest szczelny ??

 

 

 

Pozdro

Opublikowano
przeplywka , zawor turbiny, wszystko nasmarowane

czyściłeś ten elektroniczny przepływomierz?? jak??

egr odlaczony

to podłącz go z powrotem! w tym momencie turbina przeładowuje przez co w pewnym zakresie obrotów ECU zmniejsza boost.

dodam ze turbo dosyc glosno slychac

masz katalizatory?? jeżeli świszczy to jest OK! w końcu to turbo ładujące ponad 2 bary. Jeżeli wyje to już nieciekawie - łożyska, wirniki.

Czy da sie jakos sprawdzic czy uklad jest szczelny ??

Tak! na 100% będzie słychać głośne i wyraźne SYYYYCZENIE powietrza wydostającego się z jakiejś szczeliny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.