Skocz do zawartości

zablokowane drzwi i bagaznik po wyjęciu akumulatora

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, po wyjęciu akumulatora zatrzasnąłem drzwi i bagazninik. Nie mogę w zaden sposób dostac się do środka. Próbowałem otworzyc mechanicznie za pomocą kluczyka ale bez efektu. Prosze o pomoc.

Pozdrawiam Igor :(

Opublikowano

Witam dziękuje wszystkim za pomoc. Dla usciślenia informuję,że mam 520 model E39 z 1998 r . samochód jest zamkniety na amen i nie ma akumulatora wewnatrz. Może ktos będzie miał jeszcze inna radę.

pozdrawiam Igor :)

Opublikowano
Witam dziękuje wszystkim za pomoc. Dla usciślenia informuję,że mam 520 model E39 z 1998 r . samochód jest zamkniety na amen i nie ma akumulatora wewnatrz. Może ktos będzie miał jeszcze inna radę.

pozdrawiam Igor :)

A dlaczego nie da się otworzyć kluczem?Nie znam się ale chyba powinno dac rade..wiem że central nie działa ale pojedyńczo powinno się chyba dac otworzyć.Jeśli klape masz dociąganą elektr.to też nic się nie da zrobić.Jedyna nadzieja to zamek w drzwiach.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
ALE CO SIE DZIEJE, JAK WKLADASZ KLUCZYK ? Przekrecasz i co? Moze musisz tam walnac jakims wd-40. Moze nie bylo uzywane i sie troche zasyfilo. Jesli nie masz dociagania klapy to powinienes kluczem otworzyc. Ja tez tak mialem i spokojnie otwieralem kluczem. NIe chce Cie martwic, ale podejrzewam ze masz ryglowanie. Czyli nawet jesli sie dostaniesz do auta to i tak nie otworzysz drzwi od srodka. Ale jesli uda Ci sie akumulator wyjac i naladowac no to problem z glowy.

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Czytalem gdzies na forum ze do ktoregos kabla znajdujacego sie w lampach podlaczasz 12v i otwierasz samochod pilotem. Zapomnialem niestety szczegolow i na ktorym forum to bylo, ale prawdopodobnie tutaj.
Opublikowano