Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po części rozumiem AO. U mnie w rodzinie przypadkiem w jednym tygodniu odebraliśmy 2 nowe auta ( GLK i E90 ) oba białe.

Ludzie, znajomi, sąsiedzi, kontrahenci, konkurencja zaczęli to komentować - wiem w tym nie ma niczego złego ale powoduje to zasadę przyczynowo - skutkową t.j. skoro mają na nowe auta to ich interesy idą świetnie itp... Tym sposobem powstało kilka nowych firm w "mojej" branży...

Konkurencja rozszerzyła ofertę o produkty - usługi które tylko my oferowaliśmy...

Najlepiej byłoby mieszkać w innym miejscu - mieście, do pracy przyjeżdżać wspomnianą Skodą a po pracy w miejscu zamieszkania przesiadać się w m3 :D pozdr.

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No tak i idąc tym tokiem myślenia to trzeba by było chałupę jak masz ładniejszą obudowac słomą, żeby wygladala jak szałas i do spodni hilfigera przyszyc metkę "kasztan", ze niby też nie kosztowały 5 stów. Oczywiście nasze społeczeństwo lubi sie wyżyc na kims kto coś ma, albo do czegoś doszedł - ale z drugiej strony jak każdy sie chowa, kryje i mówi że to takie nic co ma to się robi zamknięty obieg i jedno nakręca drugie. Jedyną korzyścią jaką wg mnie AO osiągnął napisem 318d na prawie 300 konnym aucie, to to że na światłach rzeczywiście można się oszukac jadą czymś mocnym i myśląc że to czarne ma 140 koni, dajesz ogień i jest zdziwko. Natomiast czy tam będzie 318, 335 czy nawet M3 to i tak większoś społeczeństwa zakoduje czarne BMW = inna kasa niż np Passat. I można dac za BMW 316 z Orange 75 tys za nówkę, oraz za Paska 130 w salonie i tak to pierwsze będzie pozycjonowane wyżej. Doskonale mam przykład w drugą stronę: w 2005 roku kupilem nowe E91 320d czarne z jasnym środkiem - był szum, że fura, w 2009 zmieniłem na nowe 330d z zupełnie innej pólki cenowej, wyposażenia itd i podobny zestaw kolorystyczny i co? 95% nawet się nie kapnęło że coś zmieniłem, a reszta stwierdziła ze rejestracje mam jakieś inne. Reasumując: kupując BMW czy Mercedesa chcąc nie chcąc stereotypowo wchodzisz do ligi prestige i nic tego nie zmieni, żeden znaczek na klapie, spoiler, wydech lub jego brak.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano

dzięki za dyskusję, najpierw wyjaśnienie, nie jestem "szanowny" :mrgreen: tylko "kolega z forum" :cool2:,

pomimo "różnej" treści zgadzam się z wszystkimi wypowiedziami powyżej :cool2: świadczy to tylko o tym, że myślimy podobnie :D

 

znaczek 318d jest tylko uzupełnieniem dla "sąsiadów", jeszcze raz:

- nie znają się na tyle żeby wiedzieć, że takie auto kosztowało prawie 300tys. zł (taka była wartość cennikowa),

- jak dobrze wiecie za 3 stówki można kupić auto o zupełnie innym wyglądzie/parametrach/prestiżu, w takim aucie niezależnie co "nalepisz", jakie zamontujesz koła każdy (nawet dziadek) będzie wiedział "ten to ma kasę", przykład w salonie na ul. Puławskiej jest używany, bezwypadkowy, na gwarancji NISSAN GTR za 318tys., chyba widać różnicę w klasie :cool2: :cool2: samochodu, super sportowe auto kontra diesel z "prestiżowej" marki...

- nie wstydzę się, że mnie stać, zapracowałem na to uczciwą pracą, nie dostałem nic od życia za wyjątkiem rozumu, wytrwałości i szczęścia, mam też jak napisał kolega Houek "w tyle" co o mnie i o moim aucie myślą inni, myślennie/postrzeganie innych umożliwia funkcjonowanie mojej firemki/mnie na poziomie dla mnie satysfakcjonjuącym, jakbym zaczął jeździć "do pracy" GTR mając "w tyle" co o mnie myślą, a ja o nich :mrgreen: to za ~rok skończyłaby się kasa na koncie i stałbym się poszukującym pracy...

 

naprawdę podoboją mi się auta zrobione z "gustem", nie ważne ile to kosztowało ale musi wyglądać dobrze, w moim przypadku muszę na chwilę obecną zadowolić się tylko "wnętrzem" i motorem....zazdroszczę Wam, że mając tak jak Wy "w tyle" innych muszę się zastosować do polskich realiów panujących w środowisku gdzie pracuję...

 

edit 1: wszystko powyższe nadal nie zmienia jednak "mojego wyczucia gustu" :mrgreen: , że pakiety sportowe :cool2: powinny być montowane w autach sportowich :cool2: :cool2: a pakiety wizualne :cool2: w autach "użytkowych"....

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ok w takim razie kolego AO :D, myślę, że nie ma co ciągnąć tego wątku, po prostu Twoje stwierdzenie o przyczynach pewnych posunięc z samochodem zaintrygowało mnie jako realnie funkcjonujący fenomen socjologiczno-psychologiczny i jak najbardziej, moźna rzec, że niestety, podzielam Twój pogląd dotyczący kwestii reakcji otoczenia i jednak konieczności pewnej adaptacji z naszej strony do takiego stanu rzeczy. Oczywiście jeśli ktoś wykonuje zawód/prowadzi działalność i spotyka się z kontrahentami gdzie normalne okazywanie swojego statusu nie stanowi problemu, przeciwnie dodatkowo uwiarygadnia daną osobę jako poważnego partnera, to fajnie, natomiast w doskonałej większości przypadków człowiek musi jednak się pilnować by nie manifestować swojego potencjału dla ,,szerokiego odbiorcy'' i to niezależnie od tego czy wewnętrznie ma ,,w tyle'' zdanie innych, ale najzwyczajniej z rozsądku.

 

Zupełnie inna kwestia, to ,,pozycjonowanie'' marki BMW i w szczególności modelu E90 jeśli chodzi właśnie o kwestię oceny zamożności posiadacza takiego pojazdu, przy czym zgadzam się w 100% z tym, że marka BMW jest znacznie wyżej ,,pozycjonowana'' w odbiorze społecznym pod tym względem niż np. VW, mimo, że konkretnych przypadkach np. E90 może mieć mniejszą wartość niż np. nowy Passek.

Opublikowano

Super autko,super silnik.Jak dla mnie brakuje tylko m-paku i innych felg,nie koniecznie wiekszych.

ps. te listwy w srodku piano to wg mnie swietny wybor.

pzdr.

Opublikowano

Cholera ale tu się groźnie zaczyna robić :D

 

Moze byc nawet mini chociaz ma 100 koni mniej niz twoj,nadrobie licencją rajdową i 10cio letnim doswiadczeniem w rajdach,gdyz nie liczy sie tylko auto ale bardziej łącznik miedzy pedałlami a kierownicą...

pozdrawiam

 

Kolego na prostej to chyba 10cio letnie doświadczenie rajdowe jest do niczego nie potrzebne, licencja rajdowa tym bardziej. Chyba szkoda palić paliwa w Twoim mini.

 

 

Pzdr.

Opublikowano
myślę, że nie ma co ciągnąć tego wątku,

:cool2: :cool2: tak długo jak RP będzie RP to należy przyjąć, że tak u mnie będzie :mrgreen:

Super autko,super silnik.Jak dla mnie brakuje tylko m-paku i innych felg,nie koniecznie wiekszych.

ps. te listwy w srodku piano to wg mnie swietny wybor.

pzdr.

dzięki, środek będzie modyfikowany (zamiana "skóry" na skórę), będzie dołożona szpera ale pakietów nie będzie :mrgreen:

Kolego na prostej to chyba 10cio letnie doświadczenie rajdowe jest do niczego nie potrzebne, licencja rajdowa tym bardziej. Chyba szkoda palić paliwa w Twoim mini.

Pzdr.

eXiDe nie znasz się :mrgreen: Rajdowcy/Wyścigowcy potrafią naprawdę dużo...

 

...wracając do tematu auta, nałożyłem wszytskie chipy na jeden wykres/skalę, wygląda to tak:

1) zielony - katalog BMW,

2) żółty - moja seria,

3) czarny - błąd softu przy wgrywaniu w ASO,

4) czerwony - chip MASTERS,

5) niebieski - chip aktualny...

 

http://img651.imageshack.us/img651/3083/wykresy330d.jpg

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Mi też niebieski, z resztą widać gołym okiem :cool2:

A ci z mastersa to w sumie z tym ostrym kątem na początku się nie popisali...

Opublikowano
Ciekawe autko,ładnie podciągnięte.Chipek bardzo mi się podoba.Ogólnie ciekawa koncepcja.Ale nie podoba mi się,że robisz ludziom wode z mózgu na światłach. :lol:
Kubica GO!
Opublikowano
nie podoba mi się,że robisz ludziom wode z mózgu na światłach. :lol:

 

dziś jak kolega Arnold "bawiłem" się w pomiary G-techem :mrgreen: , ul.Powsińska, sucho ale zimno 2'C, z trakcją było "słabo", wynik jak na te warunki dobry:

 

http://img834.imageshack.us/img834/7766/588f.jpg

 

5,88 :cool2: , do zabawy przyłączyło się białe M3 :mrgreen: pozdrowienia dla Kierowcy :nienie: , zdecydowanie postawiło mnie na ziemi :mrgreen: :mrgreen: jednak co 4 rury to nie 2 ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
tylnie zimówki "mówią" dość :mrgreen: dziś były lepsze warunki atmosferyczne ale trakcji nie ma :cry2: poszła wraz z resztką bieżnika :mad2: ... fun jest :mrgreen: ale kontrola na jedną sprawną rękę :cry2: zaczyna robić problemy, poczekam aż się ociepli do ~8'C i na "łysych zimówkach" sprawdzę życiówkę :cool2: tego auta ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Co do autka to mi sie podoba duzy + za LCI,felgi tez fajne i dość oryginalne jak na E90:) Co do wątku o nie rzucaniu sie w oczy i sąsiedzkiej zazdrości dodam ,ze gdy w październiku przyszly mi nowe felgi 18" to pod swoim blokiem na drugi dzień mialem gwóźdź w oponie:/ A i dodaj wiecej zdjęć jesli mozesz :)
Opublikowano
gdy w październiku przyszly mi nowe felgi 18" to pod swoim blokiem na drugi dzień mialem gwóźdź w oponie:/

tzw. objaw "psa ogrodnika" :duh: :mad2: :duh: :mad2:

 

"lenie" tylko patrzą i komentują: komunista lub złodziej ... a ja biedny posiadacz służbowej np. Toyoty, wyzyskiwany muszę robić za marne "x" tys. i od tygodnia nie dostałem podwyżki ....

 

dodaj wiecej zdjęć jesli mozesz :)

mogę ale nie wniosą nic nowego :mrgreen: ,

z zewnątrz to co widać: seria w kolorze takim, że :duh: :duh: 7 z 10 BMW jest czarne :mad2: :mad2:

 

nie jeżdżę na spoty/balety :cool2: , nie mam też podestu pod oknem na którym stawiałbym auto i patrzył na nie :mrgreen: tylko zwykły, wspólny garaż, w którym nie widzę auta a jak jadę to też nie widzę co jest na zewnątrz tylko środek, dlatego konfigurowałem "bogate/użyteczne" wnętrze...co do, którego tak jak pisałem mam zastrzeżenie:"... "skóra" Dakota to nie skóra..." ...

 

dzięki za zrozumienie, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

koniec zabawy, szybciej nie umiem :mad2:

 

warunki:

- sucho,

- słońce,

- temp. ~7'C,

- równa droga,

- szerokość drogi 3 pasy,

- zimowe "łyse opony",

- auto z pustym bagażnikiem, z wszystkimi wykładzinami/matami/wyposażeniem seryjnym, zbiornik paliwa na początkowej rezerwie (~10l)...

 

wynik: 5,78 :8)

 

http://img228.imageshack.us/img228/1567/578xb.jpg

 

auto startując zawsze "ruszało" bokiem z zarzutem do +/- 1m, po kontrze powolna stabilizacja i ogień na do przodu, do bezpiecznego pomiaru potrzebne minimum 2 pasy ruchu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Próby robisz na włączonych systemach czy wyłączonych.

Próbowałeś jaka jest różnica z/bez systemów stabilności?

 

PS: Ja już zamówiłem G-TECHa nówke za 320zł z przesyłką także chyba się opłacało.

Ale jeszcze nie dotarł.

Opublikowano

ceny nie będę komentował, na temat urządzenia mogę powiedzieć, że na 100% jest warte większych pieniędzy...jest to nadal zabawka ale powtarzalna i dla pomiarów "Kowalskiego" wystarczająca...

 

raz na jakiś czas mierzę się Racelogiciem i tak jak pisałem nigdy nie wyszła mi różnica większa od 0,1s od G-techa, warunek, o którym instrukcja milczy to, że "pudełko" musisz zamontować maksymalnie nisko :!: na szybie ale tak żeby nie dotykało :!: deski...

 

pomiary zawsze na pełnym "off" jak masz włączone nawet tylko DTC to w przypadku zaczątku uślizgu (nie piszę o hamulcach, które wyrównują prędkość obrotową kół...) komp od razu przycina dawki paliwa, uślizg wykonasz ale nie na pełnej dawce paliwa, a pełna dawka to pełne osiągi...

 

oczywiście może się zdarzyć, że w przypadku nie sprzyjających warunków lub zawachania kierowcy lepsze czasy uzyskasz na pełnym DSC czy DTC...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

ze względu na znikomą szerokość opony 225 start zwykły:

 

- bez zaciągniętego hamulca,

- bez równoczesnego gazu i hamulca nożnego,

- skrzynia na "M/DS", nie ma różnicy w wynikach,

- start z obrotów jałowych powodował ze względu na początkowy brak trakcji (stawianie auta bokiem) natychmiastowe przejście do obrotów efektywnych czyli przedziału pomiędzy maks Nm a maks KM...

 

wynik mógłbym poprawić montując szersze opony (np. idealna dla obecnych parametrów auta szer. to 255 :cool2: ) aby zlikwidować mega uślizg początkowy ale takie opony w przypadku realnej jazdy (czyli 80-150 km/h) zaniżają elastyczność na której najbardziej mi zależy...

 

dodatkowo szersze opony utrudniają początkującemu jazdę małymi i bardzo krótkimi bokami, tzn. aby zrobić "drift" musiałbym jechać szybciej niż na obecnych 225 , na których i tak się już boję :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano

wynik mógłbym poprawić montując szersze opony (np. idealna dla obecnych parametrów auta szer. to 255 :cool2: ) aby zlikwidować mega uślizg początkowy ale takie opony w przypadku realnej jazdy (czyli 80-150 km/h) zaniżają elastyczność na której najbardziej mi zależy...

 

dodatkowo szersze opony utrudniają początkującemu jazdę małymi i bardzo krótkimi bokami, tzn. aby zrobić "drift" musiałbym jechać szybciej niż na obecnych 225 , na których i tak się już boję :mrgreen: :mrgreen:

 

Jak sie boisz to musisz kupić słabsze auto ;p

 

A co do elastyczności i szerokości, to przy Twoim momencie i mocy nie odczujesz absolutnie żadnej różnicy która wg stopera może 0.1-0.2 sekundy by wyniosła a bezpieczeństwo się zwiekszy

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Moderatorzy
Opublikowano
do bezpiecznego pomiaru potrzebne minimum 2 pasy ruchu...

 

ciekawe ile pasów potrzebują auta z mocą 500-600 KM :wink:

 

Ja mam 255 z tyłu i trakcja na suchym jest wystarczająca. Fajny wynik :cool2:

Opublikowano

białe M3 z poniedziałku miało zdecydowanie więcej trakcji niż ja, kwestia zgrania całości

 

z wyniku jestem zadowolony :cool2:

 

Dziqsek:

:mrgreen: :mrgreen:

jest to rada ale słabszym autem miałem słabsze efekty, jak to mówią "...słabej baletnicy..." :mrgreen:

 

nie wiem ile jeździsz, jakimi autami i gdzie ale w przypadku realnej jazdy w zwykłych warunkach naprawdę czuć różnicę jak na ośce masz 300, 400, 500 czy ponad 600Nm...system gazu 0-1 nie sprawdza się ale żeby to poczuć należy przejechać się :cool2:

mocno obrazuje takie zachowanie gra GT5 :cool2: większość moich znajomych , kierując np. M3 na mokrym nie umie jechać na wprost jak podłączę im kierownicę a nie dam pada z gazem na przycisku 'X" :mrgreen: :mrgreen:

 

na lato nie będę montował 255 ponieważ temperatura powietrza, jazda na klimie, obciążony IC oraz cieplejsza jezdnia spowodują, że brak trakcji zostanie mocno wyeliminowany ale następny zimowy tył będzie prawdopodobnie 255, w przypadku śniegu i tak nie jadę do przodu :mrgreen: nie zaleznie co mam nałożone ale na suchym i zimnym tak jak piszesz będzie:

- bezpieczniej :cool2: ,

- szybciej od 0....

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
W moim przypadku było odwrotnie szybciej i bardziej rzucało na boki jak zalozylem szersze kola 255,teoretycznie im szersze koło tym mniejszy docisc na powierzchni styku opony z ziemią. pozdr
Opublikowano

to co napisałeś ja nazywam "myszkowaniem", czyli mniejszy punktowy nacisk, z ponad 30tys. km tym autem na 255 zrobiłem może 1 tys. i tak jak napisałeś auto jadąc dla mnie myszkowało (może/pewnie była kwestia za wąskiej felgi, zakładałem na 8") ale też zauważyłem, że trakcja przy "dynamicznym ruszaniu" była zdecydowanie większa, tzn. ślad jaki zostawiało auto na drodze był dużo krótszy a tył auta ślizgał się tylko do przodu a nie jak obecnie najpierw na boki a dopiero po stabilizacji do przodu...

 

przy tym ~1 tys. na 255 zuważyłem też znaczący spadek elastyczności, niestety nie był to poziom ~0,2s jak zasugerował Dziqusek,

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.