Skocz do zawartości

AO 330d N57 245KM/540Nm


AO

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dzięki :wink: ,

 

- do auta za wyjątkiem prawdziwej skóry i szpery nie potrzebuję nic więcej,

- od siebie jak najbardziej: umiejętności aby w pełni wykorzystać możliowsci jakie daje auto , a nie tylko cieszyć się "jazdą w określonych warunkach" :mrgreen: :mrgreen:

 

edit 1: jak najbardziej potrzebuję "dźwięku z prawdziwego silnika z właścicwym wydechem" ale tylko w przypadku jak będą "baki ponad 100l", i będzie to właściwie wyważone dla calości...spalanie nigdy mnie nie przerażało ale realny zasięg już tak :mrgreen:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Nie narzekaj, znajomy ma starego Dodge-a Ram-a sprzed chyba 20 lat i pali mu po mieście 64 litry a bak ma na 90l pojemności , więc nawet M3 to przy nim mistrz dlugich zasiegow ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :mrgreen:

 

nisko obrotowa 8 :cool2: w stylu USA :cool2: robi na mnie największe wrażenie (no może za wyjątkiem 6.3 AMG ale to inny przedział cenowy/jakościowy), jest to "to" co kiedyś będę miał w garażu dla zabawy, tylko dla zabawy i wtedy czy na baku będę jeździł 1h czy 2h nie będzie miało znaczenia...

 

na chilę obecną pozycja na "czajniczek" przy dystrybutorze jest dla mnie męką dlatego właśnie używam 3.0d a nie 3.5i, cena zakupu w ASO ta ~sama, kwestia świadomego wyboru...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna seria seri... Feleczki strasznie małe , juz czytalem w jakims temacie ze zrobiles 200km z czujnikami zeby sprawdzic czy moment ich nie ZJE... mimo to osobiscie bym ich nie wział nawet za darmo. Współczuje gustu ale wazne ze jestes zadowolony.

 

Szkoda ze nie stac mnie na taka fure bo bym ja od kopa modził. Nie wolales benzyny? Dla mnie modzenie diesla to taki latwy tuning , benzin + kompresor to jest zabawa , pozatym uwielbiam rasowy dzwiek czego nie mozna w dieslu uzyskac :(

 

Ogólnie ładna seria ( na zimowkach). Zycze powodzenia w modach , najbardziej czlowieka cieszy jak sie cos wlasnymi rekami przy aucie zrobi :wink: Pozdro!

Przeciwnik SERII.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

- navi CIC 8,8” :cool2: :cool2: wersja prawie pełna bez TV: internet, nawigacja, dysk twardy, dvd, mp3, zarządzanie muzyką, photo, kilka telefonów, sms pisanie/czytanie, funkcje auta…,

 

w opisie dostrzegłem zapis INTERNET

Czy funkcja ta u Ciebie działa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w opisie dostrzegłem zapis INTERNET

Czy funkcja ta u Ciebie działa ?

jak najbardziej tylko na terenie "Europy" rozumianej przez Producenta, czyli na zachód od Odry :mrgreen:

Fajna seria seri... Feleczki strasznie małe , juz czytalem w jakims temacie ze zrobiles 200km z czujnikami zeby sprawdzic czy moment ich nie ZJE... mimo to osobiscie bym ich nie wział nawet za darmo. Współczuje gustu ale wazne ze jestes zadowolony.

 

Szkoda ze nie stac mnie na taka fure bo bym ja od kopa modził. Nie wolales benzyny? Dla mnie modzenie diesla to taki latwy tuning , benzin + kompresor to jest zabawa , pozatym uwielbiam rasowy dzwiek czego nie mozna w dieslu uzyskac :(

 

Ogólnie ładna seria ( na zimowkach). Zycze powodzenia w modach , najbardziej czlowieka cieszy jak sie cos wlasnymi rekami przy aucie zrobi :wink: Pozdro!

- własna praca :cool2: rozumiem i zazdroszczę :cool2: w miarę możliwości chodzę patrzeć do znajomego jak robi ale sam to tylko umiem coś "wyliczyć", taki inż. XXI wieku :mad2: :mad2: ,

 

- diesel to mega porażka, jak kupowałem to jednak "lepszego" w "3" nie było, był i jest mocniejszy 3,5d ale w mojej ocenie jest to "gorszy" motor... diesel ma jednak dla mnie mega zaletę - zasięg na baku :cool2: :cool2: , na razie stać mnie na każde spalanie ale naprawdę nie akceptuję wymuszonych postojów na tankowanie,

 

- co do dźwięku, przez ponad jeden rok jeździłem subaru 2,5 boxer z pełnym przelotowym wydechem, więc jeżeli chodzi o dźwięk to obecnie rusza mnie tylko nisko obrotowa 8 by USA lub też nisko obrotowy atmosfeyczny 6,2 by AMG...inne benzyny są 1000000000000000000 razy lepsze od diesla ale szału na mnie nie robią :| , dźwięk z garów 6,8 czy 10 by BMW w konfrontacji z przelotowym wydechem do boxera z subaru to dla mnie "mały i skromny pierd",

 

- co do moich letnich felg :mrgreen: :mrgreen: dla mnie też są "brzydkie" (na prawdę nie trzeba być "estetą" aby to zauważyć :mrgreen: ) ale mają dla mnie bardzo ważne zalety, które w odniesieniu do wyglądu, który dla mnie jest trzecio planowy :wink: i ginie przy tym, że są bardzo ale to bardzo lekkie (ja osobiście nie znam lżejszych), mocne i wytrzymują napór Nm....

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie stać mnie na każde spalanie ale naprawdę nie akceptuję wymuszonych postojów na tankowanie

 

no powiem CI AO, że dawno takiego "mądrego" argumentu nie słyszałem :duh:

 

dźwięk z garów 6,8 czy 10 by BMW w konfrontacji z przelotowym wydechem do boxera z subaru to dla mnie "mały i skromny pierd"

 

może i pierd, ale z klasą ;)

 

wytrzymują napór Nm....

 

co najmniej jakbyś miał 2000Nm, sorry ale nawet chińska felga wytrzyma taki Nm, to nie jest odrzutowiec że łamie felgi na starcie :mad2:

 

ja miałem 540Nm w poprzednim aucie i na zwykłej stalówce w zimie jeżdziłem i absolutnie nic się jej nie działo.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem CI AO, że dawno takiego "mądrego" argumentu nie słyszałem :duh:

 

 

może i pierd, ale z klasą ;)

 

 

co najmniej jakbyś miał 2000Nm, sorry ale nawet chińska felga wytrzyma taki Nm, to nie jest odrzutowiec że łamie felgi na starcie :mad2:

 

ja miałem 540Nm w poprzednim aucie i na zwykłej stalówce w zimie jeżdziłem i absolutnie nic się jej nie działo.

 

to pewnie dlatego, że masz większą wiedzę, lepsze auto, jesteś lepszym kierownikiem i masz lepszy gust , ogólnie zazdorszczę, jakbym był młodszy to pewnie nalepiłbym Twoje zdjęcie jako plakat na ścianę ....

 

Z felgami to trzeba uważać:

nie każdy musi, kolega Maksss nie musi bo wie lepiej, jeździł na stalówkach i było OK....

a że stal ma wartość Rm dużo wyżej to nie ważne bo jaki związek mają Nm z granicą plastyczności, strzałka ugięcia też nie ma znaczenia....

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie dlatego, że masz większą wiedzę, lepsze auto, jesteś lepszym kierownikiem i masz lepszy gust , ogólnie zazdorszczę, jakbym był młodszy to pewnie nalepiłbym Twoje zdjęcie jako plakat na ścianę ....

 

nie lubie być gwiazdą, ani obiektem westchnień,ale mimo wszystko dziękuje za pochwały, nie musiałeś :D

 

jak tak bardzo chcesz to zrobie sobie profi sesje, nawet napisze Ci autograf z dedykacją :D

 

każdy musi, kolega Maksss nie musi bo wie lepiej, jeździł na stalówkach i było OK....

a że stal ma wartość Rm dużo wyżej to nie ważne bo jaki związek mają Nm z granicą plastyczności, strzałka ugięcia też nie ma znaczenia....

 

proponuje zmienić prace i zostać ekspertem od przeciążeń jakie działają na felgii ;) nie neguje Twojego podejścia do tematu, ale jest to troche śmieszne i przesadzone na wyrost, tak jak dla Ciebie zmiany serii są dziwne, tak dla mnie Twoje podejście do tematu przeciążeń jest mega dziwne :D

 

jeżdziłem na stali i co się stało, nic, zaliczyłem nie jedną dziure podczas zimy, nie jeden start spod świateł z pedałem w podłodze i stal jak była prosta tak dalej jest..wiem lepiej, bo miałem, Ty za to wiesz lepiej bo masz mega lekkie i odporne felgi na przeciążenia :D a 3G też wytrzymują :?: Zaraz napiszesz, że są niezniszczalne :P

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maksss naprawdę podoba mi sie Twoje auto, podoba mi się także chęć modów, wydaje mi się , że parę lat wstecz też taki byłem, trudo uwierzyć ale chyba coś mieliśmy wspólnego...

 

na mechanice się nie znam :mad2: , coś tam popatrzę, coś tam popytam czy poczytam :mrgreen: :mrgreen: ,

 

na prodkucji z metali nie żelaznych dość mocno się jednak znam :wink: , jestem szefem firemki robiącej różne produkty (nie felgi :mrgreen: ) z różnych metali :wink: z nakierowniem na aluminium....

 

na temat "felg" mogę "zwodowo" dopowiedzieć, że w przypadku każdego produktu kluczowe znaczenie ma tzw. wytrzymałość materiałów która jest uzalezniona od:

 

- rodzaju materiału czyli różne wsady/stopy ,

- rodzaju produkcji czyli technologia otrzymania produktu: odlewanie (radzaj/typ/sposób/...), walcowanie, kucie....

- najważniejszy parametr: ilość materiału użytego do otrzymania danego dobra, przykład: rura o stałej średnicy z grubszą ścianką będzie miała większą wytrzymałość od rury z cieńszą ścianką...

 

i tak dochodzimy do "moich felg", mój "super OZ" :mrgreen: waży poniżej 7kg, felga ori przy tych samych wymiarach waży prawie 9kg, jest więc cięższa o prawie 30%....

 

z tego powodu felga ori jest właściwie "pancerna", gdyby firma robiąca ori felgi dla BMW przy zachowaniu swojej technologi

z produktu 9kg zrobiłaby felgę 7kg to ta felga nadawałaby się na śmieci po kilkudziesięciu km przejechanych w aucie o mocy "małego fiata"....

 

pozdr.

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga + opona daje mi w sumie ponad 4kg na jedne koło w porównaniu do zimówki o tym samym rozmiarze...

 

nie wiem ile w tym prawdy ale osoba, którą szanuję i uczy mnie jazdy mówi, że masa z koła liczy sie razy 4 w odniesieniu do masy resorowanej, czyli jeżeli mam 4 koła i na każdym 4kg to daje mi w sumie 16kg, 16kg x 4 (teoria kierowcy z rally crossu) to 64kg...

 

a 64 kg to waga 1,35 mojej żony a jak jadę z nią to już czuję różnicę w "prowadzeniu" auta ...

 

różnica jest też przy redukcji i trakcji, na ori felgach jak jest sucho to właściwie powyżej 40km/h nie zrywam , na lekkich kołach granica jest przeniesiona o 10km/h wyżej....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że przeoczyłem odpowiedź, ale nigdzie nie znalazłem informacji kto Ci zrobił ten ostatni program z którego jesteś zadowolony? i pytanie dodatkowe czy przeprogramowywał Ci też skrzynie?

 

pzrd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica jest też przy redukcji i trakcji, na ori felgach jak jest sucho to właściwie powyżej 40km/h nie zrywam , na lekkich kołach granica jest przeniesiona o 10km/h wyżej....

 

Zawsze fascynowały nie takie aptekarskie wyliczenia, normalnie trza by z menzurką, miarką i wagą dokładności 0,0001 kg jeździć :roll:

AO a jak jest z trakcją jak przytyjesz dwa kilo po świętach? :lol:

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajcie ze zrozumieniem... tu nie chodzi o masę auta i dupereli w środku a o masę nieresorowaną ... ale my się przecież nie znamy :lol:

 

p.s.

mały OT: moje 19" ważą z oponą tylko 25,09 kg :mrgreen:

Edytowane przez jacek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale my się przecież nie znamy :lol:

chyba o to głównie chodzi :mrgreen:

 

....

zmieniłem dziś na lato i zrobiłem dokładne "ważenie":

- opna letnia NIE ROF, 225/45/17, prawie nowa, conti sport contact 3 , waga: 9,2 kg,

- opona zimowa ROF, łysa, good year, ultra grip, waga: 11,7 kg

 

różnica na wadze opon (nowa letnia do łysej zimowej): 2,5 kg

 

- felga ori, 17"/8", waga: 11,7 kg

- felga OZ, 17"/8", waga: 7 kg

 

różnica na wadze felgi: 4,7 kg, ori jest cięższe o ~65% ...

 

- waga koła zimowego 225/45/17 łysego: 23,4 kg/1 szt.

- waga koła letniego 225/45/17 nowego: 16,2 kg/1 szt.

 

różnica na jednym kole: 7,2 kg

różnica na 4 koła: 28,8 kg

różnica w prowadzeniu auta w przeliczeniu na masę resorowaną: 115,2 kg

 

temat "felg" po "pełnym" wyjaśnieniu: po co :?: , dlaczego takie brzydkie :?:

 

uważam za zamknięty :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.