Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

E90 330d (silnik N57 245/540Nm)

 

Konfiguracja (obok będę pisał czy opcja po prawie roku użytkowania okazała sie dla mnie trafiona czy nie):

 

- szafirowoczarny metalik :| ,

 

lato:

 

http://img121.imageshack.us/img121/5950/0lato.jpg

 

zima:

 

http://img824.imageshack.us/img824/5544/1zima.jpg

 

- „skóra” DAKOTA :cry2: rudy brąz , tandeta w porównaniu do skóry montowanych np. przez JAVA CAR DESIGN,

- listwy „czarny fortepian” :cool2: ,

- automat :cool2: ,

- tempomat z funkcją hamowania :| ,

- aktywny układ kierowniczy :cool2: :cool2: ,

- kierownica M :cool2: :cool2: ,

- kierownica wielofunkcyjna :cool2: ,

- sterowanie głosem :cry2: ,

- dostęp komfortowy :cry2: ,

- szklany dach :| ,

- pakiet do lusterek zewnętrznych: przyciemniane automatycznie, ogrzewane, składane, obniżane dla R :| ,

- lusterko wewnętrzne przyciemniane automatycznie :| ,

- pakiet dla palących :| ,

- ogrzewania foteli :cool2: ,

- przedni podłokietnik przesuwany :| ,

- „lodówka” w podłokietniku :| ,

- tylni podłokietnik z uchwytami na kubki :| ,

- spryskiwacze/bi ksenony :cool2: ,

- światła adaptacyjne/zmienne natężenie strumienia/skrętne :| ,

- asystent świateł drogowych :cool2: ,

- czujnik deszczu z kontrolą świateł (dzienne/mijania/drogowe) :| ,

- pakiet dodatkowego oświetlenia (~diody w klamkach) :cool2: ,

- klima 2 stefowa :cool2: ,

- czujniki PDC przód/tył :| ,

- składane zagłówki tylne :cool2: ,

- navi CIC 8,8” :cool2: :cool2: wersja prawie pełna bez TV: internet, nawigacja, dysk twardy, dvd, mp3, zarządzanie muzyką, photo, kilka telefonów, sms pisanie/czytanie, funkcje auta…,

 

http://img140.imageshack.us/img140/2923/7navi.jpg

 

- bluetooth :cool2: ,

- snap pod telefon :cool2: ,

- hi/fi :| ,

- wejście USB/i Pod :| ,

- składana kanapa :| ,

- worek :cool2: ,

- atestowana folia na tylnych szybach :cool2: ,

- ….

 

Modyfikacje:

 

- oznaczenie na klapie 318d :cool2: ,

- żółty pasek :cool2: na kierownicy M, kiera Performance z spłaszczeniem na dole „biła” :duh: po łapach więc poszła do ludzi…,

- najlżejsze seryjne felgi OZ :cool2: , 17”/8”poniżej 7kg + opony nie ROF 225/45/17

- chipy :mrgreen: …

 

Plany na 2011:

 

- mimo, że to diesel w automacie będzie szpera Qaife,

- wymiana „skóry” na skórę,

 

W głowie:

 

- zmiana podwójnej końcówki z tłumika końcowego na pojedynczą.

 

Historia chipów:

 

- seria z hamowni inercyjnej po dotarciu i wymianie „płynów” 240KM/550Nm:

 

http://img28.imageshack.us/img28/2440/2fabryka.jpg

 

- seria z MASTERSA 255KM/540Nm :mrgreen: (z tego samego tygodnia co była inercja) wraz z chipem na 303KM/614Nm:

 

http://img840.imageshack.us/img840/8591/3modmasters.jpg

 

auto jeździło dobrze i dziko (przesunięcie parametrów w granice odcięcia) ale było głośne, mocno słyszalna była pompa paliwa, dodatkowo przy wgrywaniu programu został „zepsuty” soft układu DSC,

 

- naprawa poprzez wgranie nowego pełnego softu na wszystkie sterowniki w ASO naprawiła układ DSC ale soft na sterowanie motorem wszedł z „błędem” i zamiast wcześniejszych firmowych „liniowych” 240/550Nm otrzymałem na inercji 224KM/550Nm z przebiegiem wartości typu geograficznego (góry/doliny):

 

http://img213.imageshack.us/img213/6929/4bladsoftu.jpg

 

- wgranie kolejny raz pełnego softu na wszystko uzdrowiło sytuację i powstały „liniowe” 242KM/557Nm z inercji:

 

http://img267.imageshack.us/img267/2306/5naprawionaseria.jpg

 

było OK ale auto miało zdrowe rezerwy a kierownik zdrowe nie spocone dłonie więc przyszedł czas na ostatni chip, inny przebieg niż z MASTERSA, inna komfortowa praca silnika i wynik z inercji 286KM/610Nm:

 

http://img222.imageshack.us/img222/2169/6modkreator.jpg

 

wykres serii jest z zimnego motoru 235KM/548Nm, na ciepłym było tak jak poprzednio czyli 242KM/557Nm…

 

Obecnie auto ma przebieg 35tys. km, nic się nie zepsuło :cool2: , nie przepaliła się nawet jedna żaróweczka. Chyba mnie lubi :oops: :oops: ….

 

pozdrawiam

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

AO a co ma Ci się psuć w takim aucie? Wg mnie 5 lat jazdy bez usterek, pomijając pozycje eksploatacyjne :)

 

Nie zgadzam się z wieloma " :| " :mrgreen: ;) czy aby dobrego emota wstawiłeś??? ;)

 

No i co tu więcej pisać.. właściwie to motor najfajniejszy z całej listy... - oprócz tego mam wszystko ;) - no prawie pomijając kilka pozycji z Twojego wyposażenia :)

 

 

Masz jakieś zdjęcia 'od tyłu' ;) ?

 

Pzdr.

Opublikowano

No i co tu więcej pisać.. właściwie to motor najfajniejszy z całej listy...

Pzdr.

wiesz jak trudno kupić "dobre" auto, które będzie wyglądać dla nie wtajemniczonych jak maks. 50 tys. zł :mrgreen:

 

tylko ten model spełniał moje oczekiwania, wygląda jak "bieda" a robię 100km/h poniżej 6s, pojadę "bokiem" a na serpentynkch jest fun i speed...

 

dla mnie ideał bez wielkich kół, wielkich rynien z tyłu, skrzydeł/parapetów, imitacji wlotów powietrza czy tuby basowej w bagażniku...

 

~10 lat temu miałem auta o wartości kilkudziesięciu tysięcy zł i robiłem je na "set" tysięcy a obecnie mam auto z "set" a robię je na "dziesiąt"...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Fajne autko, fajne wyposażenie, extra silnik. Czekamy na więcej zdjęć tyłu i środka :) Mi strasznie podoba się ruda skóra :norty:

 

Heh, auto na zimówkach wygląda tak "elegancko" w porównaniu do letniego setu na którym jest bardziej drapieżne... :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)

Za silnik :cool2:

Za model :cool2:

Za marke :cool2:

Za wyposażenie :cool2:

Za wilka w owczej skórze :cool2:

= ***** (OCENA 5-cio gwiazdkowa :norty: )

Edytowane przez klagosz
Opublikowano

A czym Cię dostęp komfortowy tak rozwścieczył? Mam i sobie chwalę - coś Ci szwankuje?

 

Furka super :cool2: Chciałbym miec LCI, podobno w silniku 3 litry jest duży przeskok względem tego co mam :)

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
A czym Cię dostęp komfortowy tak rozwścieczył? Mam i sobie chwalę - coś Ci szwankuje?

 

Furka super :cool2: Chciałbym miec LCI, podobno w silniku 3 litry jest duży przeskok względem tego co mam :)

1) dostęp komfortowy działa rewelacyjnie (tak jak powinien) w mniejszych miastach, jak jadę do rodzinnki z Szczecina to nigdy nie używam pilota, w W-wie gdzie mieszkam jest tak dużo "częstotliwości w powietrzu", że funcja więcej nie działa :cry2: niż działa,

2) motor N57 naprawdę różni się, kolega z M57 jak jechał 1. raz ze mną to był pewny, że zmieniłem wydech, różnice najlepiej zaobserowować robiąc zwykłą jazdę bezposrednio po wyjściu z M57, różnice:

- wyższe euro,

- wyższe osiągi,

- większa elastyczność,

- mniejsze spalanie,

- lepszy dźwięk (jeżeli w dieslu można mówić o dźwięku),

3) a navi CIC po lifcie w porównaniu do CCC to dla mnie "kombajn multimedialny" a nie nawigacja, z sprzętu domowego najbardziej przypomina mi PS3 w porównaniu do "klasycznej wieży".

PS.: spodobało mi się twoje ukrywanie potencjału samochodu :8)

wcześniej za dużo miałem "tunningowanych aut", coś mi w głowie pękło jak przekroczyłem grancię w SUBARU:

- większe turbo,

- większy IC,

- wydech przelotowy,

- strojenie drogowe całości,

- mocniejszy spiek na sprzęgło,

 

stage III + dodatki, robiłem to tu: http://maptek.pl/pl/oferta/forester_25l_xt.php ,

 

- hi endowy sprzęt grający zrobiony przez Galerię Tonów z W-wy.

Fajne autko, fajne wyposażenie, extra silnik. Czekamy na więcej zdjęć tyłu i środka :) Mi strasznie podoba się ruda skóra :norty:

 

Heh, auto na zimówkach wygląda tak "elegancko" w porównaniu do letniego setu na którym jest bardziej drapieżne... :wink:

mi też podoba się skóra (prawdziwa/naturalna/pachnąca) :cool2: :cool2: ale "skórze" :cry2: BMW mówię nie

a wygląd :mrgreen: Kokos :mad2: , tu nie ma wyglądu :mrgreen: , auto ma "jeździć" i to było główne założenie dla całości

 

opis mojego auta przedstawiłem dla osób, które może nie mają BMW :cry2: , może kiedyś wejdą na forum i zobaczą, że BMW to nie tylko "remiza", że te czasy to już historia...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Myślę, że masz jeden mod, którym nie jednego asa w VW czy innym oooudi osmieszyłeś :mrgreen: 318d... :lol:

Auto fajne, wrzuć jakieś foty z tym felunkiem letnim, żebyśmy mogli pokrytykować/pokiwać z uznaniem :P

 

ps. skóry Individual też nie teges :wink:

pozdro

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Opublikowano

Plus za silniki i model po lifcie :cool2:

 

Minus za te OZ, 17 cali to stanowczo za mało dla E90, minimum 18 cali, a optymalnie 19 cali i byłoby bardzo fajnie :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popieram, auto ma jeździć, a nie tylko wyglądać. W mojej okolicy są takie dziury po zimie, ze na 19" to musiałbym jeździć tylko autostradą.

 

Auto :cool2:

Opublikowano
Podoba mie się ta nowa mawigacja. Szczególnie rozrysowane pasy. Ciekawe czy jest to zawsze poprawnie narysowane?

 

Fotele zwykłe czy sportowe?

 

1) tam gdzie wyświetla pasy (nie wszystkie skrzyżowania) ja nie zauważyłem pomyłki w oznaczeniach,

2) fotele świadomie "zwykłe" , w 120d miałem sportowe i jakoś moje ciało źle w nich leżało :cry2:

 

wiem, że robiłeś rozeznanie jeżeli chodzi o szperę dla automatu, ja myślałem o Quaife :idea: , co wg ciebie jest najlepsze i jakie wychodzą orientacyyjne koszta (sprzęt + montaż) :?: :?:

 

więcej zdjęć tyłu i środka :) Mi strasznie podoba się ruda skóra :norty:

 

środek z zwykłymi fotelami i jeszcze kierownicą sportową:

 

http://img204.imageshack.us/img204/2993/8rodek.jpg

 

następnie przyszła próba na kierę performace (ta bez lampek, z alcantary, z ściętym dołem) ale przy odbiciach zawasze "biła/karała" mnie po dłoniach więc zmieniłem na kierę "M" :cool2: :cool2: dla mnie rewelka, miałem taką w 120d, 320d i teraz też zamontowałem identyczną, zero uwag jeżeli chodzi o czucie/komfort/wykonanie...

 

Minus za te OZ, 17 cali to stanowczo za mało dla E90, minimum 18 cali, a optymalnie 19 cali i byłoby bardzo fajnie :)

 

maksss chyba już mnie znasz na tyle, że wiesz, że nie założę większych niż minimalne :mrgreen:

marny wygląd jest tu tylko uzupełnieniem naprawdę dobrego produktu, który mocno poprawia parametry dynamiczne auta, technologicznie jest najwyższy model z oferty OZ dla ludu,

 

ps. skóry Individual też nie teges :wink:

pozdro

 

nigdy na żywo nie widziałem/nie dotykałem, stawiam, że Twoje skóry są zupełnie innej, wyższej jakości niż skóro/derma DAKOTA,

dla mnie jest "wstyd", że takie "padło" jest montowane w aucie z grupy premium...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

No nareszcie :)

 

Auto 1 - klasa, na OZ-ach wygląda dla mnie świetnie :) kolor skóry też trafia w mój gust. A co do reszty wyposażenia, silnika etc... powiem tylko tyle ZAZDROSZCZĘ ale zdrowo, niech Ci się dobrze spisuje :) :cool2: pozdr.

Opublikowano
Popieram, auto ma jeździć, a nie tylko wyglądać.

 

jak pisałem taka zasada jest dla mnie przewodnia, patrząc jednak na W-skie ulice widzę, że jest odwrotnie:

- najpierw wygląd,

- potem wygląd,

- i wygląd,

- no i może troszkę zimowej codzienności czyli małe 18"...

 

No nareszcie :)

ZAZDROSZCZĘ ale zdrowo, niech Ci się dobrze spisuje :) :cool2: pozdr.

nie przesadzaj ale dzięki, jedynie co mogłoby mnie złamć do tunningu wizualnego to Twój kolor auta :mrgreen: , białemu chyba nie dałbym rady się oprzeć :mrgreen:

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
popieram w 100% ze auto ma przede wszystkim jezdzic a dopiero potem wygladac... auto powinno cieszyc oko, nie czyjes ale wlasciciela,powinno budzic emocje...jezeli sprawia Ci przyjemnosc i budzi emocje to ok.Nie mniej jednak dla mnie zero emocji i wybacz mi ale bede szczery...jak dla mnie katastrofa,auto wyglada jak jakies mondeo ,felgi tez nie pasuja do budy.A z ta zmiana znaczka na 318d to jakas nowa moda czy co bo tez nie rozumie.wybacz.
Opublikowano
Nie przesadzam, ja mam "pustaka" ze starym silnikiem... ale jakoś wytrzymam ;) pozdr

 

Zakładasz skóry, xenony, iDriv-a i już byłoby ciekawie :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
mam "pustaka" ze starym silnikiem... ale jakoś wytrzymam ;) pozdr

 

masz "super" :cool2: :cool2: bazę do modyfikacji takich jakie sobie wymarzysz/życzysz, możesz też nie robić nic i sprzedać z zyskiem...

 

Nie mniej jednak dla mnie zero emocji i wybacz mi ale bede szczery...jak dla mnie katastrofa,auto wyglada jak jakies mondeo ,felgi tez nie pasuja do budy.A z ta zmiana znaczka na 318d to jakas nowa moda czy co bo tez nie rozumie.

takie są zasady forum, pokazujesz inni oceniają :cool2:

 

tak jak napisałeś moje auto = moje w 100% świadome decyzje

Twoje auto = Twoje decyzje

 

jak dla Ciebie E90 LCI z najlepszymi OZ wygląda jak MONEDEO to ja też tego nie rozumiem, może dlatego, że nigdy nie posiadałem MONDEO...

 

a znaczek to nie moda tylko zwykłe szare życie...

1) zawodowo nie powinnienem pokazywac się w autach takie jak Twoje,

2) sąsiedzi piszą do US "różne" pisma, jak takie pismo wpłynie to obowiązkiem prawnym US jest kontrola, trochę czasu już zmarnowałem na tłumaczenie, że płacę podatki tak jak należy,

3) pokazywanie na co mnie stać mnie nie kręci.

 

a emocje są głównie u właściceli objeżdżanych "super" aut, ostatnio Pan w A5 S5 z dużymi kołami wjechał za mną na parking CH i zrobił to co większość :shock: :shock:

 

Twoje auta :cool2: :cool2: z awataru pewnie z "super" wyglądem też z całym szacunkiem grzałyby tyły...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Po pierwsze absolutnie nie chcialem cie urazic.Tak jak napisales twoje auto i twoj swiadomy wybor,jezeli tobie sie podoba to ok.Czy wyglada jak mondeo hmm moze faktycznie nie ale trojka w standardzie to niezbyt udane stylistycznie auto i patrzac na niego nie zbudza zadnych emocji ot zwykly sedan.Nie mowie tutaj o felgach 20" spojlerach czy dodatkach z chromu przyciemnianych szybach i innych bzdetach.Dla mnie istnieje cos takiego jak wyczucie dobrego gustu,ktorego w twoim aucie nie dostrzeglem.Felgi oz...no i co z tego ze najlepsze jak wygladaja jak paskudne 16" i calosc robi bardzo mizerne wrazaenie.Dlatego wszystkie bmw ktore mialem mialy m-pakiet co dodaje samochodowi tego smaku.Nie rozumie twojego stwierdzenia:"pokazywanie na co mnie stac mnie nie kreci"...na prawde nie rozumie,czy to znaczy ze jak auto ladnie wyglada -czytaj (w miare ladne felgi,m-pakiet) to znaczy ze pokazujemy na co nas stac??? :mad2:

Aaa jezeli sądzisz ze moje auta grzalyby tyly to sie chyba mylisz...biore ktorekolwiek z nich i...mieszkam niedaleko wawy wiec jezeli chcesz sie sprawdzic to powiedz tylko miejsce i godzine a obiecuje ze tam bede a auto sam wybierz,ktore mam wziasc.Moze byc nawet mini chociaz ma 100 koni mniej niz twoj,nadrobie licencją rajdową i 10cio letnim doswiadczeniem w rajdach,gdyz nie liczy sie tylko auto ale bardziej łącznik miedzy pedałlami a kierownicą...

pozdrawiam

Opublikowano

 

 

Moze byc nawet mini chociaz ma 100 koni mniej niz twoj,nadrobie licencją rajdową i 10cio letnim doswiadczeniem w rajdach,gdyz nie liczy sie tylko auto ale bardziej łącznik miedzy pedałlami a kierownicą...

pozdrawiam

 

Proponuję najpierw nadrobić zaległości z ortografii...

 

zbudza wrazaenie nie rozumie wziasc pedałlami
Opublikowano

 

 

Moze byc nawet mini chociaz ma 100 koni mniej niz twoj,nadrobie licencją rajdową i 10cio letnim doswiadczeniem w rajdach,gdyz nie liczy sie tylko auto ale bardziej łącznik miedzy pedałlami a kierownicą...

pozdrawiam

 

Proponuję najpierw nadrobić zaległości z ortografii...

 

zbudza wrazaenie nie rozumie wziasc pedałlami

 

No niestety mam zdiagnozowana dysortografie i nic na to nie poradze...jestes pierwsza osoba ,ktorej to przeszkadza.

pozdrawiam

Opublikowano

1) nie urazisz mnie :wink: ,

2) auto miało być dobre :cool2: i jest :cool2: :cool2: , z powodów zawodowych wyglądać z zewnątrz na "biedne", a czy Tobie i 99% innych właściceli BMW podoba się wizualny M pakiet/S pakiet/R pakiet czy inny super pakiet :mrgreen: to jest dla mnie obojętne bo to jest moje auto :cool2: , u siebie montuję/kupuję to co uważam za "dobre" ,

3) jak będę się wachał i potrzebował porady to zapytam :cool2: ,

4) pisząc, że Twoje auta będą "grzały tyły" pisałem o autach :cool2: , ich wyglądzie i potencjale :| jaki realnie wnoszą oraz o tym, że moje auto niesie niespodziankę,

5) nie znając mnie :mrgreen: , jesteś pewny :mrgreen: , że jesteś lepszym kierowcą a to jest oznaka zwykłej próżności :mrgreen: :mrgreen: bardzo pasująca do M pakietu :cool2: w aucie nie M :mrgreen: :mrgreen: ,

6) z racji tego, że obecnie jestem od 2 tygodni na rehabilitacji i jedną rękę mam wykluczoną (zrezygnowałem nawet z zaproszenia na niedzielne show x drive...) z jakichkolwiek ruchów przyjmuję wyzwanie ale dopiero po zakończonym cyklu naprawczym...jesteś z okolic to umówimy się na Słomczyn, może masz nawet bliżej niż ja...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Włączę się do dyskusji, bowiem zaintrygowało mnie to co szanowny AO pisze cyt. ,,auto ma z powodów zawodowych wyglądac z zewnątrz na biedne''. Absolutnie nie zamierzam zgłębiać tematu wykonywanego zawodu, to nie moja sprawa, natomiast abstrahując, to myslę, że jeśli ktoś z róznych przyczyn, które jak myślę wszyscy rozsądni forumowicze, zwłaszcza Ci prowadzący działalność gospodarczą, ale nie tylko, wiedzą, nie che ujawniać swojego potencjału finansowego, to raczej nie nabywa marki BMW, zadowalając się np klasą średnią niższą czyli tak popularnymi u nas Skodzinkami czy VW. Pomijając kwestię subiektywną - czy samochód na poziomie E90 (uprzedzając dalsze wypowiedzi, doskonale wiem, że poszczególne wersje mogą się diametralnie różnić zarówno co do wyposażenia jak i ceny) stanowi już pojazd o dostatecznym prestiżu, to osobiście myślę, że gdy ktos już taki samochód posiada to niestety przez ciekawskie i wścibskie otoczenie (ach Ci sąsiedzi/pracownicy/znajomi etc) będzie juz oceniany jak ktoś kogo stać na ,,nowe BMW'', a zatem niekoniecznie osobę, której się nie powodzi.

 

Na koniec dodam, że np na pozimie kadry zarządzającej większymi spółkami notowanymi na GPW, za punkt honoru poczytuje sie posiadanie możliwie najbardziej eksluzywnego pojazdu na paddocku czyli VIP-owskim parkingu i wymiana sprzętu jest obligatoryjnie nie rzadziej niż co 1-2 lata, widać zatem, że ,,zawodowe'' podejście do tematyki samochodowej może być diametralnie różne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

" z powodów zawodowych wyglądać z zewnątrz na "biedne""

 

Czyżbys wykonywał zawód sugerujący, że absolutnie nie stać Cię na nową 330d? :) Czyli jesteś np. sprzedawcą hod-dogów i jeździsz 330d? :cool2:

 

Ja, w przeciwienstwie do Ciebie mam w tyle co ludzie powiedzą, jeżdzę tym czym chce, choć nie zawsze jest to "taktowne"...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.