Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dylemat....musze zmienic w koncu kompletne hamulce oprocz tarcz tylnych...

na allegro komplet ATE z czujnikami jakies 1100zl

u mnie w intercarsie klocki ferrodo czy lucasa i do tego tarcze boscha (czy odwrotnie) + czujniki wyjdzie mi jakies 850zl

czy sens doplacac do ATE? az tak duzo w trasy nie jezdze a ostatnio budzet cienki u mnie...

jakie firmy polecacie?

 

PS> a czujnik z tylu pokazuje mi jeszcze 1000km do wymiany tylu ale rozumiem ze jego tez trzeba wymienic? Bo przedni to juz pokazuje na MINUS...

tigra12
Opublikowano

Ja u siebie robiłem operację zmiany klocków+tarcz przód jakoś na jesieni poprzedniego roku.

 

Wybrałem tarcze ORI BMW (bo jednak ORI to ORI) + klocki przód TEXTAR.

 

Zestawik fajnie hamuje. Nie trzęsie, nie rzuca kierownicą itd..

także z czystym sumieniem mogę polecić :cool2:

Opublikowano
Ja zmienialem u siebie przod na ate, klocki i tarcze.Osobiscie nie polecam , po dwoch tygodniach zaczeły bić , wymiana na gwarancji i teraz po pol roku znowu to samo. Poza tym nie chamuja za dobrze, ale moze to inny problem. Najlepiej oryginaly ale koszt zabija raczej. Slyszalem dobre opinie o Zimmermann , ale cos zA tanie chyba na dobry wyrób.
Opublikowano (edytowane)

Niedawno przetoczył się taki wątek na tym forum. Generalnie stanęło na tym, że ATE robi tarcze dla BMW tak wiec kupując ATE kupujesz BMW.

 

Nie wiem jak jest dokładnie. Ja słyszałem opinie, że tarcze tylko ORI, klocki nie maja większego znaczenia. Założyłem klocki ATE na tyl i były ok.

 

Jakiś miesiąc teamu wymieniłem tarcze, przód i tył na ORI, łącznie z klockami

Edytowane przez pszyman
Opublikowano
A w mojej Buni założyłem rok temu tarcze Brembo i klocki ATE na przodzie i nie polecam bo teraz występuje leciutkie drganie na kierownicy przy delikatnym hamowaniu :cry:
Opublikowano

ATE robi dla BMW co niestety nie znaczy, że tarcze czy klocki ATE dostępne na rynku mają taką samą jakość co tarcze i klocki ze znaczkiem BMW. Tarcze na przód moim zdaniem muszą być oryginalne, klocki raczej też. Jak ktoś chce zaoszczędzić to najwyżej z tyłem niech kombinuje. Bić na kierownicy nie będzie jakby co :D Ja daję wszędzie tylko oryginały, łącznie z czujnikiem.

Mnie komplet oryginałów na przód jakiś czas temu kosztował ok. 1400 zł. Jakby był ktoś zainteresowany mogę podać namiary do znajomego sprzedającego oryginalne części w dobrych cenach. Biorę od niego od lat i jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma Panowie czegos takiego jak oryginalne tarcze. BMW nie produkuje tarcz tylko zamawia u tego producenta ktory zaoferuje najlepsza cene za zaaprobowana przez nich jakosc. Roznica miedzy tarczami ze znaczkiem BMW a innymi renomowanego producenta to tylko cena.

Osobiscie zmienialem u siebie pare razy tarcze z powodu przedwczesnego wichrowania sie tak tych ze znaczkiem BMW jak i ATE oraz 2 razy Zimmermann az w koncu zalozylem komplet tarcze Textar + klocki Textar i jest od 20 k km spokoj.

Opublikowano

Jesli ktos mysli ze ATE (czy inny producent) ma w ofercie calkowicie odrebne produkty dostepne tylko i wylacznie w sieci sprzedazy danego producenta aut jest w bledzie. To sa dokladnie te same produkty z tych samych materialow, ktore mozna pozniej znalezc w ofercie bezposredniej ich producenta. Przerabialem ten temat w Audi i jestem przekonany ze jak przyjdzie mi wymienic tarcze/klocki final bedzie identyczny. W Audi na przod wzialem ATE Power Disc (w serii mialem standard), na tyl standardowe ATE, do kompletu klocki rowniez ATE. Nic nie telepalo, nic nie piszczalo, hamowalo bez zarzutu. Jedyna roznica ze na pudelku, w ktorym byly czesci zanim trafily do auta bylo logo producenta, a nie logo Audi, a cena byla bagatelka 1/3 tego co zaplacilbym w salonie. Tylko prosze nie piszcie mi ze Audi to woz dla ludu, a BMW to kompletnie inna bajka...

 

Tak czy inaczej wybor zawsze nalezy w koncu do kupujacego. Jesli mam pojechac do ASO, ktore przeciez z czegos musi zaplacic sztabowi mechanikow, sprzedawcow i hostess w salonie to zaplace lekka reka 2-3 razy tyle, co w warsztacie, gdzie pracuje 2-3 ludzi bez calej tej otoczki, a czesci kupie w sklepie internetowym, ktory bierze je bezposrednio od dystrybutora, nie placi za magazyn itd. Kwestia zasobnosci portfela/czasu/checi/podejscia. Obstawiam ze wynik koncowy bedzie identyczny.

Opublikowano

Ty wiesz swoje, a ja swoje i wiem, że nie jestem błędzie, więc nie musisz mnie więcej uświadamiać. Akurat tarcze ATE w sklepie to nie to samo co oryginały. Może w samochodach dla ludu tak jest :D :D :D Ja z zamienników tarcz się wyleczyłem po doświadczeniach w E39. Fakt, że niektóre części niczym się nie różnią, np. w E39 wahacze Lemfordera mają zeszlifowany znaczek BMW, w E60 nie wiem jak jest.

No ale róbcie jak chcecie, tylko nie piszcie potem ,jak to możliwe, że prawie nowe tarcze ATE biją, przecież nie ma nic lepszego.

Opublikowano
Jak miałem swoje E60 do przodu założyłem oryginał klocki + tarcze (koszt około 1800zł) - POLECAM... :cool2: auto eksploatowałem głównie na autostradzie nigdy nie miałem problemu z hamulcem :) Na tył założyłem ATE klocki + tarcze.
Opublikowano

Ja przeciez nie prowadze krucjaty i nikogo na sile nie nawracam, pisze tylko o swoich doswiadczeniach. I choc kwestie sporna potwierdzic/podwazyc moglby tylko rzeczoznawca po blind testach, to nadal uwazam ze nie ma zadnej wartosci dodanej akurat w przypadku klockow czy tarcz kupowanych i montowanych w ASO. Podobnie zreszta jest z wiekszoscia czesci eksploatacyjnych - to idzie w takich nakladach, ze stanowi rownie dobra pozywke zarowno dla producenta czesci jak i samochodu, jestem bardziej niz pewny ze sa w stanie tak sterowac cena po obu stronach ze zawsze wszyscy sa zadowoleni nie liczac odbiorcy koncowego ktory placi za wieksze badz mniejsze 'wartosci dodane'. Poki co ATE sprawdzilo mi sie w 2 Audi (S3/A4) podczas gdy takie na przyklad Brembo, ktore podejrzewalem o wyzszosc nad ATE wlasciwie od samego poczatku tlukly i po 500 km wyladowaly w koszu... To tez nie jest regula, bo moze sie trafic jakas wadliwa sztuka w dobrym towarze, albo bubel z wyzszej polki, ja jednak uwazam ze w pewnych przypadkach mozna nie przeplacac.

 

EOT z mojej strony bo i tak sie nawzajem nie przekonamy, ale chyba nie o to tu chodzilo ;)

Opublikowano

Skovroon od kogo kupowales na allegro? Od tej firmy ''BMW Serwis Porsche,, z Wawy?

Ja wiem swoje , ze zawsze jak zakladalem zamienniki, w tym Ate, to mialem bicie po jakims czasie.

Opublikowano
Skovroon od kogo kupowales na allegro? Od tej firmy ''BMW Serwis Porsche,, z Wawy?

nie nie.. Ja kupowałem od firmy z Bydgoszczy.

 

Ich nick na allegro to: Bmw_Bydgoszcz

Opublikowano
ja u siebie zmienialem przod i tarcza to brembo a klocki ferodo i jestem bardzo zadowolony wszysto sprawuje sie bardzo dobrze :D tylko trzeba odpowiednio wszystko za hartowac :)
Opublikowano
Zamowilem na allegro ATE klocki i czuniki przod i tyl i do tego tarcze przod w sumie niceale 1100zl, w intercarsie nawet po znizkach maja chore ceny na te ATE!
tigra12
Opublikowano
Ja mam usiebie tył i przód tarzce i klocki ATE. Tył może być ale po kilku hamowaniach z 200 do zera tarcze z przodu mają bicie.
Opublikowano
ja zalozylem przy przegladzie przod tarcze EBC - GD1246, klocki DP21449. Auto wreszcie hamuje a nie zwalnia tak jak to bylo na orginalach ATE. jezdze na tym od 11/10r. Przy nastepnej wymianie jeszcze zaloze lepsze klocki od EBC - DP31449C.
Opublikowano
Tak to wyglada jak nato spogladam ze tez kupilem jak ty to mowisz kiedys orginalne ATE,lacznie z tarczami na cztery kola....wniosek? Zaczely sobie piszczec i straszyc ludzi na przejsciu dla pierwszych.Kwas niesamowity...fura premium a piszczy jak w syrence bosto;) Po analizie zdjelem przednie klocki i wymienilem na nowe,niby wszytko bylo spox do jakis 2miesiecy jak zaczynaja popiskiwac znowu.Nie mam juz ochoty udowadniac w sklepie ze sa wadliwe klocki ATE tylko poczekam jeszcze jak sie wytra do konca i sprobuje kupic znowu orginalne ale innej firmy,ale jakiej to pyt, za sto punktow :!:
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Oryginały to ATE itd?. Czy ktoś jest w stanie udowodnić, że te z pudełka z ASO to produkt ATE? "kolega pracuje w ASO i wie albo się zna" mnie niezbyt zadowalają.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.