Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W niemieciej Telewizji na RTL II leci Grip Autosport Magazin. Tam kiedys byl E91 M3 V10. Szedl jak odrzutowiec.

Jakas Firma przerobila 320d na V10 z M5. Silnik pasowal wedlug nich idealnie.

 

Manhart to nie jakas firma :P

Opublikowano
jak dla mnie kibel z betki trojki tylko e90 albo e 46,ta becia na linku ok ale za 10 kola wiecej bym nie dal ,w garau wydawac tyle pieniedzy....
Opublikowano

Osoba dobrze wychowana, lub wg starszej nazwy z kindersztubą, jak pisze pierwszy post to się wita, przedstawia. Taki na każdym forum jest zwyczaj.

A poza prawem do własnego zdania, dlaczego dezawuujesz pracę Kogoś, kto włożył nawet w garażu wiele pracy w swoją pasję.

Pozdrawiam.

Opublikowano
ustawienie dziennych w e46 to kwestia 5 minut , robi to nasz kolega ktory przyjezdza na spoty , ja w e90 mialem dzienne ale wyłaczylkem ta opcje bo slabo to wyglada przy ringach...

 

spoko loko Kokos bez spiny , chodzi mi tylko o to ze ja lubie mody w dobrym guscie i chcialem Ci przekazac wypowiedziami ze przedstawione w pierwszym poscie e91 to masa pracy , kasy i satysfakcji wlasciciela a nie tylko zespawanie 2 aut.

 

Pozatym nie lubie gotowcow typu place za full opcje i mam , wole miec baze i uzupełniajac cieszyc sie z kazdej dolozonej czesci.

 

pozdro

1) dzienne w "małym" swiatlowodzie - gratuluję interpretacji oświetlenia dziennego :mrgreen:

2) dobry gust ale kogo? Twój/Kokosa/kogoś innego? , załączone zdjęcia wg Ciebie to "ładne" auta, wg mnie nie wszystkie ale znam wiele osób, które mają dobry gust i powiedza, że to "złom"...

3) nie lubisz gotowców, rozumiem pasję :cool2: i chęć pokazania się/rozmawiania/konkurowania z innymi podobnymi :cool2: ale czy napradę uważasz, że auto z garażu będzie tak dobre jak auto z fabryki:

- zaprojektowane,

- testowane,

- zbudowane na określone warunki,

- zbalansowane,

-.....

najprostszy przykład: opony z Chin, wyglądają tak samo albo nawet lepiej a jak się zachowują na drodze....z wykształcenia i zawodu jestem inż. posiadam wiedzę aby zaprojektować np. reduktor ale stawiam, że "mój" reduktor pomimo, że włożyłbym całe serce i zapał, wyglądałby dla mnie super i może kogoś innego także ale w sumie byłby "badziewny" w użytkowaniu w porównaniu do reduktorów "fabrycznych"...

pozdr.

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Jedno zdanie nasuwa mi się na myśl w takich momentach... "w dupie byłeś gówno widziałeś".- to tak ogólnie. Do nikogo nie piję. :lol: W PL jest tyle dobrych modyfikacji na tak wysokim poziomie, że szacun wielki.. wystarczy popatrzeć chociażby na auta z VTG i ich bolidy na 1/4 mili. Jeśli coś jest zrobione konkretnie to czemu nie. :cool2: Podziwiam takich ludzi, że są wstanie włożyć w cenę modyfikacji auta - 3 takie auta :)

 

A ta 'e91' z filmiku jest konkret :twisted: :cool2:

 

Pzdr.

Opublikowano
dobry gust ale kogo? Twój/Kokosa/kogoś innego? , załączone zdjęcia wg Ciebie to "ładne" auta, wg mnie nie wszystkie ale znam wiele osób, które mają dobry gust i powiedza, że to "złom"...

 

moga tak powiedziec osoby dla których bmw zaczynaja sie od 2000 roku w gore a ponizej to przezytek i w taki złom nie warto inwestowac...

 

 

ale czy napradę uważasz, że auto z garażu będzie tak dobre jak auto z fabryki:
Nie ale bedzie lepsze od zespawania dwoch w jeden jakto Kokos powiedzial na poczatku tematu.

 

najprostszy przykład: opony z Chin, wyglądają tak samo albo nawet lepiej a jak się zachowują na drodze...
czy ja gdzies napisałem ze auto Xeona jest zrobione z chinskich podzespołow? Wszystko jest ori , zadnego drutu itp , w piatce cale ospojlerowanie jest ori acs i nie jest to takie proste do zdobycia , nie wystarczy zadzwonic do ASO i zamowic...
Przeciwnik SERII.
Opublikowano

1) dzienne w "małym" swiatlowodzie - gratuluję interpretacji oświetlenia dziennego :mrgreen:

2) dobry gust ale kogo? Twój/Kokosa/kogoś innego? , załączone zdjęcia wg Ciebie to "ładne" auta, wg mnie nie wszystkie ale znam wiele osób, które mają dobry gust i powiedza, że to "złom"...

3) nie lubisz gotowców, rozumiem pasję :cool2: i chęć pokazania się/rozmawiania/konkurowania z innymi podobnymi :cool2: ale czy napradę uważasz, że auto z garażu będzie tak dobre jak auto z fabryki:

- zaprojektowane,

- testowane,

- zbudowane na określone warunki,

- zbalansowane

 

1) auta z takim dziennym oświetleniem fabrycznie wychodzą w Usa i jak widać nie ma z tym problemu :)

2) no może dla Ciebie to kibel, dla mnie to kwintesencja tuningu z gustem Bmw

3) zapewniam Cie, że choćby auta Xeona 2 razy lepiej jeżdzą niż seria by Bmw :) Tu nie chodzi o pokazanie się, tylko o pasje i stworzenie czegoś innego..seria może i jest dobra, ale ja mając nawet takie kompletne auto jak M3 E92 zmieniłbym wydech,zawieszenie, felgii i wiele innych elementów, bo serie może mieć każdy, a auto zrobione z gustem tylko nieliczni :D

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Słowik pisałem o spawaniu ale nie jako zrobieniu fuszerki tylko pełnej profesce. Myślisz że w tej E91 z e90post.com nic nie było spawane? teraz to wyssałeś z palca, cały czas piszę o robieniu wszystkiego od A do Z a Ty że chcę tylko spawać :mrgreen: :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Tak się zastanawiam czy nie prościej było by kupić E90 M3 po dzwonie w tył, i E91 po dzwonie totalnym w przód, tył z E91 wspawać do E90 M3...

 

Jednak desperatów na tym świecie nie brakuje A szczególnie w Anglii

 

Moze łatwiej Kokos ale nie o to tutaj chodzi. :wink: Moze kiedys cos sam zmodyfikujesz to zrozumiesz co mam na mysli. koncze temat bo mamy całkiem inny pogład na ten temat .

Przeciwnik SERII.
Opublikowano
Nie sądze, mimo chęci i pasji nie mam pojęcia o mechanice. Ten temat zostawiam ludziom którzy się na tym znają, ja tylko podziwiam/krytykuje i ujeżdźam :D No cóż, to pewnie dozobaczonka na zlocie :mrgreen: :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

3) nie lubisz gotowców, rozumiem pasję :cool2: i chęć pokazania się/rozmawiania/konkurowania z innymi podobnymi :cool2: ale czy napradę uważasz, że auto z garażu będzie tak dobre jak auto z fabryki:

- zaprojektowane,

- testowane,

- zbudowane na określone warunki,

- zbalansowane,

-.....

najprostszy przykład: opony z Chin, wyglądają tak samo albo nawet lepiej a jak się zachowują na drodze....z wykształcenia i zawodu jestem inż. posiadam wiedzę aby zaprojektować np. reduktor ale stawiam, że "mój" reduktor pomimo, że włożyłbym całe serce i zapał, wyglądałby dla mnie super i może kogoś innego także ale w sumie byłby "badziewny" w użytkowaniu w porównaniu do reduktorów "fabrycznych"...

pozdr.

pozdr.

 

Auto z garazu moze nie, ale dosyc latwo jest poprawic fabryczny, seryjny samochod w prawie kazdym aspekcie zwiazanym z osiagami, prowadzeniem czy hamowaniem. Poprostu seryjny samochod jest zawsze obarczony milionem kompromisow.

 

Chinskie opony to prawde mowiac taki sobie przyklad, ale rozumiem co chcesz przez niego pokazac, kopia bieznika jest haczykiem na laika, ktory nie ma pojecia o tym, ze sam bieznik nie zapewni takich samych osiagow, wazna jest takze mieszanka i konstrukcja (dwie rzeczy na ktorych chinczycy oszczedzaja, albo nie posiadaja odpowiedniej wiedzy technicznej). Masz racje z sercem i zapalem, tutaj zgadzam sie w 100%, oprocz tego, zreszta tak jak napisalem w innym watku dotyczacym przeszczepu S85 do E90, liczy sie takze doswiadczenie i zaplecze, ktorego garazowe projekty realizowane w PL nie maja (zawsze sa jakiegos rodzaju ewolucja i nauka na bledach).

 

Słowik pisałem o spawaniu ale nie jako zrobieniu fuszerki tylko pełnej profesce. Myślisz że w tej E91 z e90post.com nic nie było spawane? teraz to wyssałeś z palca, cały czas piszę o robieniu wszystkiego od A do Z a Ty że chcę tylko spawać :mrgreen: :wink:

 

Napisales wczesniej o spawaniu przodu z E90 M3 z tylem od E91, a to z profeska nie ma nic wspolnego, to drut, swap silnika do fabrycznego (nie cietego) nadwozia to zupelnie inna sprawa. E91 mialo na pewno spawane tylne blotniki (bo sa mariazem elementow z E91 z tymi z E90 M3), ale przerabianie poszycia (ktore jest wymienne), a ingerencja w konstrukcje nosna nadwozia to dwie rozne rzeczy, ktore nalezy rozdzielic, pierwsze nie maja kompletnie wplywu na bezpieczenstwo i sztwynosc nadwozie, drugie maja potezny.

Opublikowano

Panowie - Wy tu pierdu sraku o tych modach - a ja Wam powiem, że ten "MOD" w żółtej sukience co siedzi na masce E30 ze zdjęc Slowika jest dla mnie jak najbardziej profesjonalny :cool2:

 

http://www.bmw-syndykat.pl/galeria/upload/2010/07/05/20100705083125-d32e8692.jpg

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
najważniejsze, że wszyscy szanują i doceniaja "dobre" :cool2: :cool2: mody :cool2: a czy dobry wyjechał z garażu w PL czy większego garażu z Monachium to nie ma znaczenia a czy dodatkowy Mod będzie blondi czy brunetka to też nie ma znaczenia ma być po prostu "dobry" :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Wystarczy spojrzeć na auta maksssa, Kokosa czy Słowika (polecam krakowskie spoty) żeby przekonać się, że w temacie modów coś do powiedzenia mają, ale cała dziedzina modyfikacji opiera się na guście, a takim, a nie innym i tu trudno być zgodnym w 100%, różnice zawsze będą. Jedno jest pewne, ten nowotwór E91M3 wszystkim się podoba, ale jest też maksymalnie bezkompromisowy. Alleluja i do przodu :!:

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.