Skocz do zawartości

Bije przy chamowaniu. Nie Felgi i nie krzywe tarcze!! POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka dni temu bylem na szarpance i reszcie! Robiłem przegład. Okazało się że mam zj...any kewy dolny wachacz i drążek kierowniczy. Jeszcze tego nie wymieniłem bo nie miałem czasu! Ale wygląda na to że problem jest właśnie w tym!

W sumie to już się przyzwyczaiłem do tego co jest! i nauczyłem się jeździć prawie bez chamulców, w sytuacjach bardziej pstrych to chamuje skrzynia i troche chamulcem! Ale za kilka dni postaram się wszystko wymienić!

Jak problem zniknie to napisze!!

Wszystkim bardzo dziękuje za inicjatywe!!!

Opublikowano
ja tez mialem bicie podczas hamowania, wymienilem tarcze, koncowki drazka kierowniczego i laczniki stabilizatora i po problemie:)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Werdykt końcowy!!!

 

Otóż sytuacja wygląda tak że już mi nic nie bije!!!

Wymieniłem całe zawieszenie i biło dalej!!!

Problem krył się w tarczach hamulcowych!!!! Wykrzywione nie były!!! Problem polegał na tym że jak dawałem je do tokarza to on je źle przetoczył!! a mianowicie strony wewnętrzne i zewnętrze prawych i lewych dysków miły różną grubość!!! A powinny mieć taką samą!!

Założłem nowe tarcze i jest dobrze!!! teraz czekam żeby przetarł mi się klocki!! Bo jeszcze troche bije!! ale w porównaniu z tym co było to można powiedzieć że nie bije w cale!!!!

 

Wszystkim dziekuje za podpowiedzie!!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszce jeden dowód na to , że tarcz się nie toczy tylko wymienia.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Witam

Miałem bicia kiery przy hamowaniu i zlikwidowałem przez przypadek.Myślałem już o wymianie tarcz bo zawieszenie z przodu jest ok.Ostatnio zaczęło mi huczeć łożysko,podniosłem wiec samochód żeby sprawdzić luzy na łożyskach i okazało się że lewe tylne kołom ma doży luz, nie na łożysku tylko na górnym wahaczu prowadzącym(górny przedni wahacz tylnego koła)po wymianie tego wahacza bicie kierownicy przy hamowaniu ustało i kierownica podczas jazdy stoi prosto,wcześniej była lekko przekrzywiona.Po wymianie tego wahacza trzeba ustawić zbieżność.Problem z huczącym łożyskiem jednak pozostał,ale to inny temat.Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Werdykt końcowy!!!

Otóż sytuacja wygląda tak że już mi nic nie bije!!!

Bo jeszcze troche bije!!

No to bije czy nie?Nie licz na to że ułożą ci się klocki i cokolwiek się zmieni :nienie: ,nieprawda.

Podejrzewam ,że uciszyłeś na trochę i problem ponownie wróci.Przerabiałem ten temat i kompleksowa wymiana podzespołów ukł. hamulcowego nie dała nic :cry2: .Jest to sprawa zawiasu jak trzęsie podczas jazdy , potęguje podczas hamowania.Też będę walczył z tym,ale na razie wymiany oczywiste które muszę,bo do tego już się zdążyłem przyzwyczaic przez ponad rok :? .

Pod tym wzgłędem to "Nieeeeeeeeeeeeeedoooooooooooobry kotek" :norty:

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też się zastanawiałem co ma ułożenie się klocków do bicia na kierownicy. Jestem podobnego zdania, że problem nie został rozwiązany i dotyczy zawieszenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
u mnie taki sam problem rozwiązała wymiana tarcz z tyłu!!! A wrażenie rzeczywiście było że coś wali z przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.