Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy mam taki problem jak autko po stoi mi dobę ciężko jest mi je odpalić za pierwszym razem po 2 dniach jest już tragedia wygląda jakby cofało mi się paliwo z pompy wtryskowej bo kilku dłuższych kręceniach rozrusznika auto odpala. później przez kilka godzin jest ok nic się nie dzieje do puki auto nie po stoi dłuższy czas. pompa powinna być ok bo jakieś 2 tygodnie temu byłem na kompletnym uszczelnianiu tej że pompy i facet powiedział że pompa jest w dobrej kondycji i nie powinno być z nią problemów. więc pozostaje mi pompka paliwowa coś musi być z nią nie tak chodzić chodzi z tym tylko że nie wiem jak mocno powinna pompować bo gdy wymieniałem filtr paliwa sprawdzałem czy podaje i po przekręceniu zapłonu paliwo zaczęło płynąć z tym że tak w miarę spokojnie. wiec już nie wiem co się dzieje . a jeszcze jedno jak dobrać się do pompki bo nie wiem gdzie się znajduje , a męczy mnie już codzienne chodzenie i przepalanie auta żeby nie mieć problemu po kilku dniach. a jeszcze jedno ktoś też mowił że to może być tez wina tej elektroniki na pompie wiec juz nie wiem co robić pomóżcie :mad2: :mad2:
Opublikowano
witam, miałem i ja ten problem mechanik założył zaworek zwrotny na przewód paliwowy przy zbiorniku na zasilaniu ale był to niewypał wysadziło zaślepkę przy wtryskiwaczu na powrocie zanim się skapowałem z 10 litrów poszło się p....... po zaślepieniu na wolnych obrotach był ok. ale podczas jazdy znowu ją wysadziło.zaworek wypierdzieliłem i było ok.z tym że znowu po 2 dniach postoju trudno było odpalić. mechanik mówił że on sam ma założony taki zaworek tylko nie w tds a 525 D i wszystko u niego gra nie wiem czemu w tds na powrocie paliwa powstawało takie ciśnienie.piszę to że gdyby ci ktoś zaproponował zaworek zwróć szczególną uwagę na wskaźnik paliwa i miej wyczulony nos na zapach ropki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja wstawialem taki zaworek w Alfie 156 i wszystko jest dobrze
Opublikowano
witam, miałem i ja ten problem mechanik założył zaworek zwrotny na przewód paliwowy przy zbiorniku na zasilaniu ale był to niewypał wysadziło zaślepkę przy wtryskiwaczu na powrocie zanim się skapowałem z 10 litrów poszło się p....... po zaślepieniu na wolnych obrotach był ok. ale podczas jazdy znowu ją wysadziło.zaworek wypierdzieliłem i było ok.z tym że znowu po 2 dniach postoju trudno było odpalić. mechanik mówił że on sam ma założony taki zaworek tylko nie w tds a 525 D i wszystko u niego gra nie wiem czemu w tds na powrocie paliwa powstawało takie ciśnienie.piszę to że gdyby ci ktoś zaproponował zaworek zwróć szczególną uwagę na wskaźnik paliwa i miej wyczulony nos na zapach ropki

musiał pomylić przewody i dał na powrotnym

jak dasz na tym co pompuje do pompy i przy pompie to ma to sens i nie może powodować wycieków na wężykach przelewowych

a w sumie jak pompka w zbiorniku sprawna to nim rozrusznik zakręci powinna podać paliwo na pompę

Opublikowano
witam, miałem i ja ten problem mechanik założył zaworek zwrotny na przewód paliwowy przy zbiorniku na zasilaniu ale był to niewypał wysadziło zaślepkę przy wtryskiwaczu na powrocie zanim się skapowałem z 10 litrów poszło się p....... po zaślepieniu na wolnych obrotach był ok. ale podczas jazdy znowu ją wysadziło.zaworek wypierdzieliłem i było ok.z tym że znowu po 2 dniach postoju trudno było odpalić. mechanik mówił że on sam ma założony taki zaworek tylko nie w tds a 525 D i wszystko u niego gra nie wiem czemu w tds na powrocie paliwa powstawało takie ciśnienie.piszę to że gdyby ci ktoś zaproponował zaworek zwróć szczególną uwagę na wskaźnik paliwa i miej wyczulony nos na zapach ropki

 

gratuluje mechanika :mad2:

zmień czym prędzej bo ci auto popsuje do końca

 

zaworek zwrotny załóż miedzy filtrem a pompa wtryskową i będzie git jedynie zwróć uwagę na kierunek przepływu abys nie odwalił numeru jak mechanik powyżej :duh: koszt operacji ok 15zł

 

pompka znajduje sie pod tylnym siedzeniem z prawej strony

trza zdjąć siedzisko i odkręcić taki wielki pierścień oczywiscie wczesniej odmontuj przewody i uwazaj aby nie pogiąć pływaka, włóż reke do zbiornika i trza nacisnąć takie plastykowe zabezpieczenia i cała pompka wyjdzie bez problemu

Opublikowano

musiał pomylić przewody i dał na powrotnym

jak dasz na tym co pompuje do pompy i przy pompie to ma to sens i nie może powodować wycieków na wężykach przelewowych

a w sumie jak pompka w zbiorniku sprawna to nim rozrusznik zakręci powinna podać paliwo na pompę

 

 

witam, właśnie że nie pomylił się założył na właściwy przewód i we własciwym kierunku ,założył go z prawej strony przy zbiorniku, i pompka też była dobra bo podawała paliwo nawet przy głębokiej rezerwie a i mechanik też ma czapkę na czym nosić bo to szef dużego warsztatu a w końcu to już nie mój problem :wink:

Opublikowano
Nie zakładaj żadnych gównianych zaworków tylko wymień zawór zwrotny w pompie wtryskowej. Kumaty pompiarz będzie wiedział o czym mowa. To typowa usterka w tej pompie, podobnie jak rozsypany nastawnik.
Opublikowano
kolega tu mówi że w pompie wtryskowej jest walnięty zawór zwrotny no nie wiem nie wiem bo jakieś dobre trzy tygodnie temu byłem w serwisie i robiono mi całą pompę a dokładnie uszczelniano i sprawdzano pod kontem jakich kolwiek usterek i te tzw. majstry powiedzieli że pompa jest jak najbardziej ok i tylko ją trzeba uszczelnić bo cieknie na głowicy. więc teraz już nie wiem kto ma racje i kogo słuchać a ten warsztat jest ponoć jednym z najlepszych w wielkopolsce. a jeszcze jedno jeśli nawet ten zawór będzie walnięty i dałbym ten zaworek na przewodzie zasilającym to na długo to pomoże i jeszcze jedno takie doraźne reanimowanie ma sens czy przez takie kombinacje nie padnie pompa po jakimś czasie do końca bo nie chce mi się później latać i pakować bomby pieniędzy w kolejne części. :cry2: :mad2: ten rok zaczął się fatalnie najpierw pompa nivo później uszczelnianie pompy wtryskowej teraz to co jeszcze :duh: :cry2: mam nadzieje że , na ten rok wydatków wystarczy ile można . jak miałem e34 2.4 td tam nie wiedziałem co to warsztat 5 lat jazdy i tylko sezonowe wymiany filtrów oleju nic tylko lać i jeździć a tu tylko lać . nie powiem innej marki nie chce bo BMW to BMW ale już mnie ta moja troszkę drażni.
Opublikowano
Nie trzeba wyjmować, ten zawór jest na wierzchu. A napisz no jeszcze na jakiej podstawie fachofcy powiedzieli że pompa jest OK. Chodziła na kapilarach czy byli tacy zdolni że stwierdzili to na oko ???
Opublikowano
tak pompa była wyjęta i sprawdzana na tym przyrządzie najpierw ją całą rozebrali wymienili wszystkie uszczelniacze i dopiero wrzucili ją na tą maszynę jeszcze ten sterownik podłączyli pod kompa i ustawili dawkę paliwa . na razie dziś założyłem ten zaworek na wężyk i chce sprawdzić czy będzie poprawa jak nie to już nie wiem gdzie szukać przyczyny tego ciężkiego zapalania mam nadzieję że , to wina tego zaworka jak tak i wymiana tego w pompie nie jest zbyt skomplikowana i nie aż taka droga to pojadę żeby mi tą pompę zrobili bo nie podoba mi się ten zaworek na wężyku takie to kombinowane i wolał bym żeby było tak jak zrobili to Niemcy w fabryce a nie taki knot pod maską szpeci wszystko.
Opublikowano
wczoraj założyłem ten zaworek zwrotny na wężyk i nic to nie dało jak ciężko auto paliło tak pali nie wiem co jest czy to może być woda w paliwie ? czy może jeszcze coś innego powiedzcie mi jak dostać się do tej pompki paliwowej bo nie wiem jak zdjąć tylne siedzisko a nie chce przez siłę żeby nie połamać żadnych plastików. a może winowajcą jest ten sterownik na pompie lub świece żarowe
Opublikowano
dziś jeszcze zajrzałem do świec żarowych i okazało się że 2 i 6 były spalone ciekawi mnie czy tylko dwie spalone swiece mogły powodować tak cięzkie odpalanie auta świece sprawdzałem pod kątem przewodzenia czyli jak zapaliła mi się żaróweczka w próbniku to świeca dobra a jak nie to do wymiany fakt pokazuje to tylko że cześciowo świeca grzeje ale nie wiem czy pozostałe nie są już u kresu i będę musiał kupić komplet i wymienić mam nadzieję że to to i nic więcej nie będzie już do wymiany :mad2:
Opublikowano

Miałem to samo w swoim TDS pompy nie ruszałem tylko ten zaworek rozwiązał problem w Twoim przypadku jeżeli dwie świece byle spalone to auto dużo gorzej paliło- na pewno.

Nie ufaj mechaniką!!!!! Mi mechanicy stwierdzili że pompa jest dobra, wyciągali ja dawali na przyrządy i wszystko było na tak (serwis BOSCHA nie pan Kaziu w garażu koło Biedronki) tylko że całą to operacje robili na zimnej pompie a ja miałem problemy gdy auto było gorące. Diagnoza że silnik do roboty bo z pompą wszystko jest OK. Dobrze że nie kupiłem silnika tylko samą pompę i problem znikł. Pamiętajcie co drugi mechanik patrzy aby nas orżnąć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.