Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam szybkie pytanie. Dziś rano po podpięciu pod lapka wyszły błędy:

P1522 - nieznany diagnostyczny kod problemu

P0300 - przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów

P0308 - cylinder nr 8 - wypadanie zapłonów

P0303 - cylinder nr 3 - wypadanie zapłonów

P0302 - cylinder nr 2 - wypadanie zapłonów

P0307 - cylinder nr 7 - wypadanie zapłonów

 

Podejrzewam że padł czujnik wałka rozrządu "Camshaft Position Actuator Bank 2 " tylko który to jest?

Jak patrze na silnik od przodu auta to na prawej głowicy czy na lewej. Czy to na bank czujnik i czy to ten czujnik?

Jeśli dobrze myśle to są te czujniki widoczne zaraz w pokrywał rozrządu?

 

Wymieniać na nowy czy czyścić lub poprawić wtyczki?

Ma ktoś z okolic taki na podmiankę?

Czy możliwe że padał stopniowo - od czasu do czasu miałem nierówne obroty ale z błędów nie wychodziło że to czujnik wałków?

Proszę o szybkie odpowiedzi bo jestem za przeproszeniem udupiony bez fury.

 

dzięx

Edytowane przez szokol
Opublikowano

Czym różni się Camshaft Position Actuator od Camshaft Position Sensor?

 

Przeglądam szukajki i google i głupieje.

Na odpalonym silniku po odpięciu cz. położenia wałków nie zmienia się praca. Odpięte obydwa czujniki i to samo, auto chodzi zamiast na 8 to jakby na 6 garków

Opublikowano
Czym różni się Camshaft Position Actuator od Camshaft Position Sensor?

Actuator = nastawnik.

Position Sensor = czujnik pozycji.

 

Czyli czujnik polozenia walka rozrzadu informujacy DME o tym, co zrobil nastawnik.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

U mnie wyskoczył błąd P1522 - po wyszukaniu na forum wyszło Camshaft Position Actuator Bank 2.

To nie są te czujniki na Vanosach z przodu silnika? Gdzie tego szukać? Czemu po odpięciu czujników wałka rozrządu nic się nie zmienia praca silnika? Co to jest ten nastawnik i gdzie szukać? I Bank 2 - która to głowica?

Czy może to chodzić o czujniki Vanosa a nie o czujniki położenia wałka rozrządu. Może mieć na to wpływ niski poziom oleju silnika - mam niedługo wymiane a na bagnecie mam prawie minimum, ale komp sie jeszcze nie drze że za mało.

Opublikowano

Dziś odpiąłem wtyczke od elektrozaworu na prawej głowicy (chyba to Bank 1) i bez zmian czyli wychodzi na to że elektrozawór. Proszę o porade i pomoc. Czy mogę bez problemu wyciągnąć (odkręcić) elektrozawór bez rozkręcania vanosa?

 

Nikt nie ma jakiegoś pomysłu i wiedzy na ten temat?? Please!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.