Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

posiadam e60 530d rok 2004. mam 160kkm i za 30kkm zaświeci się kontrolka wymiany.

Co na dzień dzisiejszy najlepiej zrobić? wypalic wyciać czy są inne możliwości.

Słyszałem coś o jakimś GT1 emulatorach itd ale nie wiem z czym to się je...

Co koledzy polecicie aby było w 100% dobre i silnik nie ucierpiał ;)

pozdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się że wpierw trzeba stwierdzić w jakiej kondycji jest DPF( przebieg to nie wszystko) i wtedy dopiero podjąć decyzję .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli w serwisie bez problemu sprawdzą zużycie?

sprawdza się kpmputerowo czy inaczej?

Powinni

Nie znam szczegółów ,prawdopodobnie analizowana jest różnica ciśnień .

Opublikowano
kolego na twoim miejscu bym wycioł go.ja wycinałem miesiąc temu i jestem zadowolony.

 

Taaaaaaaaak, najlepiej co się da to wyciąć jak szfankuje bo producent wstawił to tak dla picu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :duh:

Opublikowano
ja wycinam wyświetlacz centralny, bo mi się wczoraj popsuł, będę miał kosz na śmieci. :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego na twoim miejscu bym wycioł go.ja wycinałem miesiąc temu i jestem zadowolony.

 

Taaaaaaaaak, najlepiej co się da to wyciąć jak szfankuje bo producent wstawił to tak dla picu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :duh:

 

Producent wstawił go dla ochrony środowiska, ja również po zakupie auta usunę DPF-a bo 90 % jeżdżę po mieście i nie mam zamiaru mieć z nim problemów a przy okazji będą lepsze osiągi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do dentysty też idziecie wyrwać zdrowe zęby bo mogą Was boleć. :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do dentysty też idziecie wyrwać zdrowe zęby bo mogą Was boleć. :cry2:

 

Wolę pozbyć się go w Polsce u ludzi którzy ogarniają temat niż miało by się coś stać z nim w kraju gdzie mieszkam i gdzie taki zabieg nie kosztował by 1500 zł tylko euro a znalezienie odpowiednich speców graniczy z cudem.

Opublikowano
Pamiętaj, że każdy utracony ząb odbija się na zdrowiu. To tylko pozory, że tak nie jest. A niestety nie ma nic lepszego niż własne zęby, wszytko w zamian to protezy.
Opublikowano
Pamiętaj, że każdy utracony ząb odbija się na zdrowiu. To tylko pozory, że tak nie jest. A niestety nie ma nic lepszego niż własne zęby, wszytko w zamian to protezy.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętaj, że każdy utracony ząb odbija się na zdrowiu. To tylko pozory, że tak nie jest. A niestety nie ma nic lepszego niż własne zęby, wszytko w zamian to protezy.

 

Ale za to łatwiej myć :D

Opublikowano
Podobno , to co na BC to tylko czas do inspekcji . Aczkolwiek również chętnie bym go wyciął :) ekologia ekologią , ale jestem tu trochę sceptyczny i nie zamierzam za to płacić.
Opublikowano
Musisz podjechać i ustalić w jakim stanie jest DPF, to co masz na wyświetlaczu to tak jak niejedna już osoba tutaj pisała tylko i wyłącznie szacunkowe dane do sprawdzenia stanu dpf a nie jego wymiana. Być może wystarczy tylko wypalanie i spokojnie jeszcze na nim 100tyś zrobisz. Nie słuchaj bezmyślnych podpowiedzi o usunięciu filtra, bo po co ? Nic Ci się nawet z nim nie dzieje, nie masz żadnych errorów w BC więc po cho.lerę masz go wycinać ? Jedyne co na dzień dzisiejszy się opłaca i ewentualnie można zrobić to po prostu zdiagnozować jego stan, skonsultować się z mechanikiem czy jest sens wypalenia, czy masz się przygotować na wymianę. Koszt z tego co tutaj koledzy pisali to ok 4tyś. Trochę kasy jest nie powiem, szczególnie za coś czego w sumie nie widać, tyle tylko że jak wyrwiemy klapki, wytniemy DPF, założymy emulator maty fotela, zalutujemy czujniki zużycia klocków, etc... a na koniec walniemy chipa zwiększającego moc o 40KM, to czy dalej będziemy jeździli BMW e60 ? Czy może już tylko jego namiastką. Każdy odpowiada sobie na to pytanie sam, bo wiadomo samochód to nie wszystko. Są inne ważniejsze sprawy, które pochłaniają część naszego budżetu. Nie ma co spekulować o ekologii i przydatności filtra DPF, bo i tak zawsze będą zwolennicy jazdy z tym co fabryka dała i Ci dla których auto to nie wszystko, ma jedynie jeździć a utrzymanie nie kosztować fortuny... Musisz wybrać sam co Ci najbardziej pasuje. Jedyne co można Ci w tej chwili doradzić to nie śpieszenie się z wycinką, dokładne sprawdzenie stanu DPF'a tak aby być pewnym na czym stoisz...
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

Dokladnie nie dawno jeden koleszko co zajmuje sie na codzien DPF napisal na forum ze sygnalizowany,zblizajacy sie service nie oznacza odrazu;wymiany,wycinki,czyszczenia itd...ponoc to tylko komputer nastawiony na okreslona liczbe kilometrow,wiec wedlug mojej opini alternatywa jest nastepujaca..... :!:

A,na poczatku przestawic tylko kompa i jezdzic na minusie do czasu az nie bedzie choinki na desce i zadnego kumunikatu na kompie,

B,jezeli jest awaria DPF,sprobowac wyczyscic,

C,ostatnia opcja to wymiana na uzywany lub nowy

 

 

Na ang,forach wyczytalem ze Bmw ma dosc dobry DPF skoro powinien wytrzymac miniumum 200tys km,a takie marki jak volvo,ford,opel 150tys km czyli jest roznica :wink:

 

P.S- ( ja sprobuje opcje A...) i zobacze co sie bedzie dzialo :?: .....Soon will be the moment of truth;)

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Mi wypalili filtr dpf w serwisie BMW. Koszt takiej imprezy to 1200 zł z gwarancją na 100,000 km.

Na chwilę obecną jestem zadowolony, wszystko ok.

Jak się orientowałem to koszt wymiany filtra w mojej 530 2006 r. wynosi 6400 z rabatem jaki posiadam w serwisie.Szkoda pieniędzy na nowy dpf, jak serwis podejmuje się tańszego rozwiązania i daje na to gwarancję.

Opublikowano
Jak najbardziej zgadzam się z poprzednikami że narazie nie ma co panikować. U mnie już autko przekroczyło liczbę 200tys, filtr został sprawdzony (tzn jego ciśnienia na wejściu i wyjśćiu) i profilaktycznie wrzucono go w tryb serwisowy na wypalanie na moją prośbę. Od tego czasu licznik bije do kolejnych 200tys a filtr jak chodził tak chodzi i nic sie nie dzieje. Z tego co się orientowałem to w serwisie wymiana około 7tys, na necie używany oczywiście z "małym" przebiegiem za 1tys. Wycięcie filtra i zmiana w kompie żeby się nie czepiał to koszt całości około 1,5tys. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.