Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Mam możliwość kupienia od kolegi z e-60 podobnych felg jak te z aukcji poniżej

http://allegro.pl/felgi-bmw-5-7-e39-e38-e60-e65-18-cali-raty-nowe-i1440407520.html (te to chyba chińczyki???)

Felgi są używane, ale z pewnego źródła. Mogę je kupić za 800,00 pln. Felgi mają nabite z tyłu made in Italy, non-orginale.

8,5 J ET 20.

Jak myślicie, czy warto? Czy podejdą?

Na marginesie, obecnie jeżdżę na fajnych 17' z E-60.

Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano

tak jak kolega wyżej,popieram w pełni 17 już nigdy większych i jeszcze w polsce na tych koleinach i dziurach.ja w hiszpanii nawet nie chce wiekszych,ale to twój wybór.Jeżeli chodzi ote fele taniocha o ile wszystko ok.Za te bileciki warto.

Ps przemyśl czy nie taniej w perspektywie czasu wyjdą ci fajne modelowo 17,cena opon i ich zużywania się bo niska wpadniesz w szparke na drodze i bije,zawieszenie meczysz jak guma będzie biła lecą łozyska tuleje wachaczy itp.jedyny plus troche wyglądziku.POzdr

Opublikowano

jak koledzy wyzej popieram 17 sa idealne:) i opona tansza i komfort jazdy wiekszy

i podzespoly zawieszenia beda sie mniej zuzywac

Opublikowano
17 cali to maks, no chyba, że będzie po autostradach tylko jeździł... miałem letnie 17 a zimowe 15...... zdecydowanie za małe...... dziwnie to wyglądało

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

ja na zimowki kupilem 4 stalowe srebrne z oponami letnimi 225/55/16 michelina za 150euro :) dojade je i zaloze na stalowa felge zimowki

ale 18 bym nie kupil

Opublikowano

Idealne to sa 16" :cool2: I ładnie wyglądają (jak ładne kupicie) i komfort jazdy wyśmienity i fabryka tyle radzi. O kosztach opon 16" - 17" nie wspominam.

17" zwaliłem i zostawiłem u gumiarzy, 16" wygląda wyśmienicie :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Serdeczne dzięki za wszystkie uwagi!

Kuszą mnie jednak te felgi:)

Obecnie w lecie jeżdżę na 17' 235/45, przy tych 18' założyłbym 235/40, myślę że aż tak dużej różnicy nie powinno być (komfort jazdy, zużycie zawieszenia).

Poza tym mieszkam na Śląsku, a drogi tutaj w większości są na dość dobrym poziomie. Jeszcze przemyślę temat.....

Co do 16' to dla mnie są jak najbardziej ok, ale na zimę + opona 225/55....

Czy ET 20 do E-39 to nie jest za mało?

Opublikowano
Jeśli to mają być felgi dedykowane do E60, to będziesz musiał roztoczyć otwór centrujący na piastę, bo E39 ma inną średnicę.
Opublikowano

Panowie muszę przyznać że trochę mnie nastraszyliście... auto zakupiłem już z felgami na lato i właśnie w rozmiarze 18. Ale z tego co czytam chyba przemyślę temat sprzedaży/zamiany na coś mniejszego.

 

Naturalnie poczekam do wiosny i zobaczę jak się będzie bunia prezentować :dance: :dance: :dance: no i najważniejsze czy nie zrobi się z niej wóz drabiniasty :hand:

Opublikowano
Opublikowano
miałem 17 Vredestein ULTRAC SESSANTA fakt wyglądają kozak ale są głośne ,kolego odpuść 18 i kup ladne oryginalne BMW skręcane 17 i będziesz zadowolony i wygląd będzie zaje..bisty
Opublikowano
ajjj tam ja mam w swojej 18 nie narzekam chodz jak do polski przyjade troche trzeba pocierpiec ale da sie przezyc :) :) :) :) :) :) 17 za male nie ma tego wygladu na 18" juz lepeij ja tez sie zastanawiam na zmiane na 19"
  • Moderatorzy
Opublikowano

Na 18' rewalacji w jeździe nie ma, ale się da.Jeźdzę na 18-stce i takiej tragedii nie ma,fakt mam zalożone trochę węższe gumy odpowiednio 225 i 245,w porównaniu do 16' w komforcie różnica jest kolosalna dodam że na 18-stce mam opony typu Run-Flat.Felgi są proste chociaż zaliczyłem nie jedną dziurę bo nie sposób czasami ominąc,są to felgi markowe a nie jakieś chińskie zrobione na wzór ori miękie jak plastelina.

Moje zdanie jak ci się podoba to sobie kup,co do jazdy przyzwyczaisz się do 18-stu cali.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

To jak w końcu powinno być z tymi oponami? Przód węższe, a tył szersze? Czy nie można po prostu założyć 235/40/18 na przód i tył? W 17' jeździłem na 235/45/17 i było ok...

Odnośnie ET, 4 sztuki tych felg mają ET 20, a któryś z kolegów przy innym poście pisał że na tyle powinno być ET 24? Czy zatem jeśli damy ET 20 również z tyłu, będzie źle?

Ktoś jeździł na tych podróbkach made in Italy? Jak to się sprawuje?

Dzięki!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak dasz taki sam rozmiar na wszystkich 4-rech to też będzie dobrze pod warunkiem że felgi te na tył nie są szersze od tych przednich.W sumie to tak z tyłu szersza fajniej wygląda.ET 20 bardzo dobre możesz śmiało zakładac,co do wartości ET nie jest to wartośc stała i dozwolone są drobne wachnięcia w jedną czy drugą stronę.Ja przy swoich 18-stkach mam ET 15.Jak założysz 4x235/40R18 też będzie dobrze,u siebie chciałem węższą oponę 225 na przód po prostu lepiej się prowadzi.Co do Włoskich wyrobów to nie wypowiadam się bo nie wiem,nigdy nie miałem styczności z nimi,z opinii znajomych którzy mieli takie chińskie nowe co to są po 1200 zł za komplet to się nie nadaje są bardzo miękkie szybko się gną,to są felgi na jeden sezon a potem prostowanie lub śmietnik.Po prostu szkoda kasy.
ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Śmiało zakładaj.Jak pisałem ET właściwe i opony 235 na wszystkie koła też jak najbardziej będą dobre.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
bedzie mialo to wyglad chodz lepiej by wygladaly z tylu troche szersze ja mam z przodu 225 a z tylu 255 i jest dobrze fajnie wyglada maxymalne et w e39 to 25 tak ze sie nie przejmoj ;p
Opublikowano

Witam, podkleję się pod ten temat, czy te koła będą pasować do mojej E39 2002r.?

I co to jest ET ??

17 M.PAKIET Z OPONAMI.

ROZMIAR:

Przód - 17"x7,5" ET-41

225/45R17

Tył - 17"x8,5" ET-50

245/40R17

CENA: 400 euro

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie.

Jest za duże ET.To są koła do serii 3.Nie będzie pasował również otwór na piastę,ale to nieważne bo bez kombinacji typu dystanse nie podejdą ze względu na złe ET,które powinno wynosic 20 dopuszczalne są nieduże przesunięcia w jędną lub drugą stronę ale nie aż tyle(15-25 max).Te różnice ET mogą wynikac z budowy felgi np. parapet lub bez.

Edit:

Zapomniałem napisac co to jest wartośc ET,więc:

ET jest to wymiar od środka obręczy do płaszczyzny przylegania obręczy do piasty koła.

A tak na chłopski rozum,czym mniejsze ET tym felga jest bardziej wysunięta do zewnątrz samochodu.Czyli tak duże ET jak 40-50 to koło będzie mocno do wewnątrz pojazdu(zmiejszysz rozstaw kół),a 2-2,5 cm na stronę to dużo(w sumie 4-5 cm na calośc).

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.