Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Lewe powietrze, np. pęknięta membrana w odpowietrzaczu skrzyni korbowej.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jesli wskazuje rózne wartości to albo przepływka uszkodzona albo tak jak napisałem wcześniej lewe powietrze.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Podjedź do jakiegoś mechaniora i nich wepną miernik ciśnienia pompy paliwa.

U mnie z M52TuB28 były podobne historie, dodatkowo miał problemy z zapaleniem na ciepłym silniku.

Komp nic nie pokazywał, test całej elektroniki silnika był OK a problem występował nadal.

Po wymianie pompy paliwa jak ręką odjął!!! :cool2:

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
moze byc pompa paliwa lub jakis czujnik np polozenia walu lub polozenia walku rozrzadu,moga tez byc cewki.....ja mialem podobne objawy w czujniku polozenia walu....
Opublikowano
moze byc pompa paliwa lub jakis czujnik np polozenia walu lub polozenia walku rozrzadu,moga tez byc cewki.....ja mialem podobne objawy w czujniku polozenia walu....

Ale kolega napisał w pierwszym poście, że komputer pokazywał tylko błąd mieszanki, co ma sens. Wtryskiwaczom wydaje się że wtryskują odpowiednią dawkę Pb, ale z racji słabszego ciśnienia w układzie paliwa, ilość wtryskiwanego paliwa jest nieprawidłowa (za mała).

 

Poza tym jeżeli był na kompie to pewnie sprawdzili działanie wszystkich czujników.

Ja przynajmniej tak zrobiłem żeby wyeliminować całą elektronikę silnika.

 

Sprawdzenie ciśnienia Pb nie będzie drogie :cool2:

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jeśli walne jakąś gafę

Podpiąłem się pod post ponieważ mam podobny problem, silnik odpala super chodzi równo do momentu aż spróbuję ruszyć, jak nie zrobię tego na pół sprzęgle to zgaśnie.

Podczas jazdy szarpie a na luzie gaśnie. Jak potrzymam ją chwilę na odcięciu to przestaje gasnąć ale dalej szarpie. Jeśli przy kolejnym ruszeniu złapie za niskich obrotów znowu będzie gasła. Wymieniłem czujnik położenia wału bo wyskakiwał błąd i szarpała przy zmianie biegów oraz silnik krokowy, komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Proszę o pomoc

Ps. przed tym problemem kilka razy jeździłem na resztkach paliwa(zawiesza się wskaźnik paliwa) czy może być to wina przy pchanego filtra paliwa?

Z góry dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jeśli walne jakąś gafę

Podpiąłem się pod post ponieważ mam podobny problem, silnik odpala super chodzi równo do momentu aż spróbuję ruszyć, jak nie zrobię tego na pół sprzęgle to zgaśnie.

Podczas jazdy szarpie a na luzie gaśnie. Jak potrzymam ją chwilę na odcięciu to przestaje gasnąć ale dalej szarpie. Jeśli przy kolejnym ruszeniu złapie za niskich obrotów znowu będzie gasła. Wymieniłem czujnik położenia wału bo wyskakiwał błąd i szarpała przy zmianie biegów oraz silnik krokowy, komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Proszę o pomoc

Ps. przed tym problemem kilka razy jeździłem na resztkach paliwa(zawiesza się wskaźnik paliwa) czy może być to wina przy pchanego filtra paliwa?

Z góry dzięki za pomoc

 

Sprawdź odmę.

Opublikowano

Dzięki za odp.

W piątek jak wymieniałem krokowy (robiłem to pod okiem mechanika bo nie mam narzędzi, miejsca i słabe umiejętności) nie zauważyliśmy żadnego pęknięcia itp. chyba że mam szukać czegoś innego (proszę o tłumaczenie łopatologiczne ponieważ dopiero się uczę :D ). Wcześniej mechanior sprawdzał przewody itp bo podejrzewał że dostaje się lewe powietrze ale nic nie znalazł

Opublikowano
Postaram się jak najszybciej sprawdzić. A skąd podejrzenie że to membranka w odmie? To co u mnie wystąpiło jest jej typowym objawem, czy tak bardziej na chybił-trafił
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie dam Ci 100% pewności, że to odma, jednak objawy które podałeś wiele na to wskazują.

Jakbym miał pisać, jak to określiłeś "na chybił-trafił", w ogóle bym się nie wypowiadał.

Bądź tu mądry i chciej komuś pomóc :mad2:

Opublikowano

Kolega sołtys miał rację :D

Jak słusznie napisał mocno zapchana odma i pęknięta membrana zaworu odmy. Po podpowiedzi mechanior znalazł w kilka minut, założył droższy zamiennik i jest cacy.

Lecz raz na jakiś czas przyfalują obroty, powiedział mi żebym zmienił z powrotem silnik krokowy na stary (aktualny kupiłem używkę podobno 100% sprawną ale tak pisze każdy) po świętach w wolnej chwili podmienie i zobaczę, w każdym bądź razie jest o niebo lepiej.

Jeszcze raz wielkie DŹIĘKI sołtys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.