Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy taki przebieg jest możliwy?

 

http://otomoto.pl/bmw-530-navi-tv-skora-xenon-72-tys-km-C17439386.html

 

Pan twierdzi, że Włosi po prostu nie uzupełnili książki serwisowej "oni tak mają", Pan mówił, że nie ma problemu aby pojechać do ASO i zrobić przegląd.. Po rozkodowaniu VIN nie ma nic na temat:

 

- system ASR – układ antypoślizgowy

- system MSR – układ zapobiegający poślizgowi przy hamowaniu silnikiem

- system EBV- elektroniczny rozdział siły hamowania

 

Ściema?

 

Wyposażenie

 

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBANC71070B665757

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2005-07-07

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatyczna skrzynia biegów

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S601A TV FUNCTION Funkcja TV

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A VOICE INPUT SYSTEM Wejście głosowe

S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S2RAA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134

S4ALA INTERIOR TRIM FINISH. TITANIUM DARK Listwy wewnętrzne tytanowe ciemne

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

Dziwi mnie też fakt, że auto jest na rynek niemiecki, więc później musiało pójść do Włoch, a teraz do Polski - tak mi się przynajmniej wydaje.. W ofercie jest napisane "pierwszy właściciel" ale pewnie w Polsce ;)

 

Auto ładnie się prezentuje, zastanawiam się nad tym ASO, chodź nie mogę uwierzyć w przebieg. W ilu modułach jest on zapisywany i czy podczas kontroli w ASO czytają ze wszystkich modułów?

http://lukas.seoline.pl/bmw/lukaschemp_bmw_logo.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do rzeczywistego przebiegu,dzwoniłem kiedyś w tej sprawie do ASO ,co usłyszałem-jeżeli przebieg cofnie dobry fachman to i oni są bezradni .
Opublikowano

przebieg 300% kręcony.

 

 

tak na szybko:

 

kierownica na nowo widać była obszywana skórą perforowaną.. po co? chyba jasne :mad2:

 

po 70tys km siedzenie kierowcy na bank nie będzie tak wypierdziane..

 

dałbym sobie spokój z tym autem.

Opublikowano

Po głowie chodzi mi to autko:

 

http://otomoto.pl/bmw-530-automat-czarna-perla-C16339063.html

 

ale sprzedawca nie chce jechać do ASO, a ma 80 km, oczywiście na mój koszt. Powiedział, że mogę sobie zamówić inspekcję z BMW u nich, że dojadą i to kosztuje ok 1500 zł. Bez przeglądu ASO raczej nie ma co kupować..

http://lukas.seoline.pl/bmw/lukaschemp_bmw_logo.png
Opublikowano (edytowane)
przebieg 300% kręcony.

 

 

tak na szybko:

 

kierownica na nowo widać była obszywana skórą perforowaną.. po co? chyba jasne :mad2:

 

po 70tys km siedzenie kierowcy na bank nie będzie tak wypierdziane..

 

dałbym sobie spokój z tym autem.

 

Kurcze odrazu tak skreślacie auto :( gość się przyznaje w opisie że zmieniał zderzaki itd . więc samo to wydaje mi się uczciwe . Bo m-pakietów do e60 dokładanych poza fabryką jest mnóstwo i większość się do tego nie przyznaje a nawet wpiera że tak wyszło z fabryki

Co do fotela , jeżeli ktoś jezdził w większości po mieście wydaje mi się że fotel może tak wyglądać , przy tym raczej nie dbał o skórę .

 

Najlepiej jechać , przjechać się , sprawdzić , jechać do ASO i wtedy podjemować decyzję . Skreślać tak auto na wejściu można jak mamy doczynienia z komisem w którym ewidentnie widać "wała"

A kierownice właściciel mógł kupić miesiąc temu na allegro i założyć bo np. bardziej mu się podobala :) . Tak jak zderzaki .

 

A ta czarna ma koszmarne wnętrze ehhh - paskuda .

 

Tak od siebie , ja dwa lata temu jezdziłem e60 z 2003 roku 530d która miała przejechane 45 tys KM ! Nie na liczniku ale w książce , w serwisie itd . Auto mojego znajomego , ktoś by powiedział 2003 rok i 45 tys przejechane w 3.0d wał napewno :) .

 

Przebieg zapisuje się chyba w 17 modułach , ale jeżeli auto było serwisowane to wszystkie przebiegi powinny być zapisane w kluczach .

Edytowane przez kamil20011
Opublikowano

Ten pierwszy skladak na stowe byl przewijany (lekko powinien przekroczyc 100tys) ale wcale zaden service nie jest w stanie tego wykryc o ile robil to szpec z prawdziwego zdarzenia (moge dac namiar jak ktos jest z Lon...).A tak swoja droga to co to znaczy dodac M pakietowe zderzaki do auta.wynik widac odrazu super wyglad i prezentacja auta :wink: Ten drugi przebieg ma lepszy bardziej wiarygodny ale brzydszy z wygladu jak dla mnie;) Co do ksiazki serwisowej to tez wszytko mozna zalatwic,podbic,itd

 

Ale tez istnieje hipoteza ze kierowca auta nr1....jezdzil tylko do biedronki na zakupy raz na tydz :norty:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Ten pierwszy skladak na stowe byl przewijany (lekko powinien przekroczyc 100tys) ale wcale zaden service nie jest w stanie tego wykryc o ile robil to szpec z prawdziwego zdarzenia (moge dac namiar jak ktos jest z Lon...).A tak swoja droga to co to znaczy dodac M pakietowe zderzaki do auta.wynik widac odrazu super wyglad i prezentacja auta :wink: Ten drugi przebieg ma lepszy bardziej wiarygodny ale brzydszy z wygladu jak dla mnie;) Co do ksiazki serwisowej to tez wszytko mozna zalatwic,podbic,itd

 

Ale tez istnieje hipoteza ze kierowca auta nr1....jezdzil tylko do biedronki na zakupy raz na tydz :norty:

 

A co to znaczy jezdzić e60 z kierownicą po prawej stronie ? :) . Zderzaki to kwestia stylistyki , a stare zderzaki jak widać w opisie są do wglądu u właściciela pojazdu . Jeden robi 50 tys rocznie drugi 20 .

Fakt przebieg jak na 2005 może i niski , ale nie lubię jak ktoś piszę że "Kręcony" jak nawet nie stał obok auta i ocenia jego przebieg po 5 zdjęciach , nie znając właściciela czym się zajmuję , co robi , gdzie jezdzi .

Pamiętajmy nie każdy Polak to oszust , są i normalni którzy wiedzą co sprzedają .

Opublikowano
Właściciel bez problemu zgadza się pojechać na przegląd do ASO i jest pewien, że przegląd wyjdzie prawdziwy.. chyba raczej unikałby tego gdyby wiedział, że w ASO i tak to wyjdzie, bo bez sensu tracić mój i swój czas jak i tak wiadomo, że nie kupię.. Może zdecyduję się sprawdzić go w ASO na początku tygodnia.
http://lukas.seoline.pl/bmw/lukaschemp_bmw_logo.png
Opublikowano
Po prawej stronie jezdzic to znaczy po tej wlasciwej :norty: jak inne kraje swiata ,ale to szczegol,apropo dolepianych zderzakow to sie jakos posklada to sie jakos poskleja ale jak dla mnie to albo kupuje M pakiet albo kupuje golasa w standarcie,ale kazdy ma inne podejscie.Uwazam ze nawet jak koleszko pojedziesz do Aso i zrobisz przeglad to i tak nie zmieni to faktu czy byl przewijany gramofon czy nie bo jest opcja taka ze zmiana stanu licznika mozna zrobic od A do Z,czyli z punktu wyjscia do konca i zaden diagnosta nie wykryje tego procederu jezeli robil to fachowiec (sprawdzone na faktach),wiec co zaroznica ile masz na zegarach.Sprawdz reszte czy jest okey i szarpni pare cyferek w maszynce do karty,wyjezdzaj i ciesz sie z rodosci z jazdy lub szukaj dalej :wink: Powodzenia
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Zgadzam się z wami,nie można z góry zakładać jak się nawet nie stało obok auta i doradzać koledze że auto szrot itd. :shock:

cyt:

przebieg 300% kręcony.

tak na szybko:

kierownica na nowo widać była obszywana skórą perforowaną.. po co? chyba jasne

koniec cyt.

Z tego co pamiętam jakiś czas temu tenże kolega z cytatu też sobie zmienił kiere na "M-pakietową"-"po co?chyba jasne" :mad2:

Tak więc nie ma co oceniać po zdjęciach,bo nikt taki dobry nie jest.Umówić się z gościem na serwis ,jak za dużo nie będzie odbiegać od tego co nam zapewnia właściciel.Dla mnie autko :cool2:i tyle

Opublikowano

A co z tymi systemami co wypisał właściciel?

 

- system ASR – układ antypoślizgowy

- system MSR – układ zapobiegający poślizgowi przy hamowaniu silnikiem

- system EBV- elektroniczny rozdział siły hamowania

 

to powinno być wypisane po rozkodowaniu VIN'u? Czy jak mam sprawdzić czy to jest co wypisał?

http://lukas.seoline.pl/bmw/lukaschemp_bmw_logo.png
Opublikowano
Zgadzam się z wami,nie można z góry zakładać jak się nawet nie stało obok auta i doradzać koledze że auto szrot itd. :shock:

cyt:

przebieg 300% kręcony.

tak na szybko:

kierownica na nowo widać była obszywana skórą perforowaną.. po co? chyba jasne

koniec cyt.

Z tego co pamiętam jakiś czas temu tenże kolega z cytatu też sobie zmienił kiere na "M-pakietową"-"po co?chyba jasne" :mad2:

Tak więc nie ma co oceniać po zdjęciach,bo nikt taki dobry nie jest.Umówić się z gościem na serwis ,jak za dużo nie będzie odbiegać od tego co nam zapewnia właściciel.Dla mnie autko :cool2:i tyle

 

Jeśli pijesz do mnie to już Ci "na szybko" wyjaśniam:

 

napisałem że dałbym sobie spokój z tym autem bo z autopsji wiem że takie przebiegi w takim aucie zdarzają się cholernie rzadko.

a z ponownym obszywaniem kierownicy w e60 też się spotkałem :duh:

 

aaaa.... kierownice wymieniałem tylko i wyłącznie ze względu na to że m-pakietowa jest mniejsza i mi się czadersko podoba :mrgreen: :mrgreen:

a starą mam w szafie w całkiem niezłym stanie :wink:

 

ale po co ja Ci się w ogóle z tego tłumacze :P

 

swoją opinie wyraziłem "na szybko" po rzuceniu okiem na zdjęcia. Więc jeśli założyciel tematu chce już się za to auto brać to najpierw trzeba by je gruntownie "przetrzepać"

Opublikowano

Zejdźcie Panowie na ZIEMIĘ !

Samochód jest z Włoch - nie wiem ilu z was o tym wie ale w słonecznej Italii są ogromne podatki i opłaty dla samochodów o pojemności powyżej 2000ccm i większej mocy już nie mówiąc o dieslu (emisja spalin etc).Dlatego Alfa Romeo wprowadziła swego czasu V6 o pojemności 2L ;)

Zatem Włoch kupując takie auto nie jeździ nim do ALDI raz w tygodniu tylko ten samochód pracuje i ma zarobić na siebie. Dlatego WĄTPIĘ W TAKI PRZEBIEG po tylu latach (NAWET gdyby gość mało jeździł to 5x25kkm (średnia Europejska)=125kkm a nie 70kkm). W EUROPIE na 15kkm rocznie nie kupuje się diesla - bo się po prostu nie oplaca.

Że auto wygląda jak wygląda w środku to kwestia niedbałości i olewajskiego podejścia do kwestii pojazdu w Italii. Ja mam 110kkm (PL 2004) i jazda tylko po mieście i skóra wygląda niemal jak nowa. Zderzaki zostały zmienione najprawdopodobniej dlatego że tam jest "CIASNY" problem z parkowaniem i 90% samochodów ma uszkodzone zderzaki (P/T). Generalnie uważałbym na włoskie auta - ale sprawdzić w ASO, po wstępnych oględzinach organoleptycznych(jeśli pozytywnych) nie zaszkodzi.

 

PS.

I zwróćcie uwagę na otoczenie pojazdu (okres) kiedy były fotki robione.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.