Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam okazję kupić felgi 18", z tym, że dwie są o szerokości 8", a dwie 8,5". Jak to się ma do napędu na cztery koła? Dodam, że 4 opony byłyby w rozmiarze 225/40.
Opublikowano
Wydaje mi się że w tym przypadku wszystkie 4 felgi powinny być jednakowe. Pewien nie jestem. Niech ktoś jeszcze z kolegów się wypowie.
Opublikowano
felgi sa ok. Opony powinny byc 225/40 na przod i 255/35 tyl. Producent przewidzial taka kombinacje.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Jak wpisuję w kalkulator felg, taki w którym wpisuje się też szerokość felg, to wychodzi mi, że jest niby wszystko ok, ale na logikę jak szersza felga, to opona jest bardziej naciągnięta, czyli profil się obniża i zmniejsza obwód. Dobrze myślę?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odkopie temat, mianowicie rozleciała mnie się opona i chce zakupić dwie nowe. Jak myślicie czy zaszkodzi coś napędowi mam 330xi jak z przodu będzie inny bieżnik a z tyłu inny. Rozmiary opon takie same

205\50\17 proszę o wasze rady.

Opublikowano
Tak myślałem ale lepiej się upewnić bo wulkanizator twierdzi ze może coś się stać. Jeszcze mam pytanie co myślicie o serwisie oponeo i zakupach w nim, czy lepiej u miejscowego wulkanizatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko w internecie, wulkanizator też tam zamawia..tylko dorzuca do ceny 15-20%, najlepiej kupować zimówki pod koniec zimy i letnie analogicznie, wtedy są najlepsze ceny, pamiętaj, żeby tylko sprawdzić jaki będą miały nr DOT, żeby nie wcisnęli 2-3 letnich.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak myślałem ale lepiej się upewnić bo wulkanizator twierdzi ze może coś się stać. Jeszcze mam pytanie co myślicie o serwisie oponeo i zakupach w nim, czy lepiej u miejscowego wulkanizatora?

 

Pomiędzy bieznikami mogą być rożne opory toczenia to fakt, ale do walki z tymi oporami służą mechanizmy różnicowe. W naszych autach są aż trzy. Przedni i tylny dyferencjał oraz centralny (skrzynia rozdzielcza) Wszystkie w e46 są zbudowane na zasadzie przekładni planetarnych które nie mają w sobie żadnych elementów ciernych.

Opory bieżników to pikuś np w zestawieniu z oporami jakie pokonują koła na zakrętach i dyfry dają radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.