Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam duzy problem i nie wiem co zrobic. otoz ktoregos pieknego dnia zasowam autostrada 260 i nagle mi zaczol zwalniac samochod i nie chcial przyspieszyc w ogole- myslalem ze to turbina, ale po zatrzymaniu sie i wyklaczeniu silnika i odczekaniu paru min zapalilem silnik i znowu zaczelo dzialac wszystko tak jak wczesniej do dnia dziesiejszego, przycisnolem troche dzis w miescie i w pewnym momencie znou stracil moc ale nie calkowicie bo np przy ok 3tys obrotow wlacza sie turbina;/ wiecie moze co to moze byc ?:/ aa mowa o bmw e60 przebieg 180 tys. standar 218km ale chip 270

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy 270 KM pojezdziłeś dłużej ale to by było na tyle :cool2:
Opublikowano

Klekoty tak mają, zwłaszcza, jak ktoś próbuje z nich rajdową benzynę zrobić. Zwyczajnie się buntują :)

Na szczęście wszystko można naprawić, kwestia kasy. A co naprawić, to Ci szklana kula nie powie, bo na ferie wyjechała.

Opublikowano
no ale wlasnie nie jest tak ze padla turbina czy cos tylko poprostu raz na jakis czas sie tak jakby zaciela.. koles mi mowil ze mozliwe ze poprostu teraz jest wieksza emisja spalin i komputer glupieje i dla bezpieczenstwa odlacza turbine... 600 niutow:>
Opublikowano

chip z 218 do 270 to ryzyko,wlasnie teraz sa tego rezultaty :nienie:

Tyle co zdazylem sie zorientowac to najbezpieczniej podniesc jest tylko o 30 max,przynajmniej tak mowia ludzie w uk co zajmuja sie chipami,Dalej jak ktos chce wiecej to robi to na swoja odpowiedzialnosc,hm moze dobrze ze juz mi przeszlo z tym chipem przynajmniej nic sie nie sypie :wink:

Podobno niemieckie silniki maja nadmiar mocy nie sa tak wyzylowane jak japonskie ,ale niewiem czy to prawda tak do konca.Nawet jeden koles mi kiedys powiedzial ze japonskie 150kucy jest inne niz niemieckie 150kucy,czyli lepsze chodzilo o Toyote Avensis hehe ale w takie bajki to nie wierze.Nie jestem expertem ale przypomnial mi sie fakt jak u koleszki znajomka w przesadzonym chipie w 530i (automat) po turbinie padlo kolo dwumasowe ale to moze tylko pojedynczy przypadek,niewiem :!:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
witam

mam duzy problem i nie wiem co zrobic. otoz ktoregos pieknego dnia zasowam autostrada 260 i nagle mi zaczol zwalniac samochod i nie chcial przyspieszyc w ogole- myslalem ze to turbina, ale po zatrzymaniu sie i wyklaczeniu silnika i odczekaniu paru min zapalilem silnik i znowu zaczelo dzialac wszystko tak jak wczesniej do dnia dziesiejszego, przycisnolem troche dzis w miescie i w pewnym momencie znou stracil moc ale nie calkowicie bo np przy ok 3tys obrotow wlacza sie turbina;/ wiecie moze co to moze byc ?:/ aa mowa o bmw e60 przebieg 180 tys. standar 218km ale chip 270

 

 

kiedys mialem vw bore tdi -turbo ze zmienna geometria- mialem takie same objawy; okazalo sie ze zmienna geometria turbo sie blokuje, i przeladowuje -wiec komputer wchodzil w tryb awaryjny... skonczylo sie na wymianie turbo (auto bylo na gwarancji)

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
kolo co mi montowal chip dal gwarancje na te 270 koni. mowil ze sa 2 sekwencje bezpieczne dla tego silnika! jedna 250 koni wlasnie a 2 270.. powyzej 270 juz nie daje gwarancji..;/ ale chyba mi zaszkodzilo to 270 :D nie wiem jade do niego po niedzieli to podlaczy pod kompa i zobaczymy co jest nie tak
Opublikowano
koles spod basildon. juz robil innym znajomym chipa i nie maja problemow;/ a wracajac do prob;lemu to np dzis wsiadlem do auta i znowu jak nigdy nic dziala wszystko wiec juz sam nie iwem co to
Opublikowano
ludzie czytajcie podobne wątki z przeszłości a nie p.....licie. forum to kopalnia wiedzy jest. tylko pokopać trzeba używając :search:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
witam

mam duzy problem i nie wiem co zrobic. otoz ktoregos pieknego dnia zasowam autostrada 260 i nagle mi zaczol zwalniac samochod i nie chcial przyspieszyc w ogole- myslalem ze to turbina, ale po zatrzymaniu sie i wyklaczeniu silnika i odczekaniu paru min zapalilem silnik i znowu zaczelo dzialac wszystko tak jak wczesniej do dnia dziesiejszego, przycisnolem troche dzis w miescie i w pewnym momencie znou stracil moc ale nie calkowicie bo np przy ok 3tys obrotow wlacza sie turbina;/ wiecie moze co to moze byc ?:/ aa mowa o bmw e60 przebieg 180 tys. standar 218km ale chip 270

Tak na przyszlosc jak bedziesz palowac i po zatrzymaniu wylaczysz silnik to nie dziw sie pozniej, ze masz problemy z turbina. Druga sprawa to, ze tunerzy w UK stosuja standardowe mapy. Wiadomo, ze bmw drugiemu nierowne... Miales robiona hamownie przed i po ? Fakt, ze znajomi mieli zrobiona mape i im chodzi ok nie oznacza, ze tobie bedzie smigala bez problemow. Moim skromnym zdaniem jak robic to robic porzadnie - customizowana mape poparta danymi z hamowni, jaki masz przebieg BTW?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.