Skocz do zawartości

523i vanos- wymiana. Warto?


Przemas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Z całym szacunkiem dla Pana Seweryna ale uszelki pod głowicą przed 2002r to według mnie przesądy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

O Sewerynie słyszałem dużo dobrego (jeden z lepsiejszych od BMW).

Reanimował bumę kumpla gdzie wszyscy rozkładali ręce.ASO wymieniło dużo części łącznie z uszczelkami pod głowicami(3,5 V8) łącznie rachunek coś ok 8k,za wiele niepotrzebnych napraw.Dopiero Seweryn wiedział o co chodzi,w silniku robiło się masło z oleju.Winne było servo pełne wody i silnik zaciągał wodę z niego.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widzę że tak go chwalą ale śledząc temat kolegi to szczerze mówiąc też wymienił kupę rzeczy niepotrzebnie i to też za niemałe pieniądze. Jeśli jest taki dobry w tym co robi to powinienem moim zdaniem powiedzieć ile miała stopni jeśli się przegrzewała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dokładnie bo wejsc w ukryty komp. czy zczytac temp. programem to nie problem ,sadzac po latach praktyki Pana Seweryna on pewnie te informacje miał tylko ich nie przekazał Przemasowi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że M54 brac tylko od 2002r bo wczesniej miały wadę uszczelki pod głowića.

 

mam wczesny 2001, 216 tys km , wymagajace dla glowicy LPG i zadnych cyrkow. PIerwsze slysze o uszczelkach w M54 przed 2002.

 

zamienic coś na wymarzone 530i e39 .

 

 

No to marzenia nie wygorowane :) Auto przemieszcza sie w miare sprawnie ale na kolana nie powala. Tzn jest OK, choc mim wiecej oczekiwalem od 230 KM, no ale waga 1800 kg swoje robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie;) Wiem, że pisze deczko chtycznie i ciężko się czasem połapać ale... Seweryn mówił mi jaka była temp pracy silnika. Ni epamiętam tego jednak więc nie chcę tu strzelać. Oczywiscie sprawdzał ją i nie ma u niego problemu aby uzyskac takie informacje. Wydaje mi się, że było to 105stC ale tylko tak mi się kojarzy.

Uwielbiam auta i wiem jak kupić dobre ale sporo technicznych kwestii mnie nie porywa i w nie nie wnikam, coś jak Clarkson ;)

Co do uszczelek w M54 to podobno nawet akcje serwisowe były. Rzekomo podczas montażu krzywiła się tuleja i po ok 150-200tkm wydmuchiwało uszczelki. Nie widzę ineteresu Seweryna w tym aby odwodzic kogoś od zakupu auta z 2001r tylko po to aby kupił 2003.

Co do wymienionych części- może znów daje znać o sobie chaos ale- u Seweryna wymieniłem jedynie (a własciwie podratowane zostało) visco. Kwota jaką rzucał (3-4tys) to wartość ewentualnej naprawy vanosów (wymiana na nowe bo on nie uznaje półśrodków), oczywiscie uszczelek, ewentualnie regulatorów zaworów itp.

Wymienione części, opisane dużo wyżej, zostały gdzie indziej ;) Nie wszystkie były wymieniuone niepotrzebnie.

 

530i e39- dla niektórych może nie są to górnolotne marzenia ale nie widziałem jeszcze 530i wartego uwagi, kosztującego mniej niż 9500EUR. A najlepsze to koszt nawet 12500EUR. A to już duża kwota dodając 18.6% akcyzy. Wkraczamy dawno w wartość e60 no ale weź i patrz co dziennie jak sprofanowano legendarne wnętrze BMW.

Ceny pisze w EUR bo zawsze sam sprowadzam auta i omijam handlarzy w PL.

Z kolei kupno 525i z 95 zaczyna też robić się sporym wydatkiem. O ile 2-3 lata temu auta te kosztowały juz mało teraz zaczynają drożeć i ładna sztuka kosztuje nawet ponad 4000EUR. A widziałem jedną na mobile.de za 7999EUR z 94r!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to musiałbys moją zaobaczyc ale ja za 10tys euro nie oddam :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym miec w takim stanie swoje E60 jak gorika E39, na początku tak do tego podszedłem a zwykłe E39 po zrobieniu detalingu lakieru ale jak do mnie przyjechał i się przejechałem to naprawdę przyjemność i szacunek za stan.

Teraz moje E60 Seweryn doprowadza do porządku po serwisach w ASO i ASEKO.

hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.